Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja n25
  • Ensimmäinen viesti
n25
Aloitin seurustelemaan mieheni kanssa viime marraskuussa ja muutimme yhteen jo joulukuussa. Kaikki oli tosi ihanaa, niinkuin alussa varmasti kaikissa suhteissa on.
Kuitenkin jo tammi-helmikuussa minulle tuli outo tunne, ettei kaikki ole kohdallaan.. Miehelleni oli jäänyt fb:n viestit auki koneelle ja en voinut vastustaa kiusausta lukea kahdelta eri naiselta tulleita viestejä.

Näistä viesteistä selvisi, että mieheni oli valehdellut minulle koko suhteemme alusta alkaen. Esim. että on ollut sinkku, kun tapailimme. Hän oli oikeasti asunut vielä entisen naisensa kanssa, eivätkä olleet virallisesti eronneet. Sormuksen hän otti aina pois sormesta, kun tuli mun luokse yöksi tai kun näimme jossain.

Toiseksi, viestit näiden naisten kanssa olivat ERITTÄIN seksisävytteisiä, jopa ihan suoria ehdotteluita. Tiedän, että toinen näistä naisista oli hänen entinen hoitonsa ja tämän kanssa oli myös pettänyt eksäänsä. Tälle entiselle hoidolle oli myös lähetellyt "pusipusi" ja "kulta" juttuja.

Tästä sitten saatiin kauhea riita aikaiseksi silloin.. Tunnen itseni todella loukatuksi, ja tämän kerroin miehellekkin. Ei osannut sanoa mitään syytä viesteille. Eikä niillä kuulemma ole mitään väliä, koska ne eivät olleet tarkoitettu minulle. Ymmärrän kyllä, etten todellakaan olisi saanut lukea viestejä ja tunnen siitä syyllisyyttä. Pyysin sitten miestä lopettamaan tuollaiset keskustelut kyseisten naisten kanssa ja hän lupasi lopettaa. Seurasin pari viikkoa miehen käytöstä ja puhelin ja kone piippaili entiseen malliin. Ja kas kummaa, mitä sieltä löytyi taas. Tällä kertaa lisänä oli minun haukkumistani. Riidan päätteeksi sanoin miehelleni, että en tykkää, että pitää yhteyttä tähän entiseen hoitoonsa ja pyysin lopettamaan, koska loukkaa minua todella paljon. Hän lupasi lopettaa yhteydenpidon ja minä lopetin viestien lukemisen. Nämä tapahtumat ovat siis helmikuulta.

Luottamus on edelleen täysi nolla. Olen puhunut mieheni kanssa, mutta hän suuttuu, kun otan asian esille ihan rauhallisessa hengessä. Mietin eroa, koska miten voin ikinä tietää, onko tuo sama peli jatkunut edelleen tai tuleeko se jatkumaan tulevaisuudessa? Eksäänsä mies petti todella paljon, niin miksi ei pettäisi minuakin.. Nämä asiat ovat lähes joka päivä mielessä..

En nyt halua kuulla siitä, miten olen rikkonut viestisalaisuutta lukemalla viestejä, tiedän hyvin, että se on väärin, enkä todellakaan ole ylpeä tekosistani.. Haluan vain mielipiteitä, mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa.

"piu"
Itse en tuollaisen miehen kanssa olisi. Ei mitään arvostusta ja kunnioitusta toista kohtaan. Mikä parisuhde se sellainen on? Valehtelija ja pettäjä, turhaan tuhlaat aikaasi tuollaiseen.

no huhhuh
Aika pitkäämpä olet tuollasta käytöstä katellut, mulla ois kyllä menny kerrasta niin luottamus ja alkanu ilettää tuollanen vehtaaminen, että suitsait, lusikat jakoon! Tuollaset playboyt vois vaan keskittyä siihen sinkkuelämään, onko pakko sotkea monen ihmisen elämä ryhtymällä parisuhteeseen, jos samaan aikaan pitää olla jotain virityksiä sinne tänne ja entisten panojen suuntaan. Ei se tule tuota touhua lopettamaan, turha luulo. Eihän se oo oikein lukea viestejä, ja teet vaan tuolla menolla itestäsi katkeran kyylääjän, ja satutat itteäs, kun joudut tuollasta vehtaamista seuraamaan :/ Eipä tuohon oo oikein muuta neuvoa ku että JSSAP.

Minä olisin eronnut jo heti kun tuo tuli ilmi. Jos noin alussa suhdetta on tuollaista peliä entisten hoitojen kanssa ei uusi voi olla kovin tärkeä. Luottamus suhteessa on kaiken a ja o ja minä en ainakaan voisi olla suhteessa, jossa joka hetki joutuisin miettimään, että pettääkö toinen.

• Tykkää
Reactions: :malva:
"hilma"
ap kokemuksesta voin sanoa että tuollaisen ihmisen kanssa kuin miehesi on, tulee ero eteen jokatapauksessa.

lisäksi kun sitten sun seuraava mies jää kiinni valheesta,vaikka kuinka mitättömästä... se sama pelko valtaa sut taas... niin mulle kävi.. tiekkö ero tuli siitäki suhteesta..

mies ei ymmärtänyt etten voinut petetyksi tulemisen pelolle mitään(pelko nousi pintaan ku mies jäi valheista kiinni niinku edellisen liiton pettäjäkin aikanaan).. mitä enemmän pelkäsin sitä enempi mies vetäytyi, ja mitä enemmän mies vetäyty sitä enempi pelkäsin.

lopulta kumpikaan ei kestänyt

Yhteistyössä