Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Jos mä nyt kirjoitan mitä pohjimmiltani ajattelen asiasta, sori kun tulee uskontoakin mukana mutta kirjoitan siis mitä ajattelen.
JOS siis tämä HG ei ole trolli, niin...

Yksi lause koko HG:n tarinassa pistää miettimään, siis se mormonin sanoma "tuntuu kuin olisin tuntenut sut aina". Usein kun toinen tai molemmat ovat noin kokeneet niin siitä on seurannut jotain pysyvää, ja mä kun uskon Siihen Oikeaan niin tuommoinen on hyvä merkki siitä että nyt voi olla jokin kohtalon (toisin sanoen Jumalan;)) sormi pelissä. JOS se kaveri tarkoitti mitä sanoi, eikä tuommoisia latele joka lyylille, ja on varma siitä tunteesta.
Mulle ja muille on käynyt noin ensitreffeillä ja tässä sitä ollaan ihanassa liitossa tuon miehen kanssa.
MUTTA tuo lause ja tunne voi olla ehkä liittyä johonkin pelkkään ystävyyteenkin, eli ne 2 ihmistä on erityisellä tavalla tarkoitettu ystäviksi toisilleen.

Eli tuo mortsu ja HG voivat olla ihan toisilleen tarkoitettu pari. Se mikä ei sitten ole Jumalan tarkoittamaa on tuo mortsun uskonsuunta ja hänen kannattaisikin luopua siitä (ja tutustua parempiin uskonsuuntiin, kröhöm), mutta se taas menee enemmän teologisen väittelyn puolelle...
 
ken leikkiin lähtee
Sitä saa mitä tilaa eli ei voi lukijoiltakaan aina odottaa kohteliasta ja hillittyä käytöstä tyyliin "mielestäni on joitakin hieman arveluttavia näkökohtia siinä että meinaat hypätä benji-hypyn raskausviikolla 39+6, mutta jokainen tekee omat valintansa ja tämä oli vain minun näkökulmani asiaan."
Juuri tällä tavalla kiusaajat puolustautuvat kun jäävät kiinni :LOL: Uhrinhan pitäisi tajuta että jos kertoo liian paljon tai näyttää liian paljon kuvia on vain pakko nielasta ilkeilyt koska lukijoilta ei voi odottaa kohteliasta käytöstä.

Mutta nuoren naisen elämänmyönteisen elämäntyylin vertaaminen sikiön tappamiseen on kyllä pohjanoteeraus tässä ketjussa.. vain kullinpuutteessa kärviestelevä uskova voi olla noin katkera.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ken leikkiin lähtee;29579831:
Juuri tällä tavalla kiusaajat puolustautuvat kun jäävät kiinni :LOL: Uhrinhan pitäisi tajuta että jos kertoo liian paljon tai näyttää liian paljon kuvia on vain pakko nielasta ilkeilyt koska lukijoilta ei voi odottaa kohteliasta käytöstä.

Mutta nuoren naisen elämänmyönteisen elämäntyylin vertaaminen sikiön tappamiseen on kyllä pohjanoteeraus tässä ketjussa.. vain kullinpuutteessa kärviestelevä uskova voi olla noin katkera.
Noo viimeksi eilen illalla sain mainitsemaasi kehon osaa. :whistle:

Juu mun vauvantappovertaus oli luokattoman huono, sori HG:lle siitä. Ja vaikka joku kirjoittaisi "lähden vuodeksi vaeltamaan pitkin Eurooppaa ja jätän vastasyntyneen vauvani mummolaan" niin kyllä se muiden kirjoittajien sävy pitäisi olla asiallinen. Asiattomuudet ei oikeastaan koskaan auta sitä itse asiaa vaan siitä tulee epäolennaista rettelöintiä.

