Tuojotatko jos joku imettää ravointolassa tai muualla?

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En tuijota eikä minua tuijotus häiritse ts en edes huomaa sitä. Tosin muusta kuin vauvan asennosta ei kukaan huomaa, että imetän, koska tapana ei ole paljastaa tissiä.
 
"vieras"
Kyllähän sellaiset imettäjät huomaa, jotka ovat näkyvällä paikalla rinta paljaana ostarin pahimpaan ruuhka-aikaan. En jää tuijottamaan, mutta vähän säälittää ne vauvat kun ovat niin hälyisessä paikassa ja ruokarauhaa ei ole ollenkaan.
 
Yleensä en huomaa kyseistä toimintaa mitenkään, kuuluu mun normaalielämään vauvan ruokkiminen siellä, missä vauvalla on nälkä, etten osaa sillai huomioida sitä.
Mutta NYT tällä hetkellä todellakin tuijottaisin. Oman vauvan kanssa otetaan hapuilevia ensiaskelia imetyksen saralla ja todellakin ottaisin tilaisuudesta kiinni ja katsoisin imetysasennon, äidin paitavalinnan, kaiken mahdollisen. Ja saattaisin jäädä vielä juttusillekin
:snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: ElaineH
Silloin kun oli pieni vauva niin inhotti tuijottajat. Naisiahan ne yleensä oli ja oma mielikuva heistä oli limaisia pervoja stalkkaamassa äitejä.

Jos nyt joku tuijottaisi niin saattaisinpa tuumata että kaipa mulla on niin kivan näköset tissit että pitää koittaa nähdä vilaus niistä. Mitä typerämpi muikistus naamalla, sitä hupaisampaa siitä on kertoa miehellekin.
 
"vieras"
Kuopusta en koskaan imettänyt julkisilla paikoilla,kylässä menin aina toiseen huoneeseen eroon muista vieraista. Itselläni meni ruokahalu, kun täysin tuntematon nainen paljasti rintansa ja tuli imettämään ruokapöytääämme, kun olimme mieheni kanssa messuilla syömässä. Hänestä se oli ok., mutta meistä ei. Olisi ollut kohteliasta edes meiltä täysin vierailta ihmisiltä kysyä, että sopiiko tähän tulla imettämään:(
 
kkukkanen
Itse menin invavessaan, autoo tai imetyspaikkaan imettämään. Oli niin järkyt suihkutissit, maito lensi parin metrin päähän nii joku olis saanu kyllä kahviinsa extra maidot... itseä ei haittaa imetykset jos pystyy suojaisasti imettää.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28678904:
Silloin kun oli pieni vauva niin inhotti tuijottajat. Naisiahan ne yleensä oli ja oma mielikuva heistä oli limaisia pervoja stalkkaamassa äitejä.

Jos nyt joku tuijottaisi niin saattaisinpa tuumata että kaipa mulla on niin kivan näköset tissit että pitää koittaa nähdä vilaus niistä. Mitä typerämpi muikistus naamalla, sitä hupaisampaa siitä on kertoa miehellekin.
Dream on' baby... mä olen varmasti naisista kovimmasta päästä, enkä pelkää näyttää itteeni. Mutta kun siihen tulee stalkaamaan kuuskybästä kaljamahaa, narkkaria ja nörttipoikaa... näytä ihan mitä ilmettä vaan, ne näkee vaan sun tissit. Ja ei niitä edes kiinnosta ku se sun rinnat. Naamaa kattovat korkeintaan sillä, että minkä näköinen naama niitä tissejä kantaa.

