Ihmetteletkö, miksi näille ei löydy kumppania?

  • Viestiketjun aloittaja parittomat
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei varmaan kyse ole vain siitä ettei heille ole löytynyt ketään. Ihmettelin hiukan heidän kauneutensa hehkuttamista, kun yksikään ei ollut kaunis. Vaalein oli ihan ok näköinen.
 
vieras mies
Miehenä voin sanoa että yksikään heistä ei ole varsinaisesti ruma, tosin tuo lyhythiuksinen on sellainen jota en edes vilkaisisi. Kaunis ei ole yksikään.

Kaikkien ongelmana on se että avattuaan suunsa ja paljastettuaan olemuksensa joka ikinen on helvetin luotaantyöntävä. Kati on edes jossain määrin viehättävä kasvoiltaan mutta ei tarvitse katsella ja kuunnella kuin 20-30 sekuntia niin tietää että parisuhde tuon kanssa tulisi olemaan yhtä HELVETTIÄ. Plus koko olemus on jotenkin iso ja dominoiva. Ehkä kelpaisi sellaiselle miehelle joka saa kiksit siitä että nainen alistaa, potkii munille ja paskantaa suuhun sekä kuvaannollisesti että konkreettisesti.
 
"vierailija"
Vaikka ovat vaatimattoman näköisiä, paria voisi luonnehtia jopa rumaksi, en usko ulkonäön olevan syynä sinkkuuteen. Tuon "tasoisia" kun on korkeastikouluttautuneissa naisissa paljon, kun taas korkeakouluttautuneita miehiä on yleensäkin vähemmän ja ulkoisesti samantasoisille on jo löytynyt kumppani. Nuo naiset vaikuttavat sellaisilta, että eivät pidä ulkonäköä kovin tärkeänä, mutta eivät halua kumppania matalasti kouluttautuneesta.
 
"vierailija"
lisään, että ne piirit, joista nämä naiset ehkä etsii kumppania eivät varmaan ole kovin ulkonäkökeskeisiä, eli en usko ulkonäöllä tässä tapauksessa olevan mitään tekemistä sinkkuuden kanssa.
 
"Eee"
En ole katsonut ohjelmaa, mutta eka veikkaukseni on, että kysymus ei ole siitä, etteivätkö he olisi saaneet kumppania, vaan siitä, etteivät ole kelpuuttaneet ketään niistä, jotka olisivat saaneet. Menikö pahasti pieleen?
 
Ihan normaaleja ja nättejä naisia ovat.=)

Taisivat olla jokainen todellahin kouluttautuneita naisia ja haluavat mahdollisista elämänkumppaneistaan muutahin kuin: soffalla nenäänsä kaivelevan ja piereskelevän, kaljamahaisen kumppanin.:whistle:

Arvostavat miehessä mm. älykkyyttä, itsevarmuutta ja keskustelutaitoa.

Tällainen kuva miulle tuli kun katselin ohjelman aiemmin..itsekin ensin hetken ajattelein että "ronkeleitako" ovat?..mutta eheiii, eipä pitänytkään paikkaansa.
 
Viimeksi muokattu:
"mitä ihmettä"
Mitä missejä muka ite ootte? Mun mielestä ainakin olivat kauniita naisia. Itse en todellakaan ole kauniimpi, mutta ihan livenä saan kyllä kehuja ulkonäöstäni, sekä miehiltä että naisilta. Enkä ees meikkaa. :D
 
"vieras"
[QUOTE="mitä ihmettä";28767345]Mitä missejä muka ite ootte? Mun mielestä ainakin olivat kauniita naisia. Itse en todellakaan ole kauniimpi, mutta ihan livenä saan kyllä kehuja ulkonäöstäni, sekä miehiltä että naisilta. Enkä ees meikkaa. :D[/QUOTE]

Oon ite kyllä paljon kauniimpi kuin yksikään noista. Ihmettelen missä sä asut, jos kerran tuon näköisenä saat kehuja kaikilta ilman meikkejä. Täälläpäin löytyy kauniita ja laittautuvia ihmisiä, joten tavallisia tuskin kehutaan kauniiksi.

