Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Peyote
No mieti nyt jos tämä ketju olis susta. Varmasti tuntuis pahalta. Itse en ainakaan tykkäisi, eikä mun itsetunto varmastikaan riittäisi naureskelemaan että onpas hauskoja heittoja. Joukolla vielä hyökkäillään yhtä ihmistä kohtaan.

Mutta tämän enempää en jaksa tähän aiheeseen puuttua. Monta kertaa on vaan tehnyt mieli sanoa tuo. Paljon fiksuja palstailijoita on mennyt tuohon mukaan.
Joo onhan tämä sillä tavalla aika kauhea. Olen miettinyt miksi tätä ei poisteta. Mutta tarkoitin sitä, että tämä on nyt kuitenkin hyväntahtoisempaa jutustelua kuin alussa.

Modet poistaa kyllä helpolla keskusteluja, jos alottaja itse pyytää.
 
Peyote
[QUOTE="vieras.";29579104]Ja siksi kauheaa kun joku toinen uskaltaa laittaa ranttaliksi ja pitää hauskaa. Niin kauheata että pitää paheksua, neuvoa ja heristää etusormea.. sivulta toiseen? Kohtuu läpinäkyvää.[/QUOTE]

En mä olis niin varma, et hänellä on hauskaa.
Mut entäs sun juttus, sitäkin voi miettii, mitä sulla näkyy läpi.
 
"hile"
No onhan ne mormonit useimmiten komeita ja hyväkäytöksisiä. Ja voi se kielletty hedelmä houkutella, vaikka onnellisessa parisuhteessa olisikin. Harva meistä on sellainen, ettei ikimaailmassa pientäkään ihastusta tai halua tuntisi ketään muuta kuin omaa miestänsä kohtaan. Mutta eipä sitä silti kannate siirtyä ajatuksista tekoihin, jos valmiiksi tietää loukkaavansa toista.
 
Wieruus
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29579367:
:D kumman niistä ;)
Sitä en saanut selville, mutta onnessaan hän hehkui jonkun miehen kanssa. Ihan seko uni, siinä oli mukana rättis, booty ja muitakin joita en enää muista. Mentiin jonnekin raflaan ja se tarjoilija alkoi pitämään äänestyksiä annoksista, selvisi että on rättis.
Booty istui pöydässä seuranaan muita. Sitten siihen tuli HG meuhkaten että te olitte kaikki väärässä ja tässä on hänen miehensä ja olemme onnellisia. Heräsin tässä vaiheessa kun puolisoni töni ja sanoi että nauran ääneen unissani. Melkein oli harmi, koska suuri arvoitus olisi selvinnyt ilman herätystä!!
 
Sitä en saanut selville, mutta onnessaan hän hehkui jonkun miehen kanssa. Ihan seko uni, siinä oli mukana rättis, booty ja muitakin joita en enää muista. Mentiin jonnekin raflaan ja se tarjoilija alkoi pitämään äänestyksiä annoksista, selvisi että on rättis.
Booty istui pöydässä seuranaan muita. Sitten siihen tuli HG meuhkaten että te olitte kaikki väärässä ja tässä on hänen miehensä ja olemme onnellisia. Heräsin tässä vaiheessa kun puolisoni töni ja sanoi että nauran ääneen unissani. Melkein oli harmi, koska suuri arvoitus olisi selvinnyt ilman herätystä!!
:LOL: ai, kutturainen, paras juttu ikinä... :D
______________________________________________________
muokkelis*
täytyykin ottaa sivuja talteen, ettei nyt tätä sivua ainakaan poisteta :D
- minäkö liikaa palstalla - :O
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Kommaan nyt nopeasti ennen kouluun lähtöä. Juu, niin olin kauhuissani aluksi kun Tää oli levinnyt, mutta nyt kun suhteutan niin olen sitä mieltä ettei tässä keskusteluna ole mitään ihmeellistä. Edelleenkin en usko että facessa tyyppejä kiinnostaa lukea tämänlaista keskustelua - jos nyt mitään muutakaan.ihmiset ihastuu kaiken aikaa ja Se on elämää. Lisäksi Tää on ollut tosi terapeuttista koska en ole tosiaan omille kavereille missään nimessä kertonut koko tilanteesta. Kiitos hurjasti kannustavista viesteistä ja eri mieltä olemisessa EI ole mitään pahaa! Kiusaamista oli vain lyhyt pätkä tai sitten täs onnen huumassa en kiinnitä huomiota niihin ???? Ne mitkä on haukkumismielessä kirjoitettu olen ohittanut vain.
 
Irvaileminen on tietysti väärin, mutta asiassa on kääntöpuoli: jos kirjoittaa netissä jotain erikoista niin sit voi saada aika hilpeää palautetta. Jos mä, vakaassa parisuhteessa elävä, kertoisin ihastuneeni johonkin italialaiseen tarjoilijaan pizzeriassa ja haaveilisin hänen matkaansa lähtemisestä niin se ketju paisuisi 100-sivuiseksi yhdessä sekunnissa.

Sitä saa mitä tilaa eli ei voi lukijoiltakaan aina odottaa kohteliasta ja hillittyä käytöstä tyyliin "mielestäni on joitakin hieman arveluttavia näkökohtia siinä että meinaat hypätä benji-hypyn raskausviikolla 39+6, mutta jokainen tekee omat valintansa ja tämä oli vain minun näkökulmani asiaan."
 
Viimeksi muokattu:
"nainen"
Irvaileminen on tietysti väärin, mutta asiassa on kääntöpuoli: jos kirjoittaa netissä jotain erikoista niin sit voi saada aika hilpeää palautetta.
Juuri näin. HG-91 on nuori nainen, jonka iässä suhteet vielä tulevat ja menevät.
On täysin normaalia, että tuossa iässä vielä ihastuu toisiin ja suhde päättyy.

Se, mikä tässä on erikoista:
-Hp ilmoittaa, ettei eroa tule, mutta tapailee toista miestä (-> pettämistä)
-HG kuvittelee olevansa pitkässä suhteessa (1v), mutta tosiassa tuon suhde vielä elää ihastumisvaihetta, ei kestävää rakkautta.
-faktat muuttuvat päivässä (en eroa -> parin tunnin päästä ollaankin katkolla)
 
Irvaileminen on tietysti väärin, mutta asiassa on kääntöpuoli: jos kirjoittaa netissä jotain erikoista niin sit voi saada aika hilpeää palautetta. Jos mä, vakaassa parisuhteessa elävä, kertoisin ihastuneeni johonkin italialaiseen tarjoilijaan pizzeriassa ja haaveilisin hänen matkaansa lähtemisestä niin se ketju paisuisi 100-sivuiseksi yhdessä sekunnissa.

Sitä saa mitä tilaa eli ei voi lukijoiltakaan aina odottaa kohteliasta ja hillittyä käytöstä tyyliin "mielestäni on joitakin hieman arveluttavia näkökohtia siinä että meinaat hypätä benji-hypyn raskausviikolla 39+6, mutta jokainen tekee omat valintansa ja tämä oli vain minun näkökulmani asiaan."
totta tuokin mutta kyllä mun mielestä oli tavallaan ymmärrettävää että hoogee odotti sivistynyttä keskustelua koska hän itse on aiemmin osoittanut niin hyvää nettikäytöstä
 

Yhteistyössä