Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Ei tärkeämpää sanottavaa kunhan vain ihmettelen kypsyyseroja samanikäisten ihmisten välillä.

Viittaan tässä nyt HG:en ja selkeään eroon esim. PG:en ja Hallittuun kaaokseen joiden kuvittelin kirjoitustenkin perusteella olevan selkeästi HG:tä vanhempia.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Miksi ap muuten silloin yksi päivä niin kovasti säikähdit tätä ketjua, kun nyt se ei taas haittaa sinua yhtään?
Koska on tosi asiatonta ja lapsellista levitellä muille areenoille näinkin avointa keskustelua JA netissä ei saa käyttäytyä miten huvittaa; nettikiusaamiseen on keinot puuttua ja ei voi vedota siihen että "itsepähän kirjoitit elämästäsi" Ihmisillä on parempaakin tekemistä facessa kun lukea jonkun irmelin tunne-elämän vuoristorataa jota käy läpi erittäin moni ihminen vakaassakin parisuhteessa. :)
 
Koska on tosi asiatonta ja lapsellista levitellä muille areenoille näinkin avointa keskustelua JA netissä ei saa käyttäytyä miten huvittaa; nettikiusaamiseen on keinot puuttua ja ei voi vedota siihen että "itsepähän kirjoitit elämästäsi" Ihmisillä on parempaakin tekemistä facessa kun lukea jonkun irmelin tunne-elämän vuoristorataa jota käy läpi erittäin moni ihminen vakaassakin parisuhteessa. :)
jaa, mä melkein luulen, että kaikilla ei ole. Siis parempaa tekemistä;)
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
säpäle harmaana
Et ole hg vieläkään vastannut tuohon jo pariin otteeseen esittämääni kysymykseen. Mikä on sinun toiveesi tässä asiassa? Jos miehesi jotenkin ryhdistäytyy, mutta jos mormonipoika jatkaa lirkutteluaan, kumman lopulta haluat ja valitset? Kai ymmärrät, että arki sen mormonipojankin kanssa tulee vastaan eikä hän välttämättä ole yhtään sen vähemmän asialleen omistautunut, kuin sinun miehesikään.
 
Koska on tosi asiatonta ja lapsellista levitellä muille areenoille näinkin avointa keskustelua JA netissä ei saa käyttäytyä miten huvittaa; nettikiusaamiseen on keinot puuttua ja ei voi vedota siihen että "itsepähän kirjoitit elämästäsi" Ihmisillä on parempaakin tekemistä facessa kun lukea jonkun irmelin tunne-elämän vuoristorataa jota käy läpi erittäin moni ihminen vakaassakin parisuhteessa. :)
Ei se ole yhtään sen asiatonta kuin esimerkiksi musavideon tai jonkun uutisen julkaisu facebookissa.
Nettikiusaaminen on joo asia erikseen, mutta siihenkin suhtaudutaan järjellä. Eli tämän ketjun sisältöä nyt tuskin kukaan laskee nettikiusaamiseksi koska tämä ketju on edelleen pystyssä. Se olisikin ihan eri asia jos joku alkaisi kaivelemaan sun tietoja ja julkaisisi niitä, tekisi susta haukkimissivuston tms.

Ja kai säkin nyt tunnustat, että tällä ketjulla on huumoriarvoa.
 
nii just :)
Koska on tosi asiatonta ja lapsellista levitellä muille areenoille näinkin avointa keskustelua JA netissä ei saa käyttäytyä miten huvittaa; nettikiusaamiseen on keinot puuttua ja ei voi vedota siihen että "itsepähän kirjoitit elämästäsi" Ihmisillä on parempaakin tekemistä facessa kun lukea jonkun irmelin tunne-elämän vuoristorataa jota käy läpi erittäin moni ihminen vakaassakin parisuhteessa. :)
Asiatonta ja lapsellista ehkä juu, muttei millään muotoa laitonta tai netiketin vastaista.. :p Miksi se jaa-painike on muuten laitettu? Ja Selitä mulle nettikiusaaminen tässä sun tapauksessa?
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29577573:
Et ole hg vieläkään vastannut tuohon jo pariin otteeseen esittämääni kysymykseen. Mikä on sinun toiveesi tässä asiassa?
Ap on niin nuori ettei hän tarvitse mitään tietoisia toiveita vielä 10-15 vuoteen.
 
