Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja ¤vieras¤;29575616:
Niin siis PULLOharjalla...
oikeesti joskus tuli semmonen dokkari missä nainen pesi pulloharjalla arseensa joka kerta sen jälkeen ku se kakkas. Meni oikein ammeeseen ja sil oli se sit aina verillä ja välillä se joutu sairaalaankin sen takia. Aika karmea tarina, taustalla oli vissiin jotain sekauaalista väkivaltaa hänellä. :(
 
Professional Griefer
oikeesti joskus tuli semmonen dokkari missä nainen pesi pulloharjalla arseensa joka kerta sen jälkeen ku se kakkas. Meni oikein ammeeseen ja sil oli se sit aina verillä ja välillä se joutu sairaalaankin sen takia. Aika karmea tarina, taustalla oli vissiin jotain sekauaalista väkivaltaa hänellä. :(
Joo mä muistan kanssa. Se ei myöskään oikein syönyt sen takia, ettei halunnut kakkia. Sitten siihen hoitoon kuului mm. se, että ne meni piknikille puistoon kauas vessoista ja söi porkkanoita ja muita kuitupitoisia juttuja (laittaa suolen toimimaan..)
Eikö ollu sama dokumentti?
 
Peyote
Joo mä muistan kanssa. Se ei myöskään oikein syönyt sen takia, ettei halunnut kakkia. Sitten siihen hoitoon kuului mm. se, että ne meni piknikille puistoon kauas vessoista ja söi porkkanoita ja muita kuitupitoisia juttuja (laittaa suolen toimimaan..)
Eikö ollu sama dokumentti?
oli varmaan.
Täytyy nyt sanoo, että en kannata moista menettelyä, vaan parempi pyhkiä sit vaan jos tommoseks menee. :D
 
Miten romanttista, kun tämä vuosisadan rakkaustarina on jo valmiiksi kirjoitettu tällä palstalla.

Opetahan sille Pyhälle poikuudelle pian suomea, niin pääsee hänkin osalliseksi tästä kaikesta.:heart:
Kiva :D Ite oon semmoisissa oloissa eilisen baareilun jäljiltä, että vähän väliä nukahdan ja ajatuskaan pysy tällä päänsäryllä oikein mukana (jos nyt muutenkaan pysyy ;D) Hyi ei ole tuo alkoholia mun juttu kuin pieninä määrinä.. Yöks.

Eipä tarvi opettaa - hän osaa jo ällistyttävän hyvin!! Koskaan ennen ei ole ulkomaalaisen kanssa puhuminen ollut näin, että native on välillä muistuttunut kun en ole löytänyt sanaa että "Say it in Finnish, it always helps" Käsittämättömän hyvin myös lausuu suomea :D
 
¤vieras¤
Joo mä muistan kanssa. Se ei myöskään oikein syönyt sen takia, ettei halunnut kakkia. Sitten siihen hoitoon kuului mm. se, että ne meni piknikille puistoon kauas vessoista ja söi porkkanoita ja muita kuitupitoisia juttuja (laittaa suolen toimimaan..)
Eikö ollu sama dokumentti?
Vau miten masentavia te oottekaan. :| Että hyvää lauantaita sitten itse kullekin. :|
 
Kiva :D Ite oon semmoisissa oloissa eilisen baareilun jäljiltä, että vähän väliä nukahdan ja ajatuskaan pysy tällä päänsäryllä oikein mukana (jos nyt muutenkaan pysyy ;D) Hyi ei ole tuo alkoholia mun juttu kuin pieninä määrinä.. Yöks.

Eipä tarvi opettaa - hän osaa jo ällistyttävän hyvin!! Koskaan ennen ei ole ulkomaalaisen kanssa puhuminen ollut näin, että native on välillä muistuttunut kun en ole löytänyt sanaa että "Say it in Finnish, it always helps" Käsittämättömän hyvin myös lausuu suomea :D
uulalaa, tämähän menee aina vaan herkullisemmaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Anonyymi ja erinys
Kiva että tulit kertomaan miten meni, tsemppiä jatkoon mihin sitten ikinä päädyttekään. Muista olla itselles rehellinen ja kuunnella sydäntäsi.

