Hakutulokset

  1. T

    Oletko hyvä, keskiverto vai huono vanhempi?

    Ainakin epävarmempi, kuin moni tämän ketjun vastaajista.. En nyt huonokaan ole, yleensä.
  2. T

    Kumman ottaisit nyt: Lapsen vai rahaa?

    Rahat tietysti, lapsia kun voi tehdä ominpäinkin :D Sukupuolta ei saa valita, mutta so what?
  3. T

    Ihmetteletkö, miksi näille ei löydy kumppania?

    En ole katsonut ohjelmaa, katsoin vain kuvan. Ulkonäössä ei ainakaan ole syytä, miksei kumppania löydy. Nättejä naisia :)
  4. T

    Mitä jos synnytyksessä lähtee taju kipujen takia?

    No sitten pääset helpommalla.. Ponnistaessa kantsii olla tajuissaan kyllä.
  5. T

    Pe-illan gallub: Mitä päällä tällä hetkellä?

    Turkoosi toppi ja valkoiset pikkuhousut.
  6. T

    Asiaa taaperon päivästä ja päivärytmistä

    Lapsi 1 v 10 kk. klo 7 ylös 9 ulos 11 sisään ja lounas 12 satu, päiväunet 14-15 herää 15 välipala sen jälkeen yleensä ulos 17.30 ruoka 18 kauppaan tms 20 iltapala, iltahommia 21 satu, nukkumaan. Puistoilu, piirtely (kynällä sotkeminen), laulaminen, loruttelu, sylittely, palapelit...
  7. T

    Muistatteko Kikan?

    Muistan, lapsena lauleskeltiin tuhmia lauluja. Vanhemmat ei tykänneet.
  8. T

    Nyt tuli kyllä sitten asiakaspalautteiden huippu

    Työkaverista tehtiin valitus, koska hänellä oli lävistys huulessa.
  9. T

    Mihin tuoretta basilikaa?

    Mä oon myös pakastanut ylimääräiset rasiassa :)
  10. T

    Miksi lainanlyhennystä ei kannata korottaa nyt kun korko on pieni?

    Jos sijoitat muualle, joudut sijoitukset myydessä maksamaan myös verot myyntivoitosta. Tämän tietysti tiesitkin.
  11. T

    Lettutaikina oli yön yli jääkaapissa, ajattelin alkaa paistamaan lettuja mutta taikinassa oli vettä pinnalla... onko ok?

    Mä pidän usein yön yli kaapissa. Sitä en muista onko muodostunut vettä pinnalle, mutta jos haisee normaalille, niin käyttäisin miettimättä.
  12. T

    Tuojotatko jos joku imettää ravointolassa tai muualla?

    Mun vauva sai raivarit jos yritti jotain harsoa tunkea naaman viereen kun imetti. Ihan vastasyntyneenä ei tietenkään välittänyt. Imetyspaita ja vauvan pää olivat ainoat suojat. Se paidan aukkokin piti avata aika auki, pelkkä nänni paidan reiästä sai vauvan hermostumaan. Mut joo, menin aina...
  13. T

    Tässä hyvä dokkari:

    Joo, kaveri käski katsoa, en oo vielä ehtinyt. Ne naudathan oli ihan normaali jalostuksella saatu aikaan?
  14. T

    Tuojotatko jos joku imettää ravointolassa tai muualla?

    Peesi, ihan sekopäinen ajatus.
  15. T

    Isä sanoi tyttärelleen,että ei pääse meidän mukaan etelään. Tyttö ja äiti suuttui.

    Mä kävin osa-aikaisesti töissä sen ikäisenä. Inhosin pyytää vanhemmiltani rahaa. Veljeni kävi äidin kanssa etelässä kahdestaan, en edes halunnut mukaan. Muuten kyllä pompin kahden kodin väliä ja yritin miellyttää molempia vanhempia, ei kivaa.
  16. T

    Tuojotatko jos joku imettää ravointolassa tai muualla?

    En tuijota, mutta vilkaisen. Kiusaannun jos joku tuijottaa, mutta eipä näin ole käynyt. Pyrin imettämään selin muihin, tai muuten suojatusti.

Yhteistyössä