[QUOTE="vieras.";29577614]Ap on niin nuori ettei hän tarvitse mitään tietoisia toiveita vielä 10-15 vuoteen.[/QUOTE]

ikäkö toiveiden tarpeen sanelee. Minusta jokainen tarvitsee toiveita. Lapsetkin.
Eri asia on ovatko toteutettavissa, mutta tietoisia toiveita tarvitaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29577573:
Et ole hg vieläkään vastannut tuohon jo pariin otteeseen esittämääni kysymykseen. Mikä on sinun toiveesi tässä asiassa? Jos miehesi jotenkin ryhdistäytyy, mutta jos mormonipoika jatkaa lirkutteluaan, kumman lopulta haluat ja valitset? Kai ymmärrät, että arki sen mormonipojankin kanssa tulee vastaan eikä hän välttämättä ole yhtään sen vähemmän asialleen omistautunut, kuin sinun miehesikään.
Sen kun tietäis :D Mun naisena pitää saada ja pystyä tuntea itseni muuksikin kuin arjen pyörittäjäksi ja toinen mitä olen opettamassa miehelleni että elämä on tässä ja nyt. En jaksa enää "sitku" elämää, sitten kun tulee loma, sitten kun saadaan opinnot pulkkaan yms. Arjesta pitää tehdä mielenkiintoista ja hyvää yhdessä ja nähdä vaivaa oman kumppaninsa eteen.
 
Ei se ole yhtään sen asiatonta kuin esimerkiksi musavideon tai jonkun uutisen julkaisu facebookissa.
Nettikiusaaminen on joo asia erikseen, mutta siihenkin suhtaudutaan järjellä. Eli tämän ketjun sisältöä nyt tuskin kukaan laskee nettikiusaamiseksi koska tämä ketju on edelleen pystyssä. Se olisikin ihan eri asia jos joku alkaisi kaivelemaan sun tietoja ja julkaisisi niitä, tekisi susta haukkimissivuston tms.

Ja kai säkin nyt tunnustat, että tällä ketjulla on huumoriarvoa.
Ja sitä mä en usko SEKUNTTIAKAAN. Ihmiset ei ole tyhmiä. Toki kaikella elämän sattumilla on huumoriarvoa; näät puliukon kaatuvan keskellä suojatietä ja koko liikenne pysähtyy minuuteiksi sen takia, hauskaa mutta niiiin inhimillistä, ettei kukaan tervejärkinen lähde sitä levittämään.

Nettikiusaaminen on niin yleinen ilmiö että jos sattuisi käymään jotain ikävää, osaisin hakea tietoa ja pistää ihmiset vastuuseen.
 
"hmh"
Ehkä se sun (ex?-)mies saa tyydytystä ponnistellessaan tavoitteidensa eteen. Ehkä hän on tyyppiä, jolle matka on päämäärä sinänsä.

Kyky viivästettyyn tarpeentyydytykseen on erilainen eri ihmisillä. Eikä ne eri ihmiset aina sovi samaan parisuhteeseen, niinkin tämä asia vaan on.
 
"Kapa"
Eipä oo HG vastannut vielä siihenkään kertoiko tälle ah-niin-ihanalle mormoonipojalle joka arvostaa perhe-elämää ym, että lähti tämän kanssa treffeille vaikka on avoliitossa toisen miehen kanssa.
 
säpäle harmaana
Sen kun tietäis :D Mun naisena pitää saada ja pystyä tuntea itseni muuksikin kuin arjen pyörittäjäksi ja toinen mitä olen opettamassa miehelleni että elämä on tässä ja nyt. En jaksa enää "sitku" elämää, sitten kun tulee loma, sitten kun saadaan opinnot pulkkaan yms. Arjesta pitää tehdä mielenkiintoista ja hyvää yhdessä ja nähdä vaivaa oman kumppaninsa eteen.
Eli miestäsi haluat kuitenkin opettaa johonkin? Etkä vaihtaa jenkkikäännyttäjään?
 
