Turkulaisia äitejä

Mussukka79 Jos et haluu Nan1 käyttää niin meille kelpaa kyllä. Ei siinä Nan1 ja Nan2 ole erona ku et tossa 2 on enemmän rautaa, muuten samaa tavaraa et voit kyllä antaa poitsulle jos se noin niinku muuten kelpaa se Nan teillä..
 
Me ei päästä huomenna, kun esikoinen on flunssassa ja koitetaan parannella hänen oloa ihan rauhassa kotosalla...ja toivotaan, et ei saatas taas kaikki samaa pöpöä :headwall: Just muutama viikko sitten oltiin kipeenä koko porukka!
Tuntuu, et nyt on kyl niin hirveesti kaikenmaailman pöpöjä liikkeellä, et ei niiltä voi välttyä mitenkään... :(
Mutta pitäkää te muut mukava kahvittelu! :)
 
Terve :wave:

On ollut hiukan kiirettä... ne häät ne häät... Kauhee kiire päällänsä kun ei niihin enää ole kun vähän reilu 4 kk ja mulla ei ole edes hääpukua!!! :D

Huomenna joku kaffe tapaaminen voitais tulla mukaan. ;)

Olkaa hyvä meidän suvussa kun on noita ihmisiä kun ei lääkkeellistä hoitoa kauheesti halua niin luonnon yrteistä sitten :LOL: Niin vauvalle sitä ei voi juottaa mutta tuskimpa kukaan sitä nyt niin ymmärsikään. ;)

Ja taas mennään... hohhoijaa... pitopalvelu ja kukat puuttuu viel...kiire tulee!!

Niisku-neiti & rinsessa 3vko5pv :heart:
 
me kanssa tullaan huomenna, oli mikä oli! no okei, jollei nyt sairaalaan tyyliin jouduta ni tasan tullaan. :D missäs me tavattiinkaan? ettei mun kamalan kauaa tarvi palloilla ympäriinsä.. ja niiskuneiti sitten ainakin hihkaisee mulle jollen jotenkaan tajua et te ootte se porukka! ei ois multa mitään uutta. :whistle: ja mä ainakin tunnistan niiskuneidin, joten etsin sua sieltä sitten.
ja sannan turkooseja vaunuja tuskin kovin monia tulee vastaan, joten eiköhän nekin voi olla mun maamerkki!! :D

kiva nyt nähdä teitä, ja saa nimille kasvot. ja ehkäpä nimimerkeillekin nimet. =)
 
liirah Mulla ja sit Mussukka79:llä on samanlaiset turkoosit Briot. Eipä ole Turussa muilla näkyny sellasii.. Että meidät ku näät niin tiet olevas oikeessa paikassa tai edes yhdet turkoosit =)

Nähtäiskö huomenna Forumissa sisällä siinä Hesen kohdilla n. klo 13.45?

Käytiin Oz Babyssa tänään, saatiin uus runko, siinä vanhassa oli jotai vikaa ja sit kyselin ja katteltiin matkarattaita ja mä ihastuin Carenan uusiin Easyihin (?) ja niistä on tulossa pinkit niin soittavat mulle sitte ku ne pinkit saapuu =)

Sairastajille pikaista paranemista :hug:
 
Raitapaita, laitoin sulle yv:n :attn: :)

Tänään on taas tällainen päivä, että päiväunet on työn ja tuskan takana! Josko tuo viimein nukahti... Neiti on alkanut nukkumaan yön yhdellä syömisellä. Herää kyllä kahteen tai kolmeen kertaan, mutta ei enää huoli maitoa kuin kerran yössä. Tuntuu, että sen vuoksi rytmi on alkanut taas heittää häränpyllyä *huoh*
 
sanna, ne easyt ei oo kovin laadukkaat.. ainakin ne nitisee ja natisee tosi nopeaa. kyllä, meillä on ollut myös sellaiset :D enemmän ehkä katselisin vaikka niitä carenan sattareita, niistä en ainakaan ole kuullut mitään huonoa (nekin pitäis saada pinkkeinä) :)
 
Sssalla Ok. Täytyy paremmin niihin vaihtoehtoihin perehtyy. Pinkit vaan kuulosti kivoilta ja mä haluisin et on se yhtenäinen työntöaisa.. Ja kattelin muutenki netistä tänään eri vaihtoehtoja.. Ei niiden nyt periaatteesa tarttis olla matkarattaat mut pienemmän ku noi Happyt kun ne ei oikeen mahdu edes kahdessa osassa ton ratasistuimen kanssa meen kumpaakaan autoon tai joo mahtuu mut sit ei mahdu mitään muuuta mukaan..
 