Yhdyn jonkun aiemmin esittämään mielipiteeseen, että naiset eivät ulkonäön takia ole jääneet sinkuiksi. Suurin osa miehistäkin on tavallisia. Joku taisikin sanoa, että korkeasti koulutettuja, "sivistyneitä" miehiä onh vähemmän kuin naisia ja ne taitaa tuossa iässä olla jo napattuja.
 
"vieras"
[QUOTE="vierailija";28767306]Vaikka ovat vaatimattoman näköisiä, paria voisi luonnehtia jopa rumaksi, en usko ulkonäön olevan syynä sinkkuuteen. Tuon "tasoisia" kun on korkeastikouluttautuneissa naisissa paljon, kun taas korkeakouluttautuneita miehiä on yleensäkin vähemmän ja ulkoisesti samantasoisille on jo löytynyt kumppani. Nuo naiset vaikuttavat sellaisilta, että eivät pidä ulkonäköä kovin tärkeänä, mutta eivät halua kumppania matalasti kouluttautuneesta.[/QUOTE]

Häh?
Mielestäni olivat kyllä kauniita naisia.
No, kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä mutta jos noita rumiksi kutsuu niin suuremmalla todennäköisyydellä kyllä vika on sen arvostelijan pääkopassa.
Eivät ehkä samalla tavalla kauniita, kuin vallalla oleva kauneusihanne kauneuden käsittää aina tekorusketuksesta vahvaan meikkiin, ripsien pidennyksiin ja hiusjatkoihin asti.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28767391]Häh?
Mielestäni olivat kyllä kauniita naisia.
No, kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä mutta jos noita rumiksi kutsuu niin suuremmalla todennäköisyydellä kyllä vika on sen arvostelijan pääkopassa.
Eivät ehkä samalla tavalla kauniita, kuin vallalla oleva kauneusihanne kauneuden käsittää aina tekorusketuksesta vahvaan meikkiin, ripsien pidennyksiin ja hiusjatkoihin asti.[/QUOTE]

Niin kauneushan on katsojan silmissä. En pidä tekojuttuja kauniina, silti en pitänyt yhtäkään noista kauniina. Vaalea , hengettömissä laseissa oli kivan näköinen. Se ruskea polkkatukkainen, kai projektipäällikkö oli olisi ollut nätti jos, olisi pukeutunut väreihin ja vähän sävyttänyt hiuksiaan. Ehostaminen ei ole synonyymi tekorusketukselle, voimakkaalle meikille, tekokynsille ym. Ei tarvi kuitenkaan olla mikään harmaa varpunenkaan.
 
"mitä ihmettä"
[QUOTE="vieras";28767383]Oon ite kyllä paljon kauniimpi kuin yksikään noista. Ihmettelen missä sä asut, jos kerran tuon näköisenä saat kehuja kaikilta ilman meikkejä. Täälläpäin löytyy kauniita ja laittautuvia ihmisiä, joten tavallisia tuskin kehutaan kauniiksi.

Yhdyn jonkun aiemmin esittämään mielipiteeseen, että naiset eivät ulkonäön takia ole jääneet sinkuiksi. Suurin osa miehistäkin on tavallisia. Joku taisikin sanoa, että korkeasti koulutettuja, "sivistyneitä" miehiä onh vähemmän kuin naisia ja ne taitaa tuossa iässä olla jo napattuja.[/QUOTE]

Asun Helsingissä enkä ees kävelymatkaa kauempana keskustasta. Oon myös korkeakoulutettu, että ehkä mun kaveripiiri ei sitten ole kovin ulkonäkökeskeinen. Itseäni ei nyt ees niin kiinnosta oonko kaunis vai en. Enkä usko, että parisuhteeseen päätyminen nyt siitä on kiinni.
 
"3421"
[QUOTE="Eee";28767331]En ole katsonut ohjelmaa, mutta eka veikkaukseni on, että kysymus ei ole siitä, etteivätkö he olisi saaneet kumppania, vaan siitä, etteivät ole kelpuuttaneet ketään niistä, jotka olisivat saaneet. Menikö pahasti pieleen?[/QUOTE]

