Hakutulokset

1. :malva:

Oh my, Jippu jaksoi olla kauemmin naimisissa kuin uskoinkaan.

Tuohan nyt oli tiedossa et eroavat.. pidän kumpaakin ihan pelleinä, Jipusta tykkäsin aiemmin mutta kun se meni avaamaan sen suunsa niin.. Aika kauan kesti avioliitto kuitenkin..:kieh:
  2. :malva:

Ajeletteko myös peppukarvat pois?

No ei siellä takapuolessa paljoo kasva mut ne vähätki haivenet vedän säännöllisesti. mä en oo mikään karvaturriperse :D
  3. :malva:

Riittääkö koiralle?

Jatkat samaan malliin vaan =) Jos koira juoksee ympäri pihoja ja metsiä jo koko päivän niin sehän ylirasittuu jos pitää vielä väsyneenä lähtee pakolla jonnekin hihnalenkille.. Ei mekään mökillä erikseen hihnalenkkejä tehdä vaan koira juoksee metsässä ja pihalla..
  4. :malva:

Riittääkö koiralle?

Mun mielestä jos teillä on iso lääni siellä ja käy metsässä juoksemassa yms. niin riittää. Ehkä kerran päivässä kävisin kuitenkin vaikka illalla lenkillä edes vähän.. Mut kun teidän tapauksessa ei oo kyse kuiteskaan mistään häkkikoirasta ja saa vapaana juoksennella..
  5. :malva:

Mikä on paras ikä? Minkä ikäinen olet nyt?

Olen 30v., voishan sitä muutaman vuoden miinustaa.
  6. :malva:

Kertokaa kannustavia erotarinoita!

Me tavattiin yhteisten tuttujen kautta mutta vaikka ihan puistossa tai harrastuksissa. Unohda miehet vähäksi aikaa äläkä ota mitään stressiä siitä tapaatko vielä jonkun. Jossain vaiheessa susta alkaa tuntumaan erilaiselta. Mä luulin kans etten selviäis tuosta erosta mutta toisin kävi. Oikea...
  7. :malva:

Kertokaa kannustavia erotarinoita!

Elämäni pahimman parisuhteen päättymisen jälkeen olin aivan romuna. Kaikki tunteet tuli käytyä läpi, joskus vaan itkin , itkin ja itkin ja en nähnyt mitään positiivista missään. Pikkuhiljaa alkoi helpottamaan ja n. vuosi sen jälkeen löysin 100 kertaa paremman, ihanamman ja luotettavamman miehen...
  8. :malva:

Vauva onkin tyttö, ja oon pettynyt.

itse olisin maailman onnellisin jos tulisin joskus raskaaksi. pitäisi olla aivan sama kumpi sukupuoli kunhan lapsi olisi terve =) kai sä silti rakastat tyttöökin?

Yhteistyössä