Piilossa on parempi. Kuvottaa toi seksistinen tiirailu.
 
ai?
[QUOTE="...";28678109]En tuijota, kerran tosin joku emäntä tyhjensi tehokkaasti kahvilan asiakkaista, kun reteesti riisui itsensä täysin yläosattomiin. Mielestäni tuossa tilanteessa voisi aivan hyvin sakottaa itsensäpaljastelusta kuten tehtäisiinkin jos joku yhtäkkiä vaan heittäisi paidan ja liivit viereiselle tuolille.[/QUOTE]

Jaa, no minä olen kyllä nähnyt usein miehiä yläosattomissa jopa keskellä kaupunkia, eikä siitä nähdäkseni ole sakotettu.
 
joojoskus
Tuijotin kerran, kun nainen veti keskellä kauppakeskusta reteästi tissin paljaaksi ja pyörähteli ympäri imettämään valmistautuessaan, vauva vielä kaukalossa. Tuijotti kyllä muutkin.
 
"vieras"
Ei ole koskaan tullut asiatonta imetystä nenän eteen, siis tällaista tissit tiskiin -tyylistä, että olisi ollut tarvetta tuijottaa. Erittäin harvoin edes huomaan imetystä, eli joko imettävät muualla tai hyvin huomaamattomasti. Jos kuitenkin huomaan, saatan hetken varovasti vilkuilla, vain hyvällä, koska varsinkin pieni vauva tissillä on hellyyttävä näky <3

Itse en ole koskaan huomannut negatiivisia katseita tai tuijotusta julkisilla paikoilla imettäessäni (mitä tuon koko-ajan-asun-tissillä -vauvan kanssa sai tehdä eräänkin kerran :D), jotkut ovat kyllä katsoneet ja tulleet heittämään jonkun positiivisen kommentin tai kysymään ystävälliseen sävyyn lapsen ikää tms. Nyt melkein 2-vuotiasta en enää ihmisten ilmoilla imetäkään yleensä, kun tarvetta ei ole, mitä nyt pitkillä junamatkoilla tms. on tullut poikkeuksia. Ei siinä kovin monta neliösenttimetriä ihoa näy.


Ei ku nyt mietin, kerran olen tuijottanut kun yksi äitiparka taisteli pikkuvauvan ja suihkutissien kanssa kahvilassa, mutta sekin oli empaattisen uteliasta eikä paheksuvaa tuijotusta, ja äiti ei varmasti ilokseen sitä tissiä siinä esitellyt, se nyt vaan ei käy joka tilanteessa niin näppärästi kuin suunnitteli (vauva vetäytyy taaksepäin, kädet loppuu kesken harsoa metsästäessä jne.).
 
[QUOTE="vieras";28678999]Dream on' baby... mä olen varmasti naisista kovimmasta päästä, enkä pelkää näyttää itteeni. Mutta kun siihen tulee stalkaamaan kuuskybästä kaljamahaa, narkkaria ja nörttipoikaa... näytä ihan mitä ilmettä vaan, ne näkee vaan sun tissit. Ja ei niitä edes kiinnosta ku se sun rinnat. Naamaa kattovat korkeintaan sillä, että minkä näköinen naama niitä tissejä kantaa.

Piilossa on parempi. Kuvottaa toi seksistinen tiirailu.[/QUOTE]

Niin siis en meinannut että mun tarttee naamani väännellä, viittasin tuohon alkupään paheksujaan joka osoittaa mielipiteensä ilmeellään. Noita on nähty ja aina yhä hupaisia tapauksia siinä vaiheessa kun oma itsetunto on kohdillaan.
 
Ennen omaa lastani ´katselin, mutta lähinnä uteliaisuudesta ja mietin millaista se on. Tietenkin yritin välttää tuijottamista. Nyt kun on oma, saatan katsella vinkkejä imetysasennoista yms. Muiden katseita luulin pohtivani ja murehtivani, kunnes pidemmällä vaunulenkillä tyttö heräsi paluumatkalla (piti bussiin hypätä), niin jäin bussipysäkille ensin seisaaltani imettämään ja kun muut nousivat bussiin, jäin pysäkille odottamaan, että tyttö saa massuunsa sen verran maitoa, että natka jatkuu suht helposti. Kävelin sitten kotiin, kun pelkäsin tytön hermostumista bussissa, mikä tunnetusti ärsyttää kanssa matkustajia.
 

Yhteistyössä