Hakutulokset

  1. P

    1200 kcal haaste

    Mutta tiivistän :)
  2. P

    1200 kcal haaste

    Niin tämä on naisille :D Miehillä tuo on vähän suurempi. Ja yhdellä aterialla O:...niin no, pizza. Mutta normiateria on selaliset 300kcal.
  3. P

    1200 kcal haaste

    http://kaksplus.fi/keskustelu/terveys/laihdutus/2362497-1200-kcal-haaste/#post29838090 Pitää rekisteröityä, jos haluaa mukaan.
  4. P

    1200 kcal haaste

    Kuka lähtee mukaan? Eli päivässä 1200 kcal syödään, eli ei vähemmän eikä enemmän ja päivitetään, miten toimii. Tavoitteena terveellinen mahdollisimman prosessoimaton ruokavalio (aineenvaihdunnan kannalta). Eli mahdollisimman paljon kasviksia (niistä kun kaloreita ei paljoa tule)...
  5. P

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Kuules HG. Kertoisitko mitä oikeasti edes juttelitte miehen kanssa? Luin aika pitkälle, mutta ymmärsin, että lähinnö uskonasioista ja vielä sanoit, ettet tiedä mihin uskoa=tärppi mormonille johon tarttua ja tuputtaa omaansa. Suomalaiselle on normaalia ettei jakseta aina hymyillä ja tuijotetaan...
  6. P

    24-vuotias ja 19-vuotias?

    No 19v olisin voinut 24v, mutta jos nyt miettii kun olen sen melkein 24, niin nuo 19 v pojat on kyllä aika pikkupoikia. 38v kanssa en edes tämän ikäisenä.
  7. P

    Nyt kaikki hyväksi testatut vauvan viihdyttämisideat pinoon!

    Meidän 4 kk tykkää katsoa telkkaria :mad:, nojoo. Ei meillä ole oikeasti tv:kään edes joka päivä päällä ja aina vaan vähän aikaan, kun ei katsota, mutta vauva illalla on monesti nukahtanut siihen kun tuijottaa jotain ohjelmaa pimeässä ja makaa lattialla. No, mutta meillä on siis samanlainen...
  8. P

    minkä väriset haluaisit hiustesi olevan luonnostaan??

    Musta väri olisi kiva, jos olisi vaikka vähän tummempi perusihokin samalla. Sellanen vähän kiinalaistentukka. Olisi vielä yhtä sileä ja paksu ja pitkä. Oma joku tumman ja keskiruskean välistä punaisella vivahteella. Nyt on aika tummanpunainen värjätty tukka kun iho on niin kalpea näin talvella...
  9. P

    Nyt vittu oikeesti!

    Mistäs sitten ajattelit, että täällä NAISTEN palstalla keskusteltaisiin? :)
  10. P

    Olen kokki. Ja vieläpä jopa melko hyvä sellainen.

    parsakaali :)...parsa on paljon pahempaa ja sitä ei taida edes saada pakasteena. Tuoreena tai säilykkeenä. Just tein PARSApiirakkaa ja ei se mitään herkkua ollut. Aika moni sekoittaa noi kaks, kuten minä. Parsakaali on paljon makeampaa ja parempaa.
  11. P

    Käytättekö autossa wunderbaumia tai hajusteita?

    Jaa no. Hajuvettä käytän aika harvoin kun lapset pieniä ja lähinnä olen kotona. Deodoranttia laitan jos tiedän hikoilevani. Kotona normaalisti en hikoile, niin että alkaisin haista. Kaikki eivät hikoile koskaan, enkä todellakaan käytä sitä deodoranttia tuoksun takia. Ei ne miltään kovin hyvältä...
  12. P

    Olen kokki. Ja vieläpä jopa melko hyvä sellainen.

    Vanhaksi menevästä parsasta voi tehdä nopeasti feta-parsapiirakan (+sipulia ja paprikaa), ja on hyvää ja terveellistä :) Pakasteparsa on musta pahaa.
  13. P

    Miten miehesi osoittaa sinulle rakkauttaan? Tuntuu että oman mieheni rakkaudenosoitukset on aina seksiä, seksiä ja seksi

    Meillä mies osoittaa rakkautta kiittämällä ruoasta, kehumalla kokintaitojani, suutelemalla, kuuntelemalla ja antamalla orgasmin.
  14. P

    Olen kokki. Ja vieläpä jopa melko hyvä sellainen.

    Olen muuten lapsena ollut se nirso, joka ei syö mitään muuta kun mauttomia ruokia. Lähinnä puuroa ja salaattia. Nykyään rakastan erikoisia makuyhdistelmiä.
  15. P

    Olen kokki. Ja vieläpä jopa melko hyvä sellainen.

    Jaa, nimimerkkisi mukaan olen ajatellut, että olet sellainen muumimamma keittiössä, mutta etpä taida ollakaan :P Mistä nimimerkki? Ruoanlaitto on oikeasti kivaa, kun oppii. Kun tarpeeksi tekee, oppii reseptit ulkoa ja itse yhdistelemään ainesosia.
  16. P

    Hyi yök yök, en varmaan syö noita lihapullia

    3 h uunissa, vähintään 3 rkl siirappia. 125-150 astetta. Naudan paistia, ei mitään sikaa.
  17. P

    Hyi yök yök, en varmaan syö noita lihapullia

    toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Srlvä koulukiusaaja asenne ja lapset usein seuraavat perässä, varsinkin jos vanhemman asenne edelleen "oli pakko sanoa, kun on niin idiootti". Muista, että ollaan kaikki täällä ihan oikeita ihmisiä. Vai sanotko noin myls livenä muille? "Oli pakko sanoa, että...
  18. P

    alapääkysymys

    ihan täysin normaalia
  19. P

    Jos heikkolahjainen jättää koulun kesken, elättääkö sossu?

    sossu maksaa sitten kaiken. Ei vaikuta vaikka nuorena olisi koulut keskeyttänyt. Jos taas kesken sosiaalituen varassa elämisen aikana ei ota työtä tai lopettaa koulun, tulee vähennykset. Eli kyllä sossu maksaa.
  20. P

    Hyi yök yök, en varmaan syö noita lihapullia

    no ei kyllä kuulu. Naudan paistijauhelija on paras siihen. Murein.

Yhteistyössä