Ajeletteko myös peppukarvat pois?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jari";28541423]ei sillä kyyti parane vaikka kuinka ajelee.Intissä naurettiin yhelle tyypille kun se oli ajanut karvat.Pienimunaiset miehet tekevät niin saadakseen sen näyttämään vähän pidemmältä.[/QUOTE]

Ajaa ne miehet muutenkin kuin kulliaan kasvattaakseen ;)

nohkuuleppa
Voi kuule näkisitpä mun pepun ilman sheivausta. Tosi paljon sänkikarvaa. Ja oon vasta 17 vuotias. Muutenkin kasvaa karvaa ihan hemmetisti joka puolella. Oon parisuhteessa joten mun pitää sheivata joka päivä mun peppu kokonaan tai tuntuu sänki käteä vasten.

sjfk
Sattuipas somasti. Olisiko viikko sitten kun mietin miten muut naiset asian suhteen toimii :D

Minulla ikää 32, kolmatta lasta odotan ja rv16 lähtien ollut henkisenä riesana juuri pyllykarvoihin tarttuva kakan haju ja karvat liimautuvat toisiinsa. Ajoittain vessaan mennessä otan kostutetun käsipyyhepaperin mukaan, että saisin pyyhittyä karvoja puhtaaksi.

Tuolla Veetillä en ole uskaltanut alkaa sheivaamaan kun en ole ennen näitä ajellut ja pelottaa ajatus aineesta peräaukossa polttelemassa :x

Voiko tuon aineen ihan vain vetäistä aukon ohi ja hieroa vakoon, antaa vaikuttaa ja lastata pois?

Mielessäni ei ole kyllä käynytkään pyytää miestä tekemään tuota. Ajatuskin iljettää :x

zinuski
Ajaisin jos se onnistuisi,ei ainakaan sheivaamisella onnistu,taitaa johtua siitä että mulla on sellanen j.lo peppu niin se tekee mahdottomaksi sen ajamisen ja nyppiä en kyllä halua.

Nooh
On ihan OK, jos nainen tykkää pitää edessä jonkinlaista karvakolmiota, näkeepähän tämmöinen näkörajoitteinenkin mihin tähdätä. Mutta jos lyyli pyllistää, ja ensimmäinen mielikuva on harakasta kannon päällä, niin kyllä se jonkinlaisen häiriön vastaanottavassa päässä aiheuttaa. Panisin tosi silti.

Yhteistyössä