1200 kcal haaste

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29838127:
Yhellä aterialla männöö jo yli : /
Ja vähä liian pitkä tuo alotus, koitappa vähä tiivistää, kiitos =)
Niin tämä on naisille :D Miehillä tuo on vähän suurempi. Ja yhdellä aterialla O:...niin no, pizza. Mutta normiateria on selaliset 300kcal.
 
"Ani"
Olen käsittänyt että normaali annos ruokaa on noin 600-700 kcal. Kolmesataa on ehkä jossain yhdessä leivässä, jossa on siis päällä mm. leikkeleitä ja voita.

Pitsassa kaloreita on jo enemmän kuin tuo 1200. Itse saan niukin naukin mahan täyteen 2000 kcal/vrk. Laihdutin paljon 1400 - 1600 kcal vuorokausiannoksilla. Kannattaa varoa ettei saa elimistöä säästöliekille noilla määrillä. Joillekin varmaan sopii, toisille ei.
 
"Anne"
Juu ei pysty, kun harrastan liikuntaa. Ei toimi kroppa, ei palaudu eikä treenit kulje ja tulosta ei tule noilla kaloreilla. Ehkä välipäivinä joita 1-2viikossa, niin saattaa jäädä kalorit tuohon.
 
gghh
Itse kans laihdutin maltilliseen tahtiin ihan kaloreita laskemalla ja liikkumalla. Päivä sisälsi puolentoista tunnin sauvakävelyn, plus koulumatkat pyöräillen 4km.mäkisessä maastossa. Ja silti en saanut syödä kuin 1300-1500kcal että laihduin edes sen 0,5kg/viikko. Aika hyvin piti kohdallani paikkansa se -7000kcal vastas yhtä pudotettua painokiloa.

Oisko sulla panda suositella jotain hyvää kalorilaskuria?
 
"pandamamma"
Ja olen ihan laskenut mikä on yhden aterian kalorit. Mäkkärin hampurilaisessakaan ole kun jotain 400kcal muistaakseni ja siinä on vehnää ja rasvaa.

100g kanaa on n. 100kcal eli sellainen filee. 300kcal on 100 g lohta, mutta lohi onkin rasvaista. Lohi salaatilla on sitten sellainen 350kcal max 500 jos lisää jotain muuta.
 
"Anne"
Mä tykkään myös kalorilaskurista. 7000kcal vajetta vastaa tosiaan 1kg pudotusta. Mulla liikunta nostaa sen verran, että joinan päivinä 1700kcal on minimi ja siinä on jo 500kcal vaje. Ja painan 60kg, toiveissa 2kg pudotus about.
 

Yhteistyössä