ketäs kaikki on huomenna menossa treffeille? kun mua kiinnostais kamalastit tulla kanssa, mutta sitten taas toisaalta ei oikein uskalla. kun niitä pieniä on ihan tarpeeksi nähnyt sairaalassa. ja omaani en sinne halua ikänä! vaikka kyllähän hoito on ihan todella hyvää jne.. mutta periaattesta en halua, tai no kuka nyt haluaisi sairaalaan, lastaan tai itseään.
sanna mikäs Ellalla on? meinaatko että olisi kipeäksi tulossa? toivottavasti ei nyt tulisi kipeeksi, on inhottavaa kun pieni tulee kipeeksi kun ei osaa kertoa mihin sattuu.
imetyksestä mä pumppasin toisen tissin aamulla ja siitä tuli muutamassa minuutissa 80 ml ja sitten lopetin kun Mymmy alkoi huutamaan. jatkoin imettämistä samasta tissistä ja Mymmy nukkui reilu 3 tuntia sillä "jäljellä" olevalla määrällä! joten kyllä maitoa riittää, olin jo huolissani ettei riitä. mutta kyllä pojalla komeat posket on. :heart:
niiskuneiti meinaatko sä mennä huomenna treffeille? millä bussilla sä kuljet? vai meinaatko autolla mennä?
ja imettämisestä vielä sen verran että kun joku täällä sanoi että ei saa liikaa juoda kun imettää että se vähentää maidon määrää tai jotain.. mä sitten päässäni ajatteliin että joopa joo. no yhtenä päivänä sitten en juonutkaan sitä 5 litraa mitä yleensä ja kas kummaa Mymmy ei imenytkään kuin vajaa 10 min sen entisen 30 min sijaan. että tais maito olla ainakin täyttävämpää. itselle se on vaan hankalaa kun jano ON KOVA!
eilen oli anoppi kylässä.. siis voi perseen suti mä sanon! mä olen sairaanhoitaja (opinnäytetyötä vaille) ja se alkaa mulle jotain että kai mä tiedän aukileesta ja että vauvan päätä pitää kannatella!!! siis voi kilin pallit mikä akka! mä sitten siinä yritän hymyillä vaan että joo tiedän mä. kunnes sitten piruuttani tein kaiken toisinpäin kun se sanoi. sitten kun mies meni pesemään pyllyä niin tämä menee perässä ja kamala valitus siitä miten pitää vauvaa jne.. ja ote on kyllä oikea sillä ihan ite olen opettanut ja todellakin kun on ollut lastenosastolla hoitajana niin enköhän mäkin nyt jotain osaa.. ARGH!!!!! että se akka voi saada mut kiukkuseksi.
no nyt on asiat taas hyvin kun ei tarvi anoppia kattoo ainakaan kuukauteen.
muuten,
miten te nukutte? perhepedissä, vauva omassa sängyssä vai omassa huoneessaan jo? kun meillä Mymmy pitää niin kovaa meteliä öisin (siis ähisee ja puhisee, ei itke) etten mä saa nukuttua. sitten karkaan puolessa välissä yötä sohvalle josta edelleen kuulen ähinän ja puhinan mutten niin kovaa ja saan nukuttua. pitäisikö pieni jo laittaa omaan sänkyyn ja huoneeseen?? en mä millään raaskis, vaikka uni vois mulla ainakin olla parempaa.