Nyt tuli kyllä sitten asiakaspalautteiden huippu

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mitäkö kauheaa sitten olin tehnyt ?

No, syyllistynyt peräti siihen kammottavaan rikokseen, että housuistani oli vetoketju vahingossa auennut työpäivän aikana.

Ja siitähän ei tietenkään voi sanoa mitään, vaan asiakas menee tekemään virallisen valituksen (asiakaspalautteen) asiasta kaupalle.
 
Siis täh
No on kyllä asiakkaan täytynyt aika tarkkaan tiirata sun jalkojenväliin, että tuollaisen huomaa. Itse yleensä katselen asiakaspalvelijan kasvoja, enkä haarojenväliin. Mutta opiskeluaikoina hesen kassalla viettäneenä kyllä tiedän millaisia hörhöjä sitä vastaan saattaa asiakkaina tulla.
 
Ei ihmiset vaan viitsi sanoa. Olin 18 kesäsenä töissä kassalla sinisissä työhousuissa ja tottakai JUST sinä päivänä päällä oli pinkit läpikuultavat pikkarit mitä en yleensä tykkää käyttää, housut oli vähän tiukat ja se sepalus oikein repsotti auki ja varmasti ehti sen 7h aikana nähdä koko puisto minkäs väriset pikkarit sitä tytöllä tänään on. Arvaa oliko naama samanvärinen kun työkaveri tuli pisteeseen ja huomautti. :D
 
Viimeksi muokattu:
Miuski harmailee
Toivottavasti nauroitte kauppiaan kanssa palautteelle vedet silmissä.

Itse olen aikanaan kaupassa työskennellyt muutaman vuoden ajan ja siellä kehittäynyt itselleni sellaisen teflon-pinnoitteen, ettei "paska" työssä tartu. On muuten ollut tosi käyttökelpoinen tässä sosiaalialalla, jossa tulee kaikenlaista vastaan :D
 
"vieras"
Oliko se varmasti valitus? Ihmiset eivät millään kehtaa sanoa avonaisista vetskareista suoraan, joten tässä on itse kukin saanut ihan rauhassa jolkotella vessapaperit housun kauluksesta roikkuen yms.

Tolloinkin tajuaa otsanahallaan, joka pitää sisällään tyhmyyden alimman asteen ikäluokasta riippumatta, että vetskari jää vahingossa auki. Tollot vain tekee asian sanomisesta hirveän vaikeaa, mutta sentään yritti edes asiakaspalautteen kautta. Sinnehän mennään sanomaan ihan kaikesta, eikä joka kertaa pahaa tarkoittaen.
 
[QUOTE="vieras";28677545]Mun ystävä söi kassalla työskennellessään purkkaa ja siitä oli joku ihminen niin pahastunut, että teki kirjallisen asiakaspalautteen myymäläpäälikölle.[/QUOTE]

No se vähä riippuu kuinka sitä purkkaa syö. Jos sitä jauhaa huomaamattomasti, niin ei se mua ainakaa häiritte. Mutta jos sitä syödään "teinimääsesti" suu melko avoonaasena purkkaa kunnolla maiskuttaen niin on kyllä helvetin ärsyttävää!
 
  • Tykkää
Reactions: Peppi1981
? !
Törmäsin äsken huutonetissä tapaukseen, jossa ostaja oli huutanut tuotteen pe-iltana osta-heti-hintaan ja antanut negatiivisen palautteen sunnuntaina myyjälle, koska tämä ei ollut vastannut sähköpostiin.
 
"myyjätär"
Kesähelteillä "vitsikästä" palautetta tulee viikottain. Ei tuotakaan kukaan ole tosissaan laittanut. Meillä tuli viime viikolla valitus siitä kun myyjä ei ollut kuulemma ymmärtänyt/noteerannut asiaakkan (omasta mielestään) hauskaa vitsiä.

Noista palautteista on 90% tehty pikku kesäkaljoissa :) ei niin vakavaa.
 
Törmäsin äsken huutonetissä tapaukseen, jossa ostaja oli huutanut tuotteen pe-iltana osta-heti-hintaan ja antanut negatiivisen palautteen sunnuntaina myyjälle, koska tämä ei ollut vastannut sähköpostiin.
No tuohon palautteeseen en ota kantaa mutta jos olet jotain tuotetta myymässä niin silloin pitää olla valmis sitä casea edes sen verran "päivystämään" että vastaat sähköpostiin mahdollisimman nopeasti. Kyllä minuakin vituttaisi odotella vastausta monta päivää koska jos ostaisin tuotteet osta heti-hinnalla niin ostaisin sen niin siksi että haluan sen heti.
Jos ei kykene hoitamaan omia kauppojaan niin kannattaa jättää romut myymättä. Saatana!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28678513:
No tuohon palautteeseen en ota kantaa mutta jos olet jotain tuotetta myymässä niin silloin pitää olla valmis sitä casea edes sen verran "päivystämään" että vastaat sähköpostiin mahdollisimman nopeasti. Kyllä minuakin vituttaisi odotella vastausta monta päivää koska jos ostaisin tuotteet osta heti-hinnalla niin ostaisin sen niin siksi että haluan sen heti.
Jos ei kykene hoitamaan omia kauppojaan niin kannattaa jättää romut myymättä. Saatana!
Meikä-ankka vetelee bischeä pe-su... kiinnostaa ku kilo kiviä, että joku huutaja on vailla telkänpönttöään. Osta heti tarkoittaa, että ostat sen heti kun selviän.
 
[QUOTE="vieras";28678556]Meikä-ankka vetelee bischeä pe-su... kiinnostaa ku kilo kiviä, että joku huutaja on vailla telkänpönttöään. Osta heti tarkoittaa, että ostat sen heti kun selviän.[/QUOTE]
Kaltaistesi takia teen ostokset mielummin sellaisessa paikassa ja sellaisen kanssa johon voin itse ottaa yhteyttä puhelimitse ja sopia tavaran luovutuksen.
 

Yhteistyössä