Ja mitä näihin joihinkin palstalaisiin tulee, huhuuuu :D Kannattaa harkita tosiaan välillä muuta puuhaa kun palstailu...
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Kiva että tulit kertomaan miten meni, tsemppiä jatkoon mihin sitten ikinä päädyttekään. Muista olla itselles rehellinen ja kuunnella sydäntäsi.

Ja mitä näihin joihinkin palstalaisiin tulee, huhuuuu :D Kannattaa harkita tosiaan välillä muuta puuhaa kun palstailu...
Kiitos, oot ihanan positiivinen. Jep no monista mustista tietää että he eivät voi edes yrittää ymmärtää/tukea vaan joka välissä yrittävät painaa alas. Harmillista heille itselleen :/ Mutta onneksi suurin osa ihmisiä on vilpittömiä ja ystävällisiä!
 
  • Tykkää
Reactions: missikirri
Mormonikirkosta on hajonnut osia ja he ovat muodostaneet omia lahkoja omilla säännöillä, joita pääjehut eivät kannata, eikä suurin osa mormoneista. Moniavioisuus ja mormonismi nykypäivänä ei ole enää synonyymi.

Ja jos AP mielii joskus avioon tän jenkkipojan kanssa niin siinä on 2 vaihtoehtoo; joko ap liittyy heihin ja jenkkipoika eroaa, koska liitto mormonin ja toisuskosen kanssa ei ole hyväksyttyä. ( kyllä siihenki on varmaan keinot sitä kiertää, mutta tosiuskovainen ei ota vaimoksi toisukovaista)
Moniavioiset ovat nykyään vähemmistössä ihan jo senkin takia, että se on laitonta Yhdysvalloissa. Mutta näin olen minäkin käsittänyt, että lahko on melko tiukka, eikä juuri tunne sellaista "kevytjäsenyyttä" mitä monissa uskonnollisissa yhteisöissä nykyään on.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Kuules HG. Kertoisitko mitä oikeasti edes juttelitte miehen kanssa? Luin aika pitkälle, mutta ymmärsin, että lähinnö uskonasioista ja vielä sanoit, ettet tiedä mihin uskoa=tärppi mormonille johon tarttua ja tuputtaa omaansa. Suomalaiselle on normaalia ettei jakseta aina hymyillä ja tuijotetaan suunnilleen kattoon ensitreffeillä. Tämä mormoni tuntuu näin ulkopuolisen silmin tarttuneen sinuun ja yrittää saada uskontoonsa. Voi olla, että pitää myös hyvänä vaimoehdokkaana ja siksi ottikin sinut silmätikukseen. Nyt tavoitteena saada sinut uskontoon, jonka jälkeen vaimoksi.

Ja näin ei edes välttämättä ole vaan kyse on puhtaasta vilpittömästä mukavuudesta toista ihmistä kohtaan. Usein uskonnolliset ovat vähän hilpeitä ihmisiä näin päällepäim vaikka oikeasti alla olisi vaikka mitä. Kun kysw vielä ulkomaalaisesta ja hänelle varmasti mukavaa tutustua suomalaiseen.

Älä mene rakastumaan noin vain toisen mukavaan olemukseen. Kohta palaat pettyneenä vanhaan parisuhteeseesi jos sitä enään sillon on. Olen ikäisesi, en pidä sinua siis lapsena joka ei ymmärrä vaan ehkä vähän turhan naiivina. Olet todennäköisesti hyvin itsevarma ja ehkä vähän itsekäs. Hyvin mustasukkaiset ja kontroloivat henkilöt ovat usein niitä jotka hairahtavat ja koska tietävät itse pystyvänsä siihen, he epäilevät sitä myös muista.

Teidän suhde on vielä miehesi kanssa tuore, mutta on törkeää pitää varalla toista kun tutustuu toiseen. Mutta omapa on elämäsi. Et tosiaan taida olla kunnolla rakastunut nykyiseesi. Ihan rehellisesto en haaveile muista miehistä kuin omastani. Huonoina hetkinä toivon että häntä ei edes olisi, mutta voisin olla hänen seurassaan vaikka koko ajan. Mulle tauko tarkoittaisi sitä, että menen kylpyhuoneeseen ovet lukossa ja sanon ettei sinne saa tulla ja itken silmäni turvoksiin ja palaan hyväntuulisena marttyyrinä takaisin.