No, siltähän tuo minusta vaikuttaa että heillä on niin kovat vaaatimukset ettei niihin välittömästi osuvaa miestä löydy, ja eivät osaa ottaa vaikka "kokeeksi" joksikin aikaa sellaista joka nyt ei välttämättä ekan kolmen minuutin aikana vaikuta tarpeeksi hyvältä. Eivät siten edes kerkeä tutustua millainen ihminen siellä olisi mahdollisesti ollut, kun se on jo hylätty epäkelpona tapauksena.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28767422]Niin kauneushan on katsojan silmissä. En pidä tekojuttuja kauniina, silti en pitänyt yhtäkään noista kauniina. Vaalea , hengettömissä laseissa oli kivan näköinen. Se ruskea polkkatukkainen, kai projektipäällikkö oli olisi ollut nätti jos, olisi pukeutunut väreihin ja vähän sävyttänyt hiuksiaan. Ehostaminen ei ole synonyymi tekorusketukselle, voimakkaalle meikille, tekokynsille ym. Ei tarvi kuitenkaan olla mikään harmaa varpunenkaan.[/QUOTE]

Minäkin kiinnitin ensimmäisenä huomiota sen vaalean ja ruskeatukkaisen kauneuteen.
Minussa on kuitenkin vähän sellaista "vikaa" että mielestäni kaikilla ihmisillä on kauniita piirteitä joista olla ylpeä eikä ole olemassakaan mitään "taviksia", "nättejä" ja "kaunottaria" noin universaalisti.
Terveys ja rakkaus kaunistavat, se on mielestäni ainoa universaali totuus kauneudesta.
Se maailman kauneinkaan ei säväytä kaikkia ja kauneus ei ole pelkkä ulkokuori vaan myös persoona vaikuttaa siihen miltä näyttää.
Esim. kiinnitin erityistä huomiota siihen lyhyttukkaiseen silmälasipäiseen jota joku rumaksikin taisi haukkua ja mikä ensimmäisenä tuli mieleen, oli että hänellä oli mahtavat huulet! :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28767391]Häh?
Mielestäni olivat kyllä kauniita naisia.
No, kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä mutta jos noita rumiksi kutsuu niin suuremmalla todennäköisyydellä kyllä vika on sen arvostelijan pääkopassa.
Eivät ehkä samalla tavalla kauniita, kuin vallalla oleva kauneusihanne kauneuden käsittää aina tekorusketuksesta vahvaan meikkiin, ripsien pidennyksiin ja hiusjatkoihin asti.[/QUOTE]
No mutta eihän silloin ole kaunis, jos tarvisee tekoripset ja vahvan meikin! :)
 
Mörmör
En ole katsonut ohjelmaa, katsoin vain kuvan. Ulkonäössä ei ainakaan ole syytä, miksei kumppania löydy. Nättejä naisia :)
No, kuvassa näyttivät ihan näteiltä kaikki. Mutta avatessaan suunsa ja liikkuessaan eivät olleet läheskään niin kauniita. Lisäksi ovat (anteeksi nyt kauheasti) melko vanhoja.

Itse en ole koskaan ajatellut, että haluan löytää minulle täydellisen miehen, joka klikkaa ja paukkuu ja poksuu heti ensitapaamisella. Olen löytänyt mieheni 21-vuotiaana, ja olen kasvanut hänen kanssaan yhteen tämän lähes kuuden vuoden yhdessäolon aikana. Eli olen vasta 27-vuotias ja minulla on sielunkumppani, jonka kanssa olen rauhassa jaksanut kasvaa yhteen. Ongelmia on ollut, mutta tämä nykyinen avioliittomme ja elämämme sekä tuleva lapsemme on kaikki sen arvoista.
 
Peyote
Miehenä voin sanoa että yksikään heistä ei ole varsinaisesti ruma, tosin tuo lyhythiuksinen on sellainen jota en edes vilkaisisi. Kaunis ei ole yksikään.

Kaikkien ongelmana on se että avattuaan suunsa ja paljastettuaan olemuksensa joka ikinen on helvetin luotaantyöntävä. Kati on edes jossain määrin viehättävä kasvoiltaan mutta ei tarvitse katsella ja kuunnella kuin 20-30 sekuntia niin tietää että parisuhde tuon kanssa tulisi olemaan yhtä HELVETTIÄ. Plus koko olemus on jotenkin iso ja dominoiva. Ehkä kelpaisi sellaiselle miehelle joka saa kiksit siitä että nainen alistaa, potkii munille ja paskantaa suuhun sekä kuvaannollisesti että konkreettisesti.
Noh noh! Onko sulla varaa sanoa, jos olet pariton itsekin.
 

Yhteistyössä