Turkulaisia äitejä

Lapaselle yv:ä takasin :wave: - ja Sssalla kanssa: keskiviikkona ulkoilua?

Hipkukka meinaakko sellasia ihan uimavaippoja, vai tavallisia uikkareita? Ruohonjuuressa mun mielestä myydän muiden kestovaippojen ohella vaippauikkareita.

ja kutsu kävi taas, että näin pikaseen nyt tänään.
 
pinjassa on kokoa, 3kk nlassa 6880g ja 63cm :D joku on varmasti vaihtanut meidän nlantädin johonkin avaruusolioon, se oli sitä mieltä että tyttö kasvaa niin nätisti ettei tarvitse vielä kiinteitä-esikoiselle se sama täti 3kk nlassa lappoi jo niitä lappusia käteen että nyt aloitat :D
ninniliina, keskiviikko sopis ihan hyvin, ei pitäis olla silloin mitään. nyt alkaa jo näin myöhempäänkin olla valoisaa :)
 
pinjassa on kokoa, 3kk nlassa 6880g ja 63cm :D joku on varmasti vaihtanut meidän nlantädin johonkin avaruusolioon, se oli sitä mieltä että tyttö kasvaa niin nätisti ettei tarvitse vielä kiinteitä-esikoiselle se sama täti 3kk nlassa lappoi jo niitä lappusia käteen että nyt aloitat :D
ninniliina, keskiviikko sopis ihan hyvin, ei pitäis olla silloin mitään. nyt alkaa jo näin myöhempäänkin olla valoisaa :)
 
anteeks, mut tuppaan tänne väliin nyt tällaisen kyssärin. eli olen täällä palstoilla lukenu et jossain myllyn lähettyvillä ois joku vauva liike baby jotain?? missä sellainen on???? oon yrittäny ettiä ku on kuulemma hyvä.
 
Tarkoitat Hani- varmaan Baby1-liikettä. Sen osoite on Kuloistentie 10, 21280 RAISIO. Se on siinä kun Bauhaus jää vasemmalle ja Mylly oikeelle niin sitä tietä eteenpäin, oliskohan siel ollu joku Laattapiste tms siinä vieressä. Vielä siittä Hong kongiltakin eteenpäin sitä tietä.. Kato vaik kartasta toi osoite.
 
Uskaltautuisinko tänne itseni lykkäämään? :ashamed: Tuonne odotuspuolelle taisin muutaman kerran kirjoittaa, ja sitten se jäi... :ashamed:

Jospa ensin kertoisin jotain... Olen 26v 2 tytön äiti (tytöt on 5/2005 ja 12/2007) ja asustellaan Runosmäessä. Itse olen nyt äippälomalla, mies töissä ja esikoinen muutaman päivän viikossa pph:lla. Aika kyllä kuluu kotonakin, mutta ois kiva saada uusia äitikavereita, niitä kun ei kovin paljon ole... Olisi sitten lapsellekin seuraa (ja pienemmällekin kun kasvaa... :))

En nyt ihan kaikkea 12 sivua vielä ole läpikahlannut että mitä olette kirjoitelleet, mutta pikkuhiljaa aion kaiken lukea. :D

Jospa nyt saisi aikaan sitten kirjoitellakin eikä vain luettua... :whistle: :ashamed:
 
Heippa,

Tartteekin perua tiistai meidän osalta, en muistanu et oon luvannu mennä kaverin hääpuvun sovitukseen neljältä ja sen jälkeen polttareita suunnittelemaan, tulis turhan pitkä päivä olla pienen kanssa kaupungilla eli tullaan sitten seuraavalla kerralla!
 
Ninniliina ja Sssalla Meille sopii oikein hyvin aika... paikkaa mietin, et mihin vois sopia treffit...Pitäiskö olla jossain tos turun rajalla, kun Sssalla ei pahemmin oo tääl kaarinan puolella liikkunu...Eiks se niin ollu? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lapanen:
Ninniliina ja Sssalla Meille sopii oikein hyvin aika... paikkaa mietin, et mihin vois sopia treffit...Pitäiskö olla jossain tos turun rajalla, kun Sssalla ei pahemmin oo tääl kaarinan puolella liikkunu...Eiks se niin ollu? :)
Meinaatko siellä Haritun puolella? Se passaa ihan hyvin :)
Ja klo 16?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapanen:
Ninniliina ja Sssalla Meille sopii oikein hyvin aika... paikkaa mietin, et mihin vois sopia treffit...Pitäiskö olla jossain tos turun rajalla, kun Sssalla ei pahemmin oo tääl kaarinan puolella liikkunu...Eiks se niin ollu? :)
Meinaatko siellä Haritun puolella? Se passaa ihan hyvin :)
Ja klo 16?
Niin tossa Haritun turku/kaarina kyltillä, ni jos sit siitä lähetään suunnistamaan johonkin! Sssallan kanssa siinä jo kerran treffattiinkin! :) Ja siis klo 16 on ok!
 
lapanen ja ninniliina, pieni varaus että jos pinja huutaa koko yön kun on tän päivänkin huutanut, en tiedä jaksanko. pinjalta loppu noi tuttelinjauhemaidot eilenillalla kun kaupat oli just menossa kiinni, ja annoin sitten tuttelin tetrasta että aamulla päästiin kauppaan. noh, se maitopa ei ilmeisesti neidille sovi, joten eilen illalla on oksennettu matto, tänään neljät vaatteet ja huudettu. selkeästi sattuu nyt johonkin, syöminen on tuskaa kun ei kelpaa tissi eikä pullo. mietin toisaalta että oonko turhan huolissaan kun kaikki vauvat huutaa joskus, vai pitäisköhän tuo kiikuttaa lääkäriin huomenna..
 
Voimia Sssallalle! :hug: Tais ne yhtenäiset unet leijailla tänne, kun oli poikkeuksellisen rauhallinen yö... Pojalle puhkes neljäs hammas, mut ei ollu moksiskaan. (hautomisaikana kyllä kiukutteli ja itkeskeli yms) Simahti ysiltä ja puol kympin jälkeen siirsin omaan sänkyyn, heräs aamulla seiskalta ja vaan kaks kertaa tarvis käydä tutia antamassa aamuyön aikana. Melkosta luxusta mulle... :D Harmi vaan, kun unohdin päivällä soseuttaa jätkän lihat ja niitten parissa meni melkein puoleen yöhön... Tää pahvipäämamma kun jumitti taas melkosen pitkäks aikaa koneelle pojan nukahdettua. :ashamed:

Tänään näköjään pitäs keskittyä kotihommiin, mut ulkoilemaankin tekis mieli. Saa nähdä miten käy, kerkeekö. Ens viikolla ei sitten tarviikaan kaikkee hoitaa yksin, kun on mies saikulla... Pääsen jopa yksin käymään kaupungilla asioilla. :D
 

Yhteistyössä