24-vuotias ja 19-vuotias?

  • Viestiketjun aloittaja vierasa
  • Ensimmäinen viesti
kyllä vain
Ekan kysymykseen kyllä. Aloitin seurustelun mieheni kanssa olessani 24 v. Mies oli silloin 19. Naimisissa on ehditty olemaan jo yli 20 vuotta.

Ei kai tuo toinenkaan vaihtoehto mahdoton ole, mutta siitä ei ole omakohtaista kokemusta.
 
"a.p"
Mulla on melkein 6 v nuorempi mies. 21v mies ja mä melkein 27v kun tavattiin. Ollaan tunnettu nyt yli 15v ja meillä on 8 lasta.
Ei tässä ollutkaan pointtina se kuinka monta vuotta ikäeroa on. Eihän joku kuusi vuotta tunnu missään jos toinen on 30 ja toinen 36. Pointti on se, että se toinen on 19. Jotenkin se tuntuu niin kauhean nuorelta mun mielestä. Herranen aika sehän on vielä teini!
 
"a.p."
[QUOTE="a.p";29485822]Ei tässä ollutkaan pointtina se kuinka monta vuotta ikäeroa on. Eihän joku kuusi vuotta tunnu missään jos toinen on 30 ja toinen 36. Pointti on se, että se toinen on 19. Jotenkin se tuntuu niin kauhean nuorelta mun mielestä. Herranen aika sehän on vielä teini![/QUOTE]

Niin ja lisätään vielä selvennykseksi, että en siis todellakaan väitä etteikö 19-vuotiaan kanssa saisi olla suhteessa, ei siinä mitään väärää ole. Mutta olen siis itse 24 ja ihastunut 19-vuotiaaseen ja mun mielestä se vaan on ihan vauva :D
 
häh??
Mä olin 18v, kun aloin seurustella 22v kanssa. Oltiin yhdessä parisen vuotta ja eron koittaessa olin just täyttänyt 20 ja mies oli 24. En käsitä mitä ihmeellistä tossa ikäerossa niinkuin pitäisi olla?

Tuo toinen kohta, tarkoitatko siis et 24v ja 38v? Ei kai tuossakaan mitään.
 
"a.p."
Alkuperäinen kirjoittaja häh??;29485828:
Mä olin 18v, kun aloin seurustella 22v kanssa. Oltiin yhdessä parisen vuotta ja eron koittaessa olin just täyttänyt 20 ja mies oli 24. En käsitä mitä ihmeellistä tossa ikäerossa niinkuin pitäisi olla?

Tuo toinen kohta, tarkoitatko siis et 24v ja 38v? Ei kai tuossakaan mitään.
Sitä ihmeellistä, että tuossa elämänvaiheessa muutama vuosikin voi merkitä paljon. Toinen on vielä teini-ikäinen, juuri täysi-ikäistynyt nuori, joka ehkä on vielä lukiossa ja asuu vanhempiensa luona eikä ole juuri elämää nähnyt. Toinen taas on jo aikuistunut.
 
häh??
[QUOTE="a.p.";29485829]Sitä ihmeellistä, että tuossa elämänvaiheessa muutama vuosikin voi merkitä paljon. Toinen on vielä teini-ikäinen, juuri täysi-ikäistynyt nuori, joka ehkä on vielä lukiossa ja asuu vanhempiensa luona eikä ole juuri elämää nähnyt. Toinen taas on jo aikuistunut.[/QUOTE]

Niin no. En mä nyt sanoisi, että se mun silloinen poikaystävä oli niin aikuismainen. Ehkä oltiin about samalla tasolla henkisesti, vaikka ikäeroa oli sen neljä vuotta pojan hyväksi :D

Olen muuten joskus roudannut baarista kotiin 19v poikasen, kun olin itse 23v ja tunsin itseni kehdonryöstäjäksi. Että joo, saan sittenkin vähän kiinni ajatuksestasi ;)
 

Yhteistyössä