kysymys
Koska on tosi asiatonta ja lapsellista levitellä muille areenoille näinkin avointa keskustelua JA netissä ei saa käyttäytyä miten huvittaa; nettikiusaamiseen on keinot puuttua ja ei voi vedota siihen että "itsepähän kirjoitit elämästäsi" Ihmisillä on parempaakin tekemistä facessa kun lukea jonkun irmelin tunne-elämän vuoristorataa jota käy läpi erittäin moni ihminen vakaassakin parisuhteessa. :)
No miksi se ei enää haittaa?
 
"hmh"
Sen kun tietäis :D Mun naisena pitää saada ja pystyä tuntea itseni muuksikin kuin arjen pyörittäjäksi ja toinen mitä olen opettamassa miehelleni että elämä on tässä ja nyt. En jaksa enää "sitku" elämää, sitten kun tulee loma, sitten kun saadaan opinnot pulkkaan yms. Arjesta pitää tehdä mielenkiintoista ja hyvää yhdessä ja nähdä vaivaa oman kumppaninsa eteen.
Ihan kauheaa, ihan kauheaa.

Niin kuin tuossa sanotkin, elämä on tässä ja nyt. Teet aivan hirveän väärin sekä itseäsi että tätä miestä kohtaan, kun itse elät "sitku" elämää: sitku mieheni on jotain muuta kuin mitä hän nyt on, sitten olen onnellinen - ehkä. Ei tuo ole rakkautta. Se on julmuutta ja itsekkyyttä, se on psykoottista elämänasennetta: minun ei pidä muovautua maailmaan vaan maailman, tai siis tässä tapauksessa tämän miehenpuolikkaan, pitää muuttua. Ehkä joksikin mitä hän ei ole? Mitä hän ei haluaisi olla? "Opetat", manipuloit, valehtelet ja kusetat. Oletko ylpeä itsestäsi?

Tämä moraali ei kestä. Tämä logiikka ei kestä. Ei voi yhtä aikaa syödä kakkuaan ja säästää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29577659:
Eli miestäsi haluat kuitenkin opettaa johonkin? Etkä vaihtaa jenkkikäännyttäjään?
Olisin idiootti jos luovuttaisin noin helpolla kun tässäkin on kyse sattumien summasta puhtaasti. Väärä aika, väärä paikka ja väärät ihmiset ja me ollaan rakastumassa jonkun muukalaisen kanssa toisiimme. En kehtaa kertoa äidilleni, ystäville tai kellekään vielä ainakaan, koska kokoajan on huono omatunto mitä olen tekemässä. :/
 
säpäle harmaana
Olisin idiootti jos luovuttaisin noin helpolla kun tässäkin on kyse sattumien summasta puhtaasti. Väärä aika, väärä paikka ja väärät ihmiset ja me ollaan rakastumassa jonkun muukalaisen kanssa toisiimme. En kehtaa kertoa äidilleni, ystäville tai kellekään vielä ainakaan, koska kokoajan on huono omatunto mitä olen tekemässä. :/
Jos tilanne tosiaan on tämä, niin tuo pitää lopettaa. Miten näet mahdollisena tilanteen, jossa et luovuta helpolla nykyisen miehesi kanssa, mutta samalla jatkat tapailua toisen miehen kanssa, johon olet rakastumassa? Miksi haluat edetä toisen kanssa rakastumiseen samalla kun et halua kuitenkaan luovuttaa toisen kanssa.
 
"Karma"
mormoni ei mennyt treffeille vaan tapasi häppärin vaan käännytysmielesä joten häntä tuskin kiinnostaa häppärin boyfriendit. Häppäri ei ihan täysillä käy, kuten jokainen huomaa. toivotaan että mies ei enää palaa häppärin luo. karma.
 

Yhteistyössä