Yritän olla olemattaVoi mikä ihana nikki ja avatar!!! heti fanitan sua, älä pliis oo tyhmä tyyppi!
Yritän olla olemattaVoi mikä ihana nikki ja avatar!!! heti fanitan sua, älä pliis oo tyhmä tyyppi!
Oi, mä en oo tajunnutkaan miten karuista oloista sä kirjoittelet ( äitis kellarista). :'( :hug:Varmaan siksi, koska olen ilkeä, epänaisellinen, naama norsunvitulla kirjoitteleva kuiva ja kaavoihin kangistunut kanttura, koska en puhu uskottomuuden puolesta.
Tai sitten mun profiilin kuvauksesta??
Varmaan, mutta miks mun deitti-ilmotus on sun profiilissa?!Varmaan siksi, koska olen ilkeä, epänaisellinen, naama norsunvitulla kirjoitteleva kuiva ja kaavoihin kangistunut kanttura, koska en puhu uskottomuuden puolesta.
Tai sitten mun profiilin kuvauksesta??
No ajattelin, että palstalla on paljon epätoivoisia, huomiota haluavia, munankipeitä naisia.Varmaan, mutta miks mun deitti-ilmotus on sun profiilissa?!
Onko joku vastannu tohon kuvaukseen?No ajattelin, että palstalla on paljon epätoivoisia, huomiota haluavia, munankipeitä naisia.
Ja olin oikeassa.
Minä edellleen kysyn ap:tlä kun en nähnyt vastausta ja ap on kirjautuneena paikalla, tuliko mormoni yksin paikalle?Nostan tämän, kun löin siitä leikkimielistä vetoakin ja kiinnostaisi tietää kumpi voitti?
Tuliko yksin vai sen kaverinsa kanssa?
No kyl se jo vastas että tuli yksin paikalle. Lue tarkemmin.Minä edellleen kysyn ap:tlä kun en nähnyt vastausta ja ap on kirjautuneena paikalla, tuliko mormoni yksin paikalle?
Ei viel Toivottavasti pian!Onko joku vastannu tohon kuvaukseen?
Suomessa pitäisi jo ensitreffeillä kysyä toiselta että "niin meinaatkos muuten jossain vaiheessa vaihtaa mut toiseen?"Kuinka monilta avioeroilta, avoeroilta ja suhteen päättymisiltä vältyttäisikään, jos kaikilla meillä olisi kyky yksien treffien jälkeen tuntea toinen siten, että voi olla varma hänen yksi/ moniavioisuudestaan/ sitoutumiskyvystään.
Mä kyl kysyisin vaan että: pesetkö pyllyn kakkaamisen jälkeen saiputtalla? Jos ei pesis, sopisin seuraavat treffit vaan siinätapauksessa, että saisin opettaa.Suomessa pitäisi jo ensitreffeillä kysyä toiselta että "niin meinaatkos muuten jossain vaiheessa vaihtaa mut toiseen?"
Usa:ssa pitäisi kysyä että "montako muijaa tulet ottamaan mun lisäkseni?"
Varo, tuo aihe on kohta jo sun tavaramerkki, ®.Mä kyl kysyisin vaan että: pesetkö pyllyn kakkaamisen jälkeen saiputtalla? Jos ei pesis, sopisin seuraavat treffit vaan siinätapauksessa, että saisin opettaa.
Mä hämärästi muistan väitelleeni tästä aiheesta...Varo, tuo aihe on kohta jo sun tavaramerkki, ®.
Mun mielestä ens treffeillä ton Happyn pitös kysyä tätä pesuasiaa, koska tietää jo, ettei mies ole pelimies.Mä hämärästi muistan väitelleeni tästä aiheesta...
Mitenhän tuon muotoilisi lauseen muotoon englanniksi?Mun mielestä ens treffeillä ton Happyn pitös kysyä tätä pesuasiaa, koska tietää jo, ettei mies ole pelimies.
Eli se on toisiksi tärkein asia? Oletko pelimies? Entäs pesetkö peräsimesi after taking a dump?Mun mielestä ens treffeillä ton Happyn pitös kysyä tätä pesuasiaa, koska tietää jo, ettei mies ole pelimies.
"when u poop, sure u wash ur butt whit soap?"Eli se on toisiksi tärkein asia? Oletko pelimies? Entäs pesetkö peräsimesi after taking dump?
Senkin romantikot.Sit se James nojautuu ravintolan pöydässä eteenpäin, hymyilee ja kuiskaa matalan miehekkäällä äänellä:"Yes, Honey, I have Kärcher pressure washer for that."
Kynttilät loistavat hämärässä heidän katsellessa onnellisena toisiaan. <3