Jos haluaa olla sinkku niin on sinkku ihan kokonaan. Itse kyllästyin sinkkuelämään jo joskus 17v kun tapasin mieheni. Ei seurusteltu aluksi ja vihasin jokaista paitsi miestäni joka oli syötäväb ihana. Kävin läpi monua miehiä siinä välissä eikä niissä ollut sitä jotain. Lopulta päädyttiin yhteen mieheni kanssa enkö tosiaan unelmoi sinkkuelämöstä. Ollaan jotain yli 5v oltu yhdessä. Eikä sekään mielestäni pitkä ole. Vasta viimeaikoina on tuntunut, että me ollaan me eikä kaksi hahmoa salaisine ajatuksineen.
 
Erikoista, koska mun läheiset keiden kanssa viime päivinä olen keskustellut parisuhteista niin ovat olleet hyvin myönteisiä mitä tulee tilapäiseen taukoon pitkäaikaisessa suhteessa. Sehän on selvää, että avoliitossa asumista opetellaan ihan kehityspsykologiankin kannalta. Yhdessäasuminen kunnianhimoisen ihmisen kanssa ei ole helppoa kun toinen tekee kaiken sataset lasissa ja vaatii kumppanilta myös paljon. Mun mies ei edes ole huomannut miten vaativassa elämänvaiheessa me ollaan ja tämä on äärimmäisen hyvä tuumaustauko hänellekin - todennäköisesti me opitaan arvostamaan toisiamme entistä enemmän.
Voi myös olla että läheisesi ovat olleet myönteisiä juuri teidän taukoonne/eroonne ja kannustavat siksi. Ehkä läheisenne näkevät ulkopuolelta suhteenne tilan negatiiviset puolet ja kannustavat siksi etteivät "usko teihin".
En usko että yleisesti pidetään myönteisenä asiana edes tarvetta tauon pitämiselle, se kielii siitä ettei suhteessa ole kaikki hyvin. Tai lähimaillekaan hyvin.

Meilläkin on omat vastoinkäymisemme ollut lähes 10 vuoden suhteessamme mutta aina murheiden edessä ne on nimenomaan yhdessä haluttu selvittää ja voittaa. Ei me pahimmankaan riidan aikana olla haluttu lähteä toistemme luota pois vaan käyty tulta päin ja parannettu asioita joita on pitänyt parantaa.
 
"..."
Tämä vouhottaja taitaa tipahtaa korkealta ja todella kovaa. Aivan hirvittävää lukea noita sepustuksia. Todella törkeätä olla "tauolla", eli suomeksi pitää suomi poikaa varalla jos Amerikan ihme ei natsaa.
Pidä ehkäisystä huolta, sillä lapset ei kuulu tuommoisen sekoiluun.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Bebanthen
Tuollainen ämmänkuvatus paljastuessaan lentäisi niiltä laakereilta ovesta ulos ja tavarat sopii noutaa myöhempänä ajankohtana.
Fantasiat ja niiden toteuttaminen eivät mene käsikädessä. Olet loukannut miestäsi pahimmalla mahdollisella tavalla, osoitat täydellistä piittaamattomuutta sekä arvostuksenpuutetta.

En haluaisi kuulla/nähdä mokomaa akkaa enään koskaan ja hakisin oikeusteitse lapsia itselleni jos sellaisia on, epävakaan äidin vuoksi.
 
säpäle harmaana
Kiitos, oot ihanan positiivinen. Jep no monista mustista tietää että he eivät voi edes yrittää ymmärtää/tukea vaan joka välissä yrittävät painaa alas. Harmillista heille itselleen :/ Mutta onneksi suurin osa ihmisiä on vilpittömiä ja ystävällisiä!
Tähän sen verran sanon, että kovin mielelläni sinua tukisin, kun vain tietäisin mikä se sinun lopullinen tahtosi ja päämääräsi tässä jutussa on. Aiemmin sanoit, ettet kestäisi, jos menettäisit miehesi, mutta nyt olet kallellaan kuitenkin sinne mormonin suuntaan. Tuolla jossain muistaakseni sanoin, että molempiahan et voi saada ja tuossa kuviossa käy helposti niin, että jotakuta sattuu.

Ja oma tarkoitukseni ei ole ainakaan ollut painaa sinua alas.
 

Yhteistyössä