***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
topsy ihan pussimaissia,olikohan vielä prismasta makea maissi nimellä..mie en voi sietää niitä patukka maisseja :eek: :x haiseevatkin ihan kauhealle :/
niinmutku keität tai vielä parempi, käytät grillissä, niin ai et on hyvää!! Onkohan se pakastemaissi kotimaista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tein tänään omasta mielestä hyvän löydön kun ostin olympuksen digikameran ja se maksoi 79,90 ? siis ihan uusi kaupasta.
hyvä ostos,eikä maksanu paljoo..mie tilasin hobbiksesta vuos sitten,ja ennen jouluu piti laittaa takuu korjaukseen,kun laukasunappi,vai mikä se nyt nimeltään on..hyppäs paikoiltaan pois..onneks saivat kuntoon
 
Mulla siis syntyi poika 6.10. rv 40+2. Pirkanmaan seutuvilla asustelen. Keväällä muutin Satakunnasta jossa kerkesin 4 vuotta asusteleen. Tää palsta on kyllä ollu ihan uskomaton seuralainen. Väliin täällä pienellä paikkakunnalla tuntee olonsa yksinäisex ja sit kun kaveripiirissä ei näitä vauvoja pahemmin oo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
tein tänään omasta mielestä hyvän löydön kun ostin olympuksen digikameran ja se maksoi 79,90 ? siis ihan uusi kaupasta.
hyvä ostos,eikä maksanu paljoo..mie tilasin hobbiksesta vuos sitten,ja ennen jouluu piti laittaa takuu korjaukseen,kun laukasunappi,vai mikä se nyt nimeltään on..hyppäs paikoiltaan pois..onneks saivat kuntoon
meijän iskällä oli samanlainen mutta siitä oli hajonnut näytön lasi, sanoi että saat kameran jos korjautat. Korjaus olisi maksanu 102 ?+postarit. Nyt meillä on sitten varaosakamerakin. :D
 
Niinukka ja mammoliino: Pakettokset lähtivät tänään joskus viiden aikaan. Tulevat siis huomenna tai ylihuomenna viimeistään.

En ole ehtinyt käydä täällä lukemassa päivän jorinoita..aamulla taisin käydä.
Kauhee härdelli tuli yhdestä kampaajalle pääsystä kun en meinannut saada lastenvahtia sairaille lapsille. Kampaajalla ei ollut muuta aikaa ja mun pää piti mustaksi värjätä, joten muutama pesukin pitää vielä tehdä ennen hääkampausta. Sain sitten lopulta hoitajan ja pääsin sinne asia ok..

Sitten kotiin ja eiköhän tullut taas kerran itkurepaleet, tuntuu että kaikki katuu päälle, eikä mikään onnistu..En edes kehtaa kertoa mitä olis tehnyt mieli tehdä.. :ashamed: Siis onko häiden järjestely aina tällaista?? Stressaa ja itkee kaikkea? Jotkut vielä kehtaavat sanoa että häät on yhtä kova koetus kuin vauvan tulo parisuhteelle, mutta entäs kun ne on yhtäaikaa. Se on katastrofaalen! :kieh: Menkää siis naimisiin ennen lapsia tai eläkepäivillä?!
huh...johan helpotti taas pikkuisen pieni avautuminen.. :ashamed:
Mies ei olisi kyllä ikinä kuuna päivänä mennyt mun kanssa naimisiin tai saatikka tehnyt lasta jos olisi tiennyt että musta tulee tällainen, samoin kyllä ajattelen itsestäni...
:whistle: niin myötä kuin vastoinkäymisissä... :eek:

 
Huh olipas tullut taasen tekstiä tänään, nyt vasta koneelle ehdin! Ollut kaikenlaista tässä.

Tää täällä pyörittää ihan päätä lumiukkona, niin pihalla on, juu haluaisin minäkin ne tunnukset sinne kerhoon! Mutta eka teidän täytyy valaista mulle, että mikä kerho ja mistä sinne pääsee :ashamed: Laittakaa mulle siis tietoa ja ne tunnukset?

Tässä miehen kanssa puhuimme tuosta tapaamisesta, se meinas että voisi vaikka järkätä ylimääräistä vapaata itselle silloin, voitaisiin perheen kanssa samalla käydä jonkinsortin pikainenkin kesälomareissu asuntovaunun kanssa. Muu porukka voisi vaikka jäädä vaunun kanssa leirintäalueelle tms. paikkaa, kun me Eemilin kanssa tultaisiin teitä kaikkia moikkaamaan =)

Meiltä kun on tuota matkaa sinne Kuopioonkin täältä pohjoisesta, että en ainakaan raaskisi Eemiliä jättää ja taas toisaalta voisi olla raskaampaa matkustella ihan kaksin monta sataa kilometriä. Pitäispäs muuten jostain tarkistaa suunnilleen nuo kilsa määrät sinne, mutta ilomielin vaan haluaisin tulla, mikäli se vaan onnistuu käytännön asioiden puolesta.
 

Yhteistyössä