Tuojotatko jos joku imettää ravointolassa tai muualla?

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Riippuu vähän miten näkyvästi se tapahtuu ja tekeekö ihminen asiasta numeroa. Jos kyseessä on se että vauva jonkun harson tai liinan alla ruokailee eikä tissi ole kaikille näkyvillä niin tosi ok. Muuten saatan paheksua ja ilmaista sen myös ilmeelläni.
 
Hgr
Yritän itse hoitaa homman niin, ettei ihmiset yleensä edes huomaa imetystäni. Jos silti joku tuijottaa, niin katsokoon. Tuijottaminen on ylipäänsä mielestäni ruma tapa, enkä siksi itse tuijota muita.
 
en tuijota ja tuskin häiritsisi jos joku katsoisi. Todennäköisesti luulisin kattovan vauvaa. Jos jotenkin ilkeästi katsoisi, olisi varmaan naurussa pidättelemistä. Ei mua ujostuta vaikka tuijotettaisi miten, koen sen olevan tuoijottajan ongelma eikä mun...
 
"..."
En tuijota, kerran tosin joku emäntä tyhjensi tehokkaasti kahvilan asiakkaista, kun reteesti riisui itsensä täysin yläosattomiin. Mielestäni tuossa tilanteessa voisi aivan hyvin sakottaa itsensäpaljastelusta kuten tehtäisiinkin jos joku yhtäkkiä vaan heittäisi paidan ja liivit viereiselle tuolille.
 
[QUOTE="...";28678109]En tuijota, kerran tosin joku emäntä tyhjensi tehokkaasti kahvilan asiakkaista, kun reteesti riisui itsensä täysin yläosattomiin. Mielestäni tuossa tilanteessa voisi aivan hyvin sakottaa itsensäpaljastelusta kuten tehtäisiinkin jos joku yhtäkkiä vaan heittäisi paidan ja liivit viereiselle tuolille.[/QUOTE]

Mitä?! Oikeasti? :LOL: Ootko varma ettei ollu piilokamera? :D
 
[QUOTE="...";28678137]Kyllä, oikeasti :D ja tuo piilokamera vaihtoehto tuli minullekin ensimmäisenä mieleen :D en uskonut, että kukaan voisi oikeasti käyttäytyä noin, mutta näköjään voi :LOL:[/QUOTE]

Okei mä perun puheeni. JOISSAIN tilanteissa voi olla että hämääntyisin pahemman kerran tuijottamaan suu auki, kuten tällaisessa. :D
 
Hmmmm
Kertooko jotain ihmisten kieroutuneisuudesta tällaiset kysymykset? Imettäminen nyt on varmaan yksi vanhimmista ja luonnollisimmita asioita, niin en ymmärrä sellaista joka imetystilannetta jää kyttäämään tai katsoo jotenkin paheksuen.. Ja sen takia siirrytäänkin korvikkeeseen kun ei kehdata julkisesti imettää :/ Surullista että imettäminen mielletään jotenkin "miten tuo kehtaa tossakin revitellä tissejään..."
 
Itse en jää tuijottamaan tietenkään, vilkaisen tilannetta niinkuin mitä tahansa mikä osuu silmiin.
Raskauden aikana ajattelin, että en todellakaan tule imettämään missään julkisella paikalla. Kuinka ollakaan, suhde omiin tisseihin on hieman muuttunut, että siinä kun vauva itkee niin tärkeintä on saada pien ruokittua ja jos se nälkä yllättää keskellä kaupunkia niin on se tissi lyötävä tiskiin melko pian. Toki aina valitsen rauhallisimman mahdollisimman paikan, mutta jos siinä tissi sattuu vilahtaa, ennen kuin saan harsoa ym. suojaksi niin mitäpä siitä.
Jos joku jäisi tuijottamalla tuijottamaan tai jotenkin paheksuisi toimintaa niin varmaan konahtaisin jotain. Tietenkin itse voi miettiä, mikä paikka/tilanne on sopiva imetykselle, mutta pitkäksi käy aika kotonakin jos ei lähde minnekään sen takia, että ei viitsi muiden takia imettää julkisesti. Pulloja en vain sen vuoksi ala mukana kuljettamaan, kun nätisti maito kulkee noissa omissa pussukoissa matkassa.
 
  • Tykkää
Reactions: ElaineH
"vieras"
Normaali-imetystä tuskin huomaa mutta kerran istahti vsstapäätä nainen, joka napitti paidan auki ja kun ei ollut liivejä lainkaan oli toinen rinta täysin paljaana vauvan syödessä toisesta. Ei voitu siitä lähteä (lääkäriä odoteltiin) mutta olin kyllä vaivaantunut, mies vielä enemmän. Onneks meidän esikoinen ei siitä mitään sanonut, 3v yleensä kommentoi kaikkea..
 
En tuijota enkä häiriinny kenenkään imetyksistä. Lapselle ruokaa, ei muuta.

Itse kiusaannun kyllä pahasti, jos joutuu jossain julkisesti imettää. Siksi etsinkin invavessoja tms. jos vauvalle nälkä tulee kesken reissun :/
En vain osaa imettää mitenkään huomaamattomasti. Aina se tissi jostain vilkkuu ja se vaivaannuttaa itseni. Mietin liikaa, että muut vaivaantuu julki-imettämisestä ja tissinvilkkumisista, niin siksi hakeudun itsekkin piiloon lukkojen taakse.
Olen yrittänyt harsoja ja liinoja, mutta ei vaan onnistu kun tissi on samankokoinen kun lapsen pää, niin kyllä se jostain aina vilkkuu.
 
  • Tykkää
Reactions: ElaineH
Mun vauva sai raivarit jos yritti jotain harsoa tunkea naaman viereen kun imetti. Ihan vastasyntyneenä ei tietenkään välittänyt. Imetyspaita ja vauvan pää olivat ainoat suojat. Se paidan aukkokin piti avata aika auki, pelkkä nänni paidan reiästä sai vauvan hermostumaan.

Mut joo, menin aina rauhalliseen nurkkaan tai olin selin muihin.
 
"vieras"
En tuijota. Mua on kerran joku nainen mulkoillut pahasti kun imetin, muuten en muista että olisin saanut mitään huomiota osakseni. Tai yksi kerta tulee mieleen, yksi nainen katsoi heltyneenä ja hymyili sitten, en tiedä katsoiko vauvaa vai ylipäätään sitä imetystilannetta. Mulla on aina imetyspaita tai sellainen paita+huivu+harso -yhdistelmä että voin imettää ilman pahempia vilautteluja. Pakkohan se vauva on syöttää, kun kotiinkin on kaupungilta tunnin ajomatka... Usein imetän autossa jollain parkkiksella :D
 
"vieras"
Haluatteko miehen rehellisen mielipiteen? No kerron sen silti: Jos imettäjä on hemaiseva nuori neiti/rouva, niin ihan varmasti katson. Voi olla että yritän peitellä katsomistani, mutta katson kuitenkin. Joskus ajattelen, että hitto kun tekee mieli katsoa, niin minähän kanssa katson... itsehän sen rintansa julkisesti paljastaa. Tottakai minua kiinnostaa nuoren naisen rinnat ja kyllä se kiinnostus on seksuaalista. Mitä sitä muuta väittämään. En minä mitään erektiota siitä välttämättä saa, mutta mukava nähdä millaiset rinnat sillä kaunottarella on.

No niin... heittäkää kiviä ja tuomitkaa. Mutta ainakin saitte nyt kerrankin aidon rehellisen miehen mielipiteen.
 

Yhteistyössä