Mutta mun mielestä HG:n kuvaama "toiset painavat mua alas tämän asian takia" ja ihan terve kritiikki (vaikkakin reippasti ilmoitettuna) on 2 eri asiaa. Semmoisia "minun nähdäkseni voisit ajatella sellaistakin näkökohtaa että..." on tylsää lukea, paljon kivempaa on kahlata reippaampia "ootko tosissasi????"-kommentteja. Asia niissä on sama.

Näissä räväkämmissäkin kommenteissa on ihan oikeasti tarkoitus auttaa
, saada ylimääräiset rakkaushöyryt pois HG:n päästä, saada hänet järkiinsä. Tyyli vaan on eri. JA varsinaiset ilkeilyt erikseen.

Ja juu, olisin itse ihan valmis ottamaan vastaan tämän ketjun kommentit jos kirjoittaisin ihastuneeni italialaiseen tarjoilijaan.
 
Viimeksi muokattu:
säpäle harmaana
[QUOTE="vieras.";29578971]Ai? HG on parhaillaan tekemässä tuhmuuksia sydänmensä kyllyydestä ja sehän tylsän tunnollisia mammoja kismittääkin.[/QUOTE]

Mutta huono omatunto hänelläkin oli.
 
ken leikkiin lähtee
Mutta mun mielestä HG:n kuvaama "toiset painavat mua alas tämän asian takia" ja ihan terve kritiikki (vaikkakin reippasti ilmoitettuna) on 2 eri asiaa.
Tällainen "terve kritiikki" esitettynä sivulla 80+ ei ole enää mitään muuta kuin sairasta mässäilyä.

Tässä ketjussa oksettavinta on laumailmilö. Jokainen vakisuhteessa elävä joka itse näkee märkiä unia pienestä säpinästä mutta ei ehkä koskaan enää tule kokemaan sellaista ottaa nyt tilaisuuden oksentaa pahan olonsa palstalle, verhoiltuna hyvään tarkoittavaan huoleenpitoon tai terveen kritiikkiin.
 
"nainen"
Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;29579872:
Jospa puhuisit pitkästä suhteesta vasta sitten, kun olet oikeasti sellaisessa ollut. Sinun ikäisenäsi olin itse ehtinyt olla parisuhteessa vasta 8 vuotta...
Aika nuorena nuo parisuhteet olet aloittanut? 13-vuotiaana aloittanut parisuhteen? Muutitteko jo yhteen samalla?
 
"Nainen"
Vaikka elää parisuhteessa ja näkee märkiä unia, tarkottaako se, että parisuhde laitetaan katkolle? :O
"Okei,mä näin märän unen.Komia mies oli unessa.Suhde katkolle,munan etsintään ja ukko vaihtoon." ;)
Aika säälittävää. Kyllähän maailmassa miehiä mulkun jatkona on. Eri asia, tarttuuko munansa jatkeeseen. Vakavassa suhteessa ei kyllä tule mieleenkään!!!!!
 
Häijy Rouva harmaana
[QUOTE="nainen";29580183]Aika nuorena nuo parisuhteet olet aloittanut? 13-vuotiaana aloittanut parisuhteen? Muutitteko jo yhteen samalla?[/QUOTE]

Kukin meistä elää ja tekee kuten parhaaksi näkee ja itsestä hyvältä tuntuu. Ei muutettu, saman katon alle käytännössä vasta sitten kun olin päässyt peruskoulusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ken leikkiin lähtee;29579995:
Tällainen "terve kritiikki" esitettynä sivulla 80+ ei ole enää mitään muuta kuin sairasta mässäilyä.

Tässä ketjussa oksettavinta on laumailmilö. Jokainen vakisuhteessa elävä joka itse näkee märkiä unia pienestä säpinästä mutta ei ehkä koskaan enää tule kokemaan sellaista ottaa nyt tilaisuuden oksentaa pahan olonsa palstalle, verhoiltuna hyvään tarkoittavaan huoleenpitoon tai terveen kritiikkiin.
Mä olen sitten aika kovapintainen palstalainen mutta jos mä kirjoittaisin jostain italialaisesta tarjoilijasta niin en ihmettelisi yhtään jos porukka janoaisi uusia juonenkäänteitä, nauraisin vain. Tietty siinä mielessä ei saa niitä juonenkäänteitä utsia jotta pääsisi ap:ta ilkkumaan.

