Ovatko ihmiset oikeasti näin ulkonäkökeskeisiä?!?!

• Viestiketjun aloittaja "Linda"
  • Ensimmäinen viesti
"Linda"
Tein huvikseni profiilit parille nettideittisivustolle. IHmisten (niin miesten, kuin naistenkin) profiilit ovat tulvillaan ulkonäkökriteereitä.

"Etsin ruskeasilmäistä tummaa pitkähiuksista naista, joka on noin 170cm ja tykkää käydä rullaluistelemassa" <--- Mikähän on todennäköisyysprosentti, että tuollainen nainen eksii ilmoitukseen?

"Etsin kiharatukkaista suurisilmäistä blondia, jolla on naiselliset muodot ja tykkää käyttää hameita" Siis what?!

"Etsin noin 178-180cm pitää vaaleaa suomipoikaa, joka tykkäisi käyttää kauluspaitoja ja suoriahousuja"

Onko esim. hiustenvärillä niin suuri merkitys, että pitää erikseen oikein etsiä vaaleatukkaista jne?

Kovin tavallisen näköisillä ihmisillä on hirveä vaatimuslista kumppanin pinnallisille ominaisuuksille.
Ihan tavallisen näköinen perusjamppa ikää 40v etsii 25-34v pitkähiuksista blondia, jonka kroppa on sellainen ja sellainen...

pakko sanoa
Niin ja mikähän on itse näiden vaatimusten laatijoiden oma ulkonäkö? Öööö: Olen Pena 30-vuotias, ylipainoinen, työtön, alkoholisti. Harrastan syömistä, TV:n katselua ja röökaamista.

Tosi surullista, et voin täs nyt omasta kokemuksestani avautuu..Eka kattelin semmosii tosi raamikkaita kaljuja komistuksia mut sit tapasin mun raksun joka on aika kapeaharteinen ja pellavapäinen mut silti ollaan jo naimisiin menossa! :D

"hmm"
On mullakin syvällä mieleni sopukoissa tietynlainen mies joka sytyttäisi. Voisin luetella kaikki ominaisuudet päästä varpaisiin mutta en mä nyt niin tyhmä ole että laittaisin ne deitti-ilmoitukseen saati kuvittelisin saavani juuri senlaisen miehen jostain itselleni :) Tyhmyydestä tuo enimmäkseen kertoo mun mielestä.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Saraldo
Se on toki selvää, että ulkonäöllä on jonkin verran merkitystä. Ei se auta, vaikka kaveri olis miten ihana ja mukava, jos ei tunne minkäänlaista ulkoista vetoa siihen ihmiseen. Mutta sitä mä en ymmärrä, miten joku rajaa noin tiukasti noita ulkonäkökriteetejä. Onko blondia hakeva mies ihan varma siitä, ettei yhdenkään bruneten kanssa vois synkata? Vaikuttaako se hameen käyttö niin paljon, ettei housutytöllä ole mitään mahdollisuuksia, vaikka olis muuten just perfecto?

• Tykkää
Reactions: Lau123 ja sinisulka
Tottakai toisessa pitää olla myös fyysistä vetovoimaa. Jos olisin sinkku ja menisin ns. nettideiteille, niin kyllä mä treffit silti loppuun hoitaisin.
Esim. todella huonot hampaat ovat mulle totaalinen turn off. Vaikka miehellä olisi minkälaiset torakat suussa, niin kyllä mä silti asiallisesti istuisin hetken ja juttelisin.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
"vieras"
On ne.
Maajussille morsian ohjelmassakin oli se yksi heppu joka etsi silmälasipäistä blondia. Saikohan 2 kirjettä ja oli pettynyt. Viimeistään tuo kriteeri verotti monta naisehdokasta. Ja oli aika juntti muutenkin.

saman kylän flikka
[QUOTE="vieras";28546790]On ne.
Maajussille morsian ohjelmassakin oli se yksi heppu joka etsi silmälasipäistä blondia. Saikohan 2 kirjettä ja oli pettynyt. Viimeistään tuo kriteeri verotti monta naisehdokasta. Ja oli aika juntti muutenkin.[/QUOTE]

Se on vielä kaikenlisäksi todella älykäs ja hauska tyyppi se Tuomas. Mä en tiedä miksi se oli siinä ohjelmassa ihan urpo..

Yhteistyössä