Mikä on kuppikokosi? (rintaliiveissä)

• Viestiketjun aloittaja "Iki-ihana"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28549161:
Täällä taitaa tosi moni käydä changessa liiviostoksilla kun kuppikoko on E-H. Niillähän on ihan omat koot.
Mulla on c75-80 tai d75, riippuen mallista.
Tai sitten "normaaleista" kaupoista ei löydy tarpeeksi isoja tälle ympärykselle. 70-ympäryksisissä koot tökkäävät usein E:hen, minä tarvitsen G:n.

pienpien
mulla on pieni B. rinnat on tosi tosi pienet mutta sen malliset että tarvii B.kupin. en ole koskaan ollut sinut pienten rintojeni kanssa. kellään tuntemallani naisella ei ole näin pienet ku mulla. monella miehelläkin on isommat.

Näin
Tai sitten "normaaleista" kaupoista ei löydy tarpeeksi isoja tälle ympärykselle. 70-ympäryksisissä koot tökkäävät usein E:hen, minä tarvitsen G:n.
Lähinnä olen kuullut, että naiset jotka muilla merkeillä on kuppikokoa vaikkapa d, ovat changessa yhtäkkiä kokoa g-H. En ollut koskaan ennen kuullutkaan että joku olisi kokoa f tai H ennen changea. Itse en ole koskaan sieltä liivejä ostanut, muualla kyllä myyjien avustuksella löytyneet sopivat c-d-kuppiset. Enkä kyllä tosiaan ole pienirintainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28549161:
Täällä taitaa tosi moni käydä changessa liiviostoksilla kun kuppikoko on E-H. Niillähän on ihan omat koot.
Mulla on c75-80 tai d75, riippuen mallista.
En oo koskaan käyny. Mä oon aina löytäny liivit esim. cittarista tai prismasta ja sit ulkomailta oon tilannu.. pitäis käydä joskus se change ( ? ) tsekkaamas.

kfkfkf
A70 :D

Onko muilla liiveissä sellaista ongelmaa, että olkaimet roikkuu? Vaikka olis kuinka pienellä ni roikkuvat löysänä. Mulla on kyllä sama ongelma topeissakin :(

Oiskohan tähän ongelmaan jotain toisenlaisia liivejä, urheiluliivit? Haluan kuitenkin toppausta, koska rinnat on niin pienet

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28549802:
Lähinnä olen kuullut, että naiset jotka muilla merkeillä on kuppikokoa vaikkapa d, ovat changessa yhtäkkiä kokoa g-H. En ollut koskaan ennen kuullutkaan että joku olisi kokoa f tai H ennen changea. Itse en ole koskaan sieltä liivejä ostanut, muualla kyllä myyjien avustuksella löytyneet sopivat c-d-kuppiset. Enkä kyllä tosiaan ole pienirintainen.
Noh, minulla on ihan markettikoossa F (ei yllättäen löydy ihan joka marketista) eikä omani nyt mitenkään älyttömän isot ole, isompiakin olen nähnyt. Mikä ihme siinä on, että pitää epäillä heti jonkun rintojen kokoa? En tiedä mikä kokoni olisi Changen liiveissä, mutta kysyttäessä ilmottaisin kyllä sellaisen yleismaailmallisen koon, tällä hetkellä se on aika selkeästi tuo F, todella, todella harvoin menee rinnakkaiskoon E tai G, vaikka mitä malleja olen kokeillut. Tietysti nyt joka halpisliivissä ei noita kokoja olekaan.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28549802:
Ei millään pahalla mutta ei nuo rintasi kyllä olet isotkaan. Ei niin mitenkään. En käy changessa ja kuppi F eikä nämäkään mitkään erityisen isot ole.

Kylläpä on ihanan isotissisiä naisia. Mutta palstamammojen miehilläkin on kaikilla yli 20cm...
Johtuisikohan nämä vastaukset kenties enemmän siitä, että erityisen iso- ja pienirintaiset kiinnittävät enemmän huomiota tällaisiin ketjuihin, kun heillä on ongelmia rintojensa ja/tai rintaliiviensä kanssa. Ei suinkaan siitä, että kaikki ihmiset säntäisivät tänne valehtelemaan kuppikokojaan tuntemattomana tuntemattomille ihmisille. En kyllä epäile sitä, etteikö joku pösilö sitäkin tekisi, mutta missä tahansa kyselyketjussa ääripäät ovat yleensä paremmin edustettuina, kun ne perusmaijat ja -matit eivät viitsi mitään kommentoida, jos edes avaavat koko ketjua.

Sitäpaitsi iso kuppi jollain 60-75-ympärysmitalla ei ole mikään jättitissi.

Yhteistyössä