meillä herätään näin mahdottoman aikaseen, ennen seittemään jo-onneks pinja sentään nukkuu kymmeneen.. noissa pienissä rattaissa on usein surkea tavarakori, jos on erilliset työntökahvat niin niihin saa ainakin kasseja roikkumaan. näin shoppailijan näkökulmasta kuulostaa ainakin hyvältä :D malttamattomana odottelen niitä omini että milloin tulee.. mutta meenpä pelastamaan neulomukseni, se jotenkin mystisesti sai jalat alle
 
Sssalla joo hyvä pointti kyllä toi et saa kassit roikkuu jos ei ole yhtenäinen työntöaisa. Pitää paremmalla ajalla mennä tutkii niitä rattaita, eri vaihtoehtoja.

Kiitos kahviseurasta ja Snoopy ja liirah oli ihan erinäköisiä ku olin päässäni kuvitellu. Niinhän se aina menee.. Koskas mennään taas kaffelle?



Ja tossa kuva siittä Ellan luomesta. Selvää kuvaa siittä en ole saanu ku ei neiti pysy paikallaan mut näkee vähän minkä kokoinen se on.
 
sanna mulle passaa melkein aina ti,ke ja to. ma ja pe on siitä huonoja että mies kotona ja silloin on yleensä paljon tekemistä. mutta voidaanhan me silti aina yrittää tulla vaikka oiskin ma tai pe. minkäs näköseks olit mut kuvitellu? :D menikö yhtä pieleen kun se mun uni susta missä olit punatukkainen?? :LOL:
on tuo muuten aikas pahan näköinen tuo ellan luomi. mutta toivottavasti nyt päättäis lääkärit jo jotain luomen poiston suhteen.

ja snoopy oli kiva siinä jutella pikaseen. onnea huomiselle (?) ultralle. muistinko oikein? myös sannan ja ilmarinäidin kanssa oli kiva jutella, vaikka se sellain pikaseen olikin. kuten myös niiskuneidin kanssa.
muiden kanssa se jäi vähän vähemmälle, mut seuraavalla kerralla sitten.

niiskuneiti taidanpa huomenna mennä käväsee pulla-puodissa. :D

me tultiin hetki sitten kotiin, kun käytiin mamman ja pappan luona (mun vanhempien) ja sitten mun siskolla kanssa. ja sitten mentiin vielä käväsee kaupassa pikaseen, ihan kamala nälkä! joskos menis nyt tekee ruokaa, meil näköjään syödään tälleen etelä- eurooppalaisesti. :D
 
SANNA-78 Kurjassa paikassa tuo Ellan luomi, kun pää on koko ajan kääntymässä ja sitten tosiaan kauluskin vielä osuu kohtaan. Mulla on ollut pienenä mansikkaluomi kyynärtaipeessa, mutta se ei ärtynyt koskaan vaikka taipeessa olikin. Nykyään kohdassa on sellainen ihottuman näköinen läntti, pintaverisuonet ovat rikkonaisia ja ihan ihon pinnassa näkyvillä.
Ellan luomi näytti kuitenkin sen verran ärtyneeltä että toivottavasti lääkärit keksivät jonkin helpotuksen asiaan.
Mä jätin tän pvä:n kahvittelut väliin kun lupasin treffata yhden kamun heti lehvan jälkeen.
 
Olipas kiva nähdä teitä kaikkia tänään!
Supersuloisia nuo liirahin ja niiskuneidin vastasyntyneet :heart: ja ihania on tietysti isommatkin :)
Venlan 4kk neuvolassa painoa oli 6500 ja pituutta 64 cm, täysimetyksellä mennään. Mä vielä pähkäilen "sopivaa" hetkeä kiinteiden aloitukselle, toisaalta tekis mieli aloittaa piankin ja sit taas toisaalta ei kun kerran ihan hyvin imetyksellä pärjää ja kasvaa. Kyllähän tuo neiti sen verran äänekäs on, että selväksi tulee jos ei masu ole täynnä :D
Musta ois tosi kiva nähdä taas joku päivä ja päivistä parhaiten sopii ma,ti,to. Toki kaikki muutkin, ke ja pe vaan mies on hiukka aikasemmin kotona ja se on kiva juttu se.
Jaahas, iltateelle :wave:
 
Olisko ens vkolla sitte ti tai to jotai kaffetteluja?

liirah:lle myös kiitos bussiseurasta. Meni matka rattoisasti :) Ja mä kuvittelin et sulla on tummanruskeet pitkät hiukset, ei silmälaseja =)

Eihän noille luomille juu normisti mitään tehdä ku itellään pois lähtevät mut toi tosiaan tosi hankalassa paikassa ja kasvaa kokoajan. Huomenna sitte taas viisaampia asian suhteen.

