***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

:wave: Täällä ollaan taas :) . Tänään tapahtui SE SUURI JUTTU :) , meillä ei itketty ollenkaan kun nukahdettiin :) :) . Pari iltaa oli jo lupaavia ja tänään näin. Huomenna ehkä taas toisin, mutta mä nautin nyt tästä - ja koitan itekin pian nukkumaan.

Tänne tulee nyt niin paljon tekstiä, että lukemassa olen ajoittain käynyt, mutta nytkin tätä uutta aloitusta en jaksa kyllä kokonaan lukea. Alusta luin hiukan ja kaksi viimeistä sivua :ashamed: .

Meistä oltais tekemässä juttua :) . Näitä sivuja on niin paljon, että mikäs on tän hetken tilanne treffipaikasta ja muusta. Itse voisin kanssa mielelläni osallistua ainakin niille treffeille, missä lapset mukana. Ehkä ihan hirmu kauas en olisi valmis lähtemään, mutta katsotaan sitten mihin päädytte, että lähdenkö völjyyn. Ja minähän olin Pirkanmaalta.

Mun täytyy myöntää, että muhun on ehkä vaikuttanut hiukan kielteisesti tämä superaktiivisuus :whistle: . Ei millään pahalla ketään kohtaan!! ja kyllähän teidän juttuja lukis, mutta kun ei tunnu aika riittävän ja ehkä kiinnostuskaan käyttää aikaa niin paljon. Ja sitten kun ei ehdi kaikkea lukea, jää lukematta nekin kohdat, mitkä ehkä itseä kiinnostaisi eniten ja sen myötä jää kommentitkin. Ja joku ilta tuossa kun lueskelin teidän sinänsä oikein hauksaa "vuoropuhelua", ajattelin iteskin jotain kirjoittaa, en enää muista mitä, mutta sitten se juttu sinne kaiken vuoropuhelun perään alkoi tuntua ihan typerältä ja kuivalta, enkä sitten kirjoittanut. Ja siis tiedän, ettette te olisi pitäneet mun juttua varmaankaan mitenkään tylsänä tai muuta, mutta itelle vaan tuli sellanen olo, että mitäpä minä mitään kirjoittamaan. Siis ihan vain mun oman pään sisäistä :headwall: :headwall: . :whistle: tämä juttu, mutta kerronpa vain, että näin minun kohdalla, kun yksäiti kyseli, mihin osa väestä ehkä kadonnut. Yks päivä oikein mietin, että tuliskohan siitä mitään, jos meillä olis kaks aloitusta yhtä aikaa tässä :LOL: . Toinen tällänen pikavuorovaikutteinen, ihan mistä tahansa jutuista ja vaikka ihan just tuollaisia yhden lauseen juttuja. Ja sit ois toinen sellanen alkutaipaleen tapainen, enemmän lapsiin liittyvä ja jotain muutakin parisuhde, arjen pyörityksen pohdintaa jne. Ymmärsiköhän kukaan :ashamed: . Voi tietysti olla, ettei onnistuisi ja kuivuisi vaikka tuo "asiallisempi" osio kokonaan kasaan :LOL: . Ja tällä turinallani toivon, etten loukkaa ketään aktiivista täällä :hug: . Ilman teitä tätä juttua ei olisi ja teitä on ehdottomasti hauska lukea... kun vaan olisi paaaljon aikaa.

Huomaan, että sitten kun kirjoittamaan alkaa, voisi kirjoittaa vaikka mitä, mutta nyt tosiaan nukkumaan. Meillä on nyt yöllä syöty välillä 1,5 h välein |O ja sitten päivällä syödään paljon harvemmin |O . Ja hei, me lähdetään huomenna reissuun B) . Tulen sitten heti kotiuduttua teitäkin moikkaamaan ja kertomaan lapsiperheen lomakauhut :LOL: .

