ihme äitienpäivä...

ja minä en oikeastaan ole kamalan järkyttynyt edes näistä kun täällä aina sattuu ja tapahtuu..

itelleni en odottanu mitään kun ollaan täälä siskojen luona ja ei lapset oo ees askarrellu. junamatka meillä tänään eessä..

mutta siis.. sisko meinas tehä ruan ja kakun tänään ennen ku lähetään. sitä ei näy eikä kuulu. meni illalla baariin ja jäi taas sille tielle.. kivaa esimerkkiä näyttää melkein teinille tytölleen.. :whistle:

toinen sisko lähti just käyttämään 4vuotiastaan lääkärissä kun siltä vissiin murtu sormi kun tämän kadonneen siskon tyttö paukutti oven sen sormille.. \|O on se -tana kumma, kun iso likka pitää jatkuvasti kaikille kärtytä. odotinki jo että jotain tollasta tapahtuu. onneksi ei minun lapsille kummiskaan.. :snotty:

ja sekin vielä, että minun ukko on heittäytyny viestiensä kanssa ihan teiniksi kun olen reissussa. toivotteli tuossa äitienpäivää mesessä, mutta minun viestit ei mene sille perille. sen siskonkaan viestit ei mee.. just kun olin laittanu sille mailia niin siltä tekstiviesti, joka oli kyllä niin vastarakastuneen teinin tekstiä että :LOL: siellä on kuulemma puhelinki täynnä huulen jälkiä kun minun kuvaa pussaillu! :heart:


no toivotavasti tässä oli tämän päivän vastoinkäymiset. kukakohan meidät junalle vie...?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 11:22 Gretchen kirjoitti:
...niin ja kuinkas paljon ikää sillä sun siipallas on..? :kieh:
aika ihana kyllä, että tolleen taantuu. Onko muuten säästeliäs lepertelyissään?

se on 27 :D
ei se muuten paljon lepertele, mutta kovasti on aina kimpussa.. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 11:23 MeMyselfandIrene kirjoitti:
Aiotko jättää teinin yksin, kun äidin olinpaikasta ei ole tietoa?

niin no minä en mitekään tänne voi jäädä kun menee sitten junalipun hinta hukkaan ja pakko päästä kotiin. en jaksa enää tätä hullujen huonetta.

ei se tänne yksin jäis, kun minun toinen sisko asuu tuossa seinänaapurissa.

ja surullinen totuus on kyllä että tuo siskon tyttö on jo ihan liian varhaisella iällä oppinu omatoimiseksi eikä se täällä mitään tyhmää tekis vaikka yksin jäiski. vissiin aika usein jätetään yksin kotiin. kun mietin miten sitä kasvatettu niin ei ole mikään ihme että kärtyää aina kaikille.. tai samalla laillahan se äitinsäkin on ikänsä tiuskinu. jospa vain on katsonu mallia..

minun siskot kasvattaa lapsiaan vissiin aikalailla samalla tavalla kuin meidät kasvatettiin lapsina. ei ne paljon puhu tai pussaa. just eilen kauhistelin kun siskon lapset menee aina ihan hämilleen jos koitan antaa suukon tai kutittaa. mie en kyllä illalla välittäny #&%?$!* vertaa vaikka mulle pyöriteltiin silmiä kun kävin tuolla toisen siskon puolella antamassa esikolle hyvän yön suukon. ne vissiin ajattelee samalla tavalla kuin mitä minä lapsuudessani vaistosin ihmisten ajattelevan: että lapsia pussaa vain pedofiilit ja amerikkalaissarjojen satuhahmot... :whistle: minä en halua että minun lapsista kasvaa samanlaisia tunnevammasia mitä ite olin teininä...

no poikkesinpa vähän aiheesta.. ajatus alkoi lentää.. :whistle:
 

Yhteistyössä