Hakutulokset

  1. L

    Turkulaisia äitejä

    Me ei tulla tiistaina...Wiialla on molemmat korvat tulehtuneet ja niitä tässä nyt parannellaan! Molemmat typykät siis nyt kipeänä ja Wiialla nyt sit viikon lääkekuuri päällänsä...toivottavasti tehoaa! Oltiin eilen mehiläisessä ja onneks mentiin, kun ei tuo kauhiasti huutanut, mut siitä aloin...
  2. L

    Turkulaisia äitejä

    Me ei päästä huomenna, kun esikoinen on flunssassa ja koitetaan parannella hänen oloa ihan rauhassa kotosalla...ja toivotaan, et ei saatas taas kaikki samaa pöpöä :headwall: Just muutama viikko sitten oltiin kipeenä koko porukka! Tuntuu, et nyt on kyl niin hirveesti kaikenmaailman pöpöjä...
  3. L

    Turkulaisia äitejä

    Huh huh...Olin tyttöjen kans kolmisin myllyssä päivän shoppailemassa ja nyt oon ihan vetopois! |O Meni kyl yllättävän kivuttomasti päivä, ottaen huomioon, et sain jotain ostettuakin, ettei vaan menny typyjen viihdytyksessä päivä! :laugh: Meillä nukutaan perhepedissä, koska en jaksa juosta...
  4. L

    Turkulaisia äitejä

    Liirah Minä tilasin aninkaisten kokkilinjalta (niillä on se myymälä siin aninkaistenmäes) ristiäisiin TODELLA HIENON ja MAISTUVAN prinsessakakun 25 henkilölle....Oli huomattavasti huokeahintaisempi kuin leipomossa ja oli oikeesti kyllä paras prinsessakakku mitä oon syöny!!!! :p Ja sieltä saa...
  5. L

    Turkulaisia äitejä

    Huh huh, oltiin kupittaan urkkahallis siäl lasten liikunta ihmemaassa vai mikä nyt olikaan viralliselta nimeltään... Oli tosi hauskaa, siis tuo esikoinen pääsi purkaan energiaansa siäl. Oli ihan hirveesti ihmisiä, mut hauskaa oli ja sai kyllä olla tarkkana, et erotti omansa siält lapsimäärän...
  6. L

    Turkulaisia äitejä

    Me ei päästä tulemaan, jos tapaaminen on iltapäivällä... :( Tarvii olla jo klo 15 hakemassa tota esikoista hoidosta. Mutta ehkä ensi kerralla sitten! :) Meillä taistellaan noiden kiinteiden kanssa, Wiia kun ei meinaa millään innostua aiheesta ja saa kauheen huutokohtauksen jo pelkästään...
  7. L

    Turkulaisia äitejä

    Sopisko klo 10 siäl puistossa? :)
  8. L

    Turkulaisia äitejä

    Ninniliina ja Sssalla Niin mites sen perjantain kanssa on, nähdäänkö ulkoilun merkeissä? :) Aamupäivällä vois mennä ennen päikkäreitä!
  9. L

    Turkulaisia äitejä

    Sanna Mua kuvattiin viime viikon maanantaina ja sanottiin, et tulee ulos ehkä ti tai ke. Mut oli ilmeisesti tommonen täytejuttu eli buukattiin hiljaiselle päivälle, kun noin kauan kesti tulla ulos. :)
  10. L

    Turkulaisia äitejä

    Ninniliina Meille sopis keskiviikko tai perjantai...Ja Jos Sssalla Tuut mukaan, ni voitais treffata tos rajalla samas paikas ja mä opastan perille? :) Juu, uutisissa oltiin... Olivat vaan jättäny aika paljon pois munkin sanomisia. Ehkä ihan hyvä... :whistle:
  11. L

    ***LOKAVAUVAT 2007, VOL.4***

    Heidi25 Kannattaa aloittaa jollain muulla, kun hedelmäsoseella... esim. peruna tai vastaava suht mietomaku. Ekaksi ihan vaan lusikan kärjellinen ja siitä sitten lisää kerta kerralta! sitten vasta makeisiin hedelmäsoseisiin, kun nuo perunat ja kasvikset on kunnolla maisteltu! Näin minä tein...
  12. L

    ***LOKAVAUVAT 2007, VOL.4***

    Kun sitä nykyään pääsee niin harvon, ni pitää sitä ottaa koko rahan edestä ja kyllä siinä oli nuoremmilla hauskaa, kun tää mamma joras jatkoillakin vielä ja oli viimesenä hereillä... :D :laugh:
  13. L

    ***LOKAVAUVAT 2007, VOL.4***

    Juomisesta tuli mieleeni, et tää mamma veti semmoset lärvit viime viikon perjantaina, et ei tee ihan hetkeen mieli mitään mikä viittaakin alkomahooliin!!!!! :saint: :laugh:
  14. L

    ***LOKAVAUVAT 2007, VOL.4***

    :wave: Heipparallaa! Tääkin eksyy pitkästä aikaa koneelle... Oon kyllä lukenu aina, kun koneelle vähän ehdin,mut nykyään toi aika tuppaa riittään vaan noille typyköille ja sit illal on niin puhki, ettei jaksa ruveta surffaan. Meillä Wiia kasvaa hurjaa vauhtia ja kääntyykin jo melkein selältä...
  15. L

    Turkulaisia äitejä

    Niin tossa Haritun turku/kaarina kyltillä, ni jos sit siitä lähetään suunnistamaan johonkin! Sssallan kanssa siinä jo kerran treffattiinkin! :) Ja siis klo 16 on ok!
  16. L

    Turkulaisia äitejä

    Ninniliina ja Sssalla Meille sopii oikein hyvin aika... paikkaa mietin, et mihin vois sopia treffit...Pitäiskö olla jossain tos turun rajalla, kun Sssalla ei pahemmin oo tääl kaarinan puolella liikkunu...Eiks se niin ollu? :)
  17. L

    Turkulaisia äitejä

    Sssalla ja Ninniliina: Meille sopis ma tai ke ens viikolla. Ninniliina, laitoin sul yv:tä! :) Ootan jo innolla huomista... Mä oon meikkikutsujen emäntänä ja lähetään likkojen kans viihteelle... :p Isukki ja tytöt lähtee evakkoon anoppilaan, kun mamma remuaa kotona! :D
  18. L

    ***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

    Kyl sitä aina välillä mopo keulii itsekullakin... ;) No mut nyt unille! :wave:
  19. L

    ***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

    Niin ja vielä...komppaan ronttia tossa kirjottelu jutussa...kun sitä tekstiä tosiaan oli tullu ihan valtavasti, ni oli jotenkin vaikea lähtee mukaan. :ashamed: :whistle:
  20. L

    ***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

    :wave: Täällähän sitä ollaan... Oltiin ensin koko porukka räkätaudissa ja sit laivalla ja taas muutama päivä netti pimennossa...Olitte riehunu oikeen tääl ja oli tullu joku 100 sivua luettavaa... :o Että pihalla ollaan ku lumiukko...koitin jotain sivuja kahlata läpi, mut kaikkia ei saanu edes...

Yhteistyössä