Hakutulokset

1. :malva:

Palstamiehistä kiihottavin?

Kukaan ei ole onnistunu mua kiihottaan ainakaan vielä :D
  2. :malva:

Mikä on kuppikokosi? (rintaliiveissä)

En oo koskaan käyny. Mä oon aina löytäny liivit esim. cittarista tai prismasta ja sit ulkomailta oon tilannu.. pitäis käydä joskus se change ( ? ) tsekkaamas.
  3. :malva:

Vastuu alkaa selvästi painamaan Jyrki Kataista, suuresti kunnioitettua pääministeriämme, sen näkee naamasta.

Jyrki pois julkisuudesta! :kieh: Ärsyttävä itseään täynnä oleva sössöttävä loinen, en paremmin sano.
  4. :malva:

Maanantain salkkarit :O WTF

eih! :D niin on moni mun ystävä, tuttu, tutuntuttu ja sukulaisetki.. ihmettelen vaan miten tuo menestys on mahdollista kun se ei taida olla enää lähellekään sama ohjelma kuin alussa.. onko siinä ketään alkuperäistä enää? ei taida olla.. nuo pepit ja severit lähinnä naurattaa :kieh: ketä ne sit...
  5. :malva:

Maanantain salkkarit :O WTF

mä en ole koskaan ymmärtänyt miks joku kattoo SALKKAREITA ja jää vielä koukkuun siihen :x joskus kun sattuu olemaan tv maikkarilla vahingossa Salkkareitten aikaan niin ihmettelen miten tuo sarja kannattaa ja kuka oikeesti jaksaa tuhlata aikaansa tuohon.. puhumattakaan niistä " hirveen...
  6. :malva:

Eikö tämä helle lopu ikinä!!

Ihania kesäilmoja ollut. Ei valittamista kun tietää että kylmä helvetillinen talvi on tulossa jossain välissä taas..
  7. :malva:

v*tun veet karvanpoistot!!!!

Mä muutama vuosi sitten käytin sitä veet-voidetta (pinkki paketti) alapäähän ja joo, sileetä tuli ja kaikki lähti mut niin lähti ihokin sieltä. itkin ja huusin monta päivää kun yritin pissata ja kirveli niin perk---- siirryin tak- sheivaukseen..
  8. :malva:

Ovatko ihmiset oikeasti näin ulkonäkökeskeisiä?!?!

Joillekin ulkoinen kuori on kaikki kaikessa eikä väliä mitä on sisällä ja millainen ihminen on..
  9. :malva:

Mitä mieltä olette?

oisin jättänyt samantien..
  10. :malva:

Loukkaannuin äitini sanomista. Turhaa ehkä, mutta pakko purkaa.

Kamalaa :O Sulle sama kuin ap:lle eli voitko suoraan puhua äidillesi miltä susta tuntuu toi käytös? Ei oo nimittäi ihan normaalia..
  11. :malva:

Loukkaannuin äitini sanomista. Turhaa ehkä, mutta pakko purkaa.

-10kg on jo iso painonpudotus, onnea siitä, voit olla itsestäsi ylpeä :flower: Ihmetyttää suuresti että mikä ihmeen tarve joillakin äideillä on lytätä lapsiaan ja yrittää pudottaa itsetuntoa? Tuntuu niin hämmästyttävältä että mitä oma äiti siitä saa kun haukkuu ja lyttää? Jollaintapaahan he...
  12. :malva:

Saako hehkuttaa? :D

Onnee :hug:
  13. :malva:

Onko oikeasti mahdollisuus olla raskaana?

No tottakai nekin käy mutta kun noita testejä on jo tehty neljäkö se oli niin ois ainakin " luotettava " vaikka samojahan ne testit on..
  14. :malva:

Ajeletteko myös peppukarvat pois?

Ajaa ne miehet muutenkin kuin kulliaan kasvattaakseen ;)
  15. :malva:

Onko oikeasti mahdollisuus olla raskaana?

käy tekee testi terppakeskuksessa.
  16. :malva:

Ajeletteko myös peppukarvat pois?

meillä mies ajelee itsensä pyytämättäkin ;)
  17. :malva:

Mitä kasvattaa ämpärissä?

Jotain kasviksia, tomaattia minäkin laittasin. Tai jotain pientä kukkasta.
  18. :malva:

Riittääkö koiralle?

Näin on, meilläki koira saattaa läähättää ja etsiä lepopaikkaa jo ihan pienenkin lenkin aikana jos on tosi kuuma joten tosiaan kannattaa lenkkeillä sen mukaan ettei nyt helteellä lähde toista läkähdyttämään.. mut uskon et meillä monella on ihan maalaisjärkikin mukana jotka koiran omistaa =)

Yhteistyössä