Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Mä uskon että HG ja sen tarinat on tosia, mutta kieltämättä pikkuisen mietityttää kun just oli pari viikkoa sitten Erilaiset äidit-sarjassa herttainen mormoniperhe. :D Jos mulla olisi provonikki niin sillä olisi juuri tällaiset jutut.
Eipä silti, HG ja Kfkfkf (tule takaisin!) pitävät palstaa elävänä. :)
 
"hilleri"
Mielestäni teit aivan oikein HG, nyt voit rauhassa katsoa tuleeko suhteesta jotain tai ei. :)

Sinun on parempi olla sinkkuna, jos tunnet haluavasi vielä olla villi ja vapaa. Miehellesikin ero on varmasti lopulta ainakin parempi, koska aikaa ei suhteelle ole vaativan opiskelun + töiden takia.
 
Kuinka monilta avioeroilta, avoeroilta ja suhteen päättymisiltä vältyttäisikään, jos kaikilla meillä olisi kyky yksien treffien jälkeen tuntea toinen siten, että voi olla varma hänen yksi/ moniavioisuudestaan/ sitoutumiskyvystään.
Suomessa pitäisi jo ensitreffeillä kysyä toiselta että "niin meinaatkos muuten jossain vaiheessa vaihtaa mut toiseen?"
Usa:ssa pitäisi kysyä että "montako muijaa tulet ottamaan mun lisäkseni?"
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Peyote
Suomessa pitäisi jo ensitreffeillä kysyä toiselta että "niin meinaatkos muuten jossain vaiheessa vaihtaa mut toiseen?"
Usa:ssa pitäisi kysyä että "montako muijaa tulet ottamaan mun lisäkseni?"
Mä kyl kysyisin vaan että: pesetkö pyllyn kakkaamisen jälkeen saiputtalla? Jos ei pesis, sopisin seuraavat treffit vaan siinätapauksessa, että saisin opettaa.:D
 
tarkennus
[QUOTE="hmh";29575451]No kyl se jo vastas että tuli yksin paikalle. Lue tarkemmin.[/QUOTE]

Okei, anteeksi ap, en huomannut tuota ja olen anteeksipyynnön velkaa, koska en koskaan uskonut uskovaisen mormonin lähetysmatkalla ollessaan rikkovan tuota sääntöä vastaan.
 
Professional Griefer
Nyt lainasit mun virheellistä lausetta ja paljastit mun epätäydellisen enkun.
On se ehkä silti virheellinen.

Mut oikeastihan se saippualla ja juuriharjalla hinkkaaminen on ihan normaalia toisissa kulttuureissa.
 

Yhteistyössä