:S
Viimeisimmästä yhdynnästä on kulunut parin päivän päästä 6kk, ehkäisynä oli e-pillerit ja kondomi(joka tosin hajosi, joten yhdyntä keskeytettiin heti ja jatkettiin jonkin ajan päästä sormin loppuun)
Tein 4 negatiivista raskaustestiä, viimeisin maaliskuun lopulla.
Kaikki kuukautiset(tai tyhjennys vuodoiksiko niitä kutsutaan, kun e-pillerit ovat käytössä) ovat tulleet tähän mennessä aina ajallaan.
Paino ei ole noussut, eikä vatsa ole senttimäärältään kasvanut, silmämääräisestikään ainakaan mitään suurta muutosta ei ole tapahtunut.
Mulla on tollanen pieni pömppis tossa, joten mittanauha on ollut käytössä.
Senttimäärä on ollut pysynyt samana.
Onko oikeasti syytä pelätä tai epäillä raskautta enää?
Mua ahdistaa, kun kuvittelen että mukamas olisi vatsa kasvanut, vaikka senttimäärä ei ole muuttunut ja tietysti vatsa pömpöttää enemmän toisena päivänä jos on syönyt jotain turvottavampaa tai enemmän yms.
Kiitos suuresti, jos joku vitsii vastata asiallisesti!
Tein 4 negatiivista raskaustestiä, viimeisin maaliskuun lopulla.
Kaikki kuukautiset(tai tyhjennys vuodoiksiko niitä kutsutaan, kun e-pillerit ovat käytössä) ovat tulleet tähän mennessä aina ajallaan.
Paino ei ole noussut, eikä vatsa ole senttimäärältään kasvanut, silmämääräisestikään ainakaan mitään suurta muutosta ei ole tapahtunut.
Mulla on tollanen pieni pömppis tossa, joten mittanauha on ollut käytössä.
Senttimäärä on ollut pysynyt samana.
Onko oikeasti syytä pelätä tai epäillä raskautta enää?
Mua ahdistaa, kun kuvittelen että mukamas olisi vatsa kasvanut, vaikka senttimäärä ei ole muuttunut ja tietysti vatsa pömpöttää enemmän toisena päivänä jos on syönyt jotain turvottavampaa tai enemmän yms.
Kiitos suuresti, jos joku vitsii vastata asiallisesti!