Se mikä HG:n tilanteessa on tällä hetkellä surullista (jos tämä ei edelleenkään ole provo) että hänellä on parisuhde katkolla, hänellä voi olla tällä hetkellä elämä ja tunteet aika sekaisin, mitä olisi kellä tahansa meistä tuossa tilanteessa. Sen päättäminen että kuka on oikea mies ei ole aina niin helppoa ja huonostakin suhteesta voi olla raskasta lähteä.
 
Viimeksi muokattu:
"Nainen"
Jos nainen on ko tuuliviiri ja polvet vetelänä joka komistuksen jäljiltä, olis syytä olla ihan sinkkuna ja vaikka sitte touhuta ympäriinsä. Ne villit ajat on monesti eletty jo sillon, kun haaveissa on lapset. Jos tuommosessa tilanteessa ois muksukin niivvoihyvääpäivää!

Tarkoittaa suomeks sitä jotta kun olet noin epävarma itestäs, parisuhteesta, kaikesta, opettele olemaan yksin. Jätä se miehes ihan reilusti, jos tauon aikana tapailet toista.Ei hyvä heilu, kunnet kerro kaikkea.

Nimimerkillä avoliitossa asuessa toiseen rakastunut. Soppahan siittä syntyi.tosin tuos oli kyllä kostokuvio.

kun opettelin olemaan yksin löyty kunnon mies!
 
jgsso
Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva harmaana;29580242:
Kukin meistä elää ja tekee kuten parhaaksi näkee ja itsestä hyvältä tuntuu. Ei muutettu, saman katon alle käytännössä vasta sitten kun olin päässyt peruskoulusta.
Onhan se huvittavaa että yli parikymppisen mielestä vuoden suhde on pitkä, mutta ei tuokaan ole hyvä vaihtoehto että en tolla yrittäis lesotella palstalla.. :D
 
hhhhh
Alkuperäinen kirjoittaja Häijy Rouva;29579872:
Jospa puhuisit pitkästä suhteesta vasta sitten, kun olet oikeasti sellaisessa ollut. Sinun ikäisenäsi olin itse ehtinyt olla parisuhteessa vasta 8 vuotta...
Ei jeesus!
"Hei nyt se sano 1,5 vuoden suhdetta pitkäksi, mikä typerys! Siis nauretaan nyt kaikki tälle, mun mielestä ainakin pitkä suhde on vasta 10 vuoden suhde, eikö niin tytöt! Hihihiii!
 
[QUOTE="Nainen";29580259]Jos nainen on ko tuuliviiri ja polvet vetelänä joka komistuksen jäljiltä, olis syytä olla ihan sinkkuna ja vaikka sitte touhuta ympäriinsä. Ne villit ajat on monesti eletty jo sillon, kun haaveissa on lapset. Jos tuommosessa tilanteessa ois muksukin niivvoihyvääpäivää!

Tarkoittaa suomeks sitä jotta kun olet noin epävarma itestäs, parisuhteesta, kaikesta, opettele olemaan yksin. Jätä se miehes ihan reilusti, jos tauon aikana tapailet toista.Ei hyvä heilu, kunnet kerro kaikkea.

Nimimerkillä avoliitossa asuessa toiseen rakastunut. Soppahan siittä syntyi.tosin tuos oli kyllä kostokuvio.

kun opettelin olemaan yksin löyty kunnon mies![/QUOTE]

Niinpä, voisi olla hyvä ainakin edes parin kuukauden breikki kaikista miehistä, selkiäisi millaisen miehen ja elämän itse haluaa. :)
 

Yhteistyössä