jos peuskuöutukseni on netin laskurin mukaan reilu 1600 kcal, niin millä kalorivajeella laihdun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
-500kcal/vrk -> 0,5kg/vko
-1000kcal -> 1kg/vko

Noin niinkuin keskimäärin, mutta 1200kcal/vrk olis tosi hyvä määrä ja kyllä laihdut!

-1000 kcal kuulostaa aika hurjalta.

enhän sitten saisi syödä enää mitään =)

tai 600 kcal.. ei sillä syödä kuin yksi lämmin ruoka

kai sä tiiät että normaalialueella laihtuminen on tiukassa? sullakin paino on juuri se ihanne. voi olla että tuolla syömismäärällä eli se 1200kcal joudut odottaan kauankin ennenkun saat tuloksia. paljonko meinaat laihduttaa?
lisää liikuntaa. laihdutusliikkunjan pitäs saada poltettua liikunnalla 1500kcal viikossa. ja yhden rasvakilon palamiseen tarvitaan 7000kcal vaje viikossa.
peruskulutus on se mikä kuluu vaikka makaisit sängyssä,siihen päälle tulee vielä pelivaraa kun liikut normaalisti. ja päälle sitten laihdutusliikunta. jos liikut vielä tuon 1500kcal niin laihdut kilon viikossa. ja syöt 1200kcal. jos syöt enempi ja liikut vähempi niin et laihdu niin paljoa. säästöliekkiä ei tule,vajeella laihtuu aina. hetkellisiä stoppeja on kaikilla.

noniin moikka vaan kaikille!

eli olen karpannut -> mulle tulee siitä pahoinvointia ja päänsärkyä. migreeni siis. "tarvitsen" tietyn määrän sokereita ettei tulisi pahoinvointia.

pystyn kyllä 1200 kcal ihan helposti. ja jos siinä ei vielä tule tuloksia niin pystyn vähempäänkin.

mitenhän olisi sitten se tasan 1000 kcal?? haluaisin niitä tuloksia suht nopeasti...

meneeköhän sillä 1000 kcal säästöliekille? sitä en halua. eihän siitä ole sitten kuin haittaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
noniin moikka vaan kaikille!

eli olen karpannut -> mulle tulee siitä pahoinvointia ja päänsärkyä. migreeni siis. "tarvitsen" tietyn määrän sokereita ettei tulisi pahoinvointia.

pystyn kyllä 1200 kcal ihan helposti. ja jos siinä ei vielä tule tuloksia niin pystyn vähempäänkin.

mitenhän olisi sitten se tasan 1000 kcal?? haluaisin niitä tuloksia suht nopeasti...

meneeköhän sillä 1000 kcal säästöliekille? sitä en halua. eihän siitä ole sitten kuin haittaa

sä voit huoletta syödä sen 1200kcal päivässä. sun oikee kulutus on jotain 2000kcal jonka syömällä et liho muttet laihdu. tuo peruskulutus on se mikä kuluu vaikket tee mitään. kumminkin varmaan teet muutakin kun nukut? joten kun laskee sun vajeen tuon perusteella niin se tulee olemaan 800kcal/vrk eli 5600kcal viikossa. loput sun tarvii saada liikkumalla. jos siis mielit siihen kiloon viikossa. 1500kcal on aika helppo saada kuluun liikunnalla jos sitä tykkää harrastaa. 2x spinning kuluu jo yht.1000kcal ja loput saat kun käyt 2x tunnin lenkillä.
älä syö vähempää kun sen 1200kcal ettei lipsahda ja tuu syömishäiriöö.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuo on normaali reaktio, kun kroppa joutuu vaihtamaan polttoaineen sokerista rasvaan. Sen kesto on ihan henkilöstä riippuen viikosta kolmeen (itsellä oli tuo 3), veto pois ja päätä särki tosiaan 24h, mutta buranalla siittä selviää :) Jos ei halua itteensä ihan niin kovasti kiduttaa, nii aloittaa hyväkarppauksen heti suorilta ilman induktiota :)

ja hei,säästöliekkiä ei ole olemassakaan. aina kun on vaje niin laihtuu.
laihtumiseen tulee tauko jonka pystyy ohittaan mässypäivällä tai lisäämällä liikuntaa ja pienentämällä kaloreita.
koska kun ihminen laihtuu myös kalorintarve pienenee. jos pudotat 5kg painosta ni sun kulutus on jo pienenmpi ja laihutus hidastuu.

Hei! Laskeskelin sinun perusaineen vaihduntaasi. Elimistösi tarvitsee elintoimintojesi ylläpitämiseen 1238kcal/ 5154kj. Tämän kalorimäärän alle ei siis päivittäisen energian saannin pitäisi jäädä. Pelkällä kevyellä liikkumisella saat energiantarpeesi, siis kulutuksesi, nousemaan 1,5kertaiseksi tästä. Painon pudotus onnistuu parhaiten rauhallisella tahdilla, silloin myös liikapaino pysyy poissa.

Yhteistyössä