Ella oli 4kk neuvolassa 62.5cm ja 6245g ja kk oli kiinteitä syöny ja muutenhan meillä ollaanki 6vkon ikäsestä asti oltu pelkällä korvikkeella. Pienempi varmaan olis jos olisin vaan imettäny mut hyvä vaan et kasvaa tuo pieni kirppu :heart:
 
jep jep, sopiskos muille ensi viikon tiistai? kun meillä on ne ristiäiset ens viikon su ni siinä loppuviikolla voi meillä olla jonkun verran tekemistä. mutta jollei passaa, ni me tullaan sitten taas joku toinen kerta.

sanna bussireissu meni kyllä tosi nopeesti, eikä tarvinnu yksin kestää sitä "iloa". :D mä kun en ole oikein bussi- ihmisiä. varsinkaan tolleen melkein ruuhka- aikaan kun ihmisiä tulee ja sitten ne kaikki jyrää eikä ole mitään käytöstapoja jne..

nyt on mulla massu täynnä.. tosin taisin syödä liikaa koska nyt on hiukan huono olo. nyt alkaa nelosen dokkari, pakko kattoo, on vissiin aika ällö!
 
liirah Juu siis mulkoillaa ja kävellään vaunuja päin ja meidän vikahan se on eikä saatas siellä bussissa olla.. Mä koitan yleensä välttää ruuhkabusseja mut aina ei vaan pysty..

Ja me asutaan täällä Pääskyvuoressa tai miksi tän nyt sit kukaki luokittelee ja 2h+k on.

Tiistai sopii vallan mainiosti meille ainaki kahvitteluihin.
 
Kiitokset kaikille kahvitteluseurasta eilen, jos ens kerralla pääsis paremmin kaikkien kanssa juttelemaan.

liirah: Me asutaan Katariinanlaaksossa 3-4 h+k+sauna, eli jos kaipaat ulkoiluseuraa, me voitais lähteä! =)

Tiistai passaa meillekin kahvitteluun. :)

Kiitokset Sssalla linkistä, vaikuttais aika kivalta tapahtumalta, tarttee pistää harkintaan...
 
Hei ja kiitokset kahviseurasta. Oli ihan kiva päästä kaupungille pörräämään pitkästä aikaa. Ja kun tuo neitikin on huutanut viime päivät kuin hyeena, alkaa seinätkin pikkuhiljaa kaatumaan päälle... Huomenna viimeinen antibioottipäivä! Josko tuo Saaran paha tuulikin kaikkoisi kuurin myötä :/

En ymmärrä enää yhtään tuon lapsen ruokailu- ja unirytmiä :eek: Eilen illalla tankkasi koko törpöllisen maitoa (200ml) ja meni unten maille. Heräsi kuitenkin nälkäänsä parin tunnin välein! Ei tässä oo enää mitään tolkkua! Aamulla ei maito enää maistunutkaan ja neito oli kiukkuinen kuin ampiainen heti kun silmät sai auki. Päivisin ei nuku kuin ihan pienissä pätkissä kauhean raivokiukun saattelemana. On tää arki taas vaikeeta... :headwall:

Peesaan ilmarinäitiä, IHANIA nuo liirahin ja niiskuneitosen pikkuiset!!! :heart: Ja toki kaikkien muidenkin vauvelit olivat tosi söpösiä.
 
Me oltiin aamulla 3-kk-neuvolassa. Olipas kurjaa katsella kun Niiloa törkättiin piikillä.. Voi sitä itkun määrää! Komeasti herra kasvaa, pituutta oli nyt 63,5 cm, painoa 7150 g ja pipo 42,7 cm.
Mulla on nyt jotenkin niin outo olo, päästä heittää ja pyörryttää. Täytyy mennä tankkaamaan, josko se auttais.
 

Yhteistyössä