imetys loppunut jo aikaa sitten, kuivuus senkun jatkuu

  • Viestiketjun aloittaja ei kivaa
  • Ensimmäinen viesti
ei kivaa
Mistä se voi johtua? Ikinä koskaan ennen en ole kärsinyt alapään kuivuudesta. Se alkoi kun imetin kuopusta. Imetyksen lopetuksesta jo reilu 2v edelleenkin kuiva olen. Onko mulla jotain häikkää hormoneissa? Tosi paskamainen vaiva koska kun limakalvot kuivat on jatkuvasti altis eri tulehduksille. Gynekologit ei ota tosissaan käskevät vain käyttää ceridalia ja ovestinia.. Ei niistä ole kuin hetken helpotus.
 
"kohtalotoveri"
Voi ei, tuo on kamala vaiva. Itsellä limakalvot kuivui kymmenen e-pillerivuoden aikana. Lopetin pillerit, kuivuus ei loppunut. Tulin raskaaksi, kuivuus ihan vähän helpotti hetkeksi. Synnytin ja nyt imetän, ja kuivuus on aiva kamalaa. Kohta loppuu imetys, ja näköjään se ei sitten takaakaan helpotusta:(

Itsellä ikää 29 vuotta. Kuivuuden takia jatkuvana riesana on vti:t, joihin syöty 1,5 vuoden aikana 6 ab-kuuria ja puolen vuoden estokuuri. Ennen kuivuusongelmaa tulehduksia oli koko elämän aikana kaksi :(
 
ap.
Mullakin ollut nyt vti tulehduksia vaikka kuinka monta.. Ennen tätä kuivuus ongelmaa ei yhtääkään tulehdusta ikinä. Minulle jotkut epillerit ovat tuoneet hieman helpotusta mutta sekin kestää vain joitakin kuukausia ja sitten alkaa taas kuivumaan taas.
 

Yhteistyössä