 
:wave: Täällähän sitä ollaan... Oltiin ensin koko porukka räkätaudissa ja sit laivalla ja taas muutama päivä netti pimennossa...Olitte riehunu oikeen tääl ja oli tullu joku 100 sivua luettavaa... :eek:
Että pihalla ollaan ku lumiukko...koitin jotain sivuja kahlata läpi, mut kaikkia ei saanu edes auki, eli taisitte saada sivut oikeen kunnolla juntturaan... :LOL: Tunnetusti ahkeria kun olette ton kirjotuksen kanssa. :D
Tuo ukko-kulta oli siis lomalla ja tässä ollaan touhuttu kaikennäköstä. Wiia sit huomas, et hänestä lähtee erilaisia ääniä... on nyt pari iltaa kiljahdellu ihan intopiukassa ja kädet mennä veuhtoo jokasuuntaan. Kauhee homma saada neiti yöunille, kun vauhtia riittäis ihan yömyöhään!
Tosta tapaamisesta, kyllähän se kiinnostas, mut voipi olla etten pääse ihan ton välimatkan takia... Tarvii miettiä. Oishan se kyllä tosi kiva tulla...Jos jonkun reissun tekis koko perheen voimin ja tulis sit muksujen kans käväseen...hmm...mietintään! :)
Mullekin vois noita kerhon "koodeja" antaa, jos vaan mukaan pääsee? :)

Mutta nyt unille! Öitä! :hug:
 


Meistä oltais tekemässä juttua :) . Näitä sivuja on niin paljon, että mikäs on tän hetken tilanne treffipaikasta ja muusta. Itse voisin kanssa mielelläni osallistua ainakin niille treffeille, missä lapset mukana. Ehkä ihan hirmu kauas en olisi valmis lähtemään, mutta katsotaan sitten mihin päädytte, että lähdenkö völjyyn. Ja minähän olin Pirkanmaalta.


[/quote]

milekon luokse Kuopioon tai siis Karttulaan ollaan toistaiseksi menossa, mutta paikkahan voi vielä muuttua riippuu kuinka monta sinne on tulossa.
 
eiköhän tuo nyt melkeen kannatas siel milekon luona tavata kun on iso paikka minne mennä ja ei tarvii mitään mökki kustannuksia maksella..ja tosiaan kimppa kyytejä voi sopia kerho puolella..ja moni on jo tulossa sinne karttulaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lapanen:
Niin ja vielä...komppaan ronttia tossa kirjottelu jutussa...kun sitä tekstiä tosiaan oli tullu ihan valtavasti, ni oli jotenkin vaikea lähtee mukaan. :ashamed: :whistle:
ymmärrän kyllä :ashamed: , taidettiin hiukan innostua, mutta se taitaa olla menossa jo ohitse.... :D
 
ihana kun käytettiin antton illalla kylvyssä,niin se ihan hurjana polski ja potki vettä,nauraa kikatti koko ajan..ja raasu suuttu kun lopetettiin kylpy :/
me ollaan nyt jätetty 2 vauva uinti kertaa pois ku eka antton oli kuumeessa ja toka kerralla meikäläisellä oli menkat..
ja onhan sinne matkaakin 60km..pitää miettiä meneekö sinne..

meidän pitäis ostaa pakastin niin sais tehtyä niitä soseita anttonille..
joko teillä,kenen vauvat saa korviketta,on 4kk neuvolassa sanottu et voi alotella soseita tai vellejä?
ja kuinka monelle tuli oireita rokotteesta?meille tuli siitä se 3pvä kuume..millos se seuraava rokotus on?
 
Nyt ihan lapsiin liittyvä kysymys; onko teidän pienimmäisillä lähtenyt tukka takaraivon kohdalta? Meillä Siljalla on takaraivossa toooosi iso kalju läikkä ja se tuli ihan muutamassa päivässä. Tuskin kannattaa huolestua mutta mietinpähän vaan, että kuinkas muilla pää vispaa...

Kiitos Milli!!! Ja kyllä se häiden järkkäily vaan sitä just on. 3 vuotta sitten oli sama meininki meillä. Hengissä selvittiin just ja just. Ja vähän tuli kaikkea kökköä päälle kunnes tajuttiin että syystähän me naimisiin mentiinkin :D Ja koko perheelle voimia ja paranemisia!

Katjanna, haluatko? :D Kuorsaa tuo elukka nykyään niin isosti ettei meillä saa kukaan nukuttua :LOL: Ei vaiskaan, en anna. Mutta en myöskään suosittele rotua ellei ole aiempaa kokemusta luonteikkaista koirista. On siinä semmonen pakkaus...

Topsy, tuli tuossa mieleen, että etkö pääse perjantaina jos tulette vaunujen kera. Niin minä ajattelin tehdä. Olis ollu niin mukava nähdä teidät kaikki viimeinki :/

Nyt oikein hyviä öitä joka iikalle!!!

Ai niin, ja MaMa ja valkosorsa, tervetuloa!
 

Yhteistyössä