***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

huh,olitte taas ahkeroineet..mie olen ollu ahkera..siivosin ton liinavaatekaapin ja pesin uunin,ja sit alotin repimään noita olkkarin boordeja pois,kun huomenissa olis tarkotus alottaa maalaamaan noita olohuoneen seiniä :D
kyllä osaa eto boordi olla tiukassa..ja jollakin joku äly ja väläys ollu,kun kahet boordit päällekkäin..on tainnu miehen ex sisustella joskus :eek:

kännykän soittoäänistä mulla on yölinnun.mä putoan. :D
lastenohjelmista mie kanssa muistan sen pelle hermannin,ja miun lemppari oli matti ja miisu..se musiikki on siinä ihana.
sitten joku aasta ööhön..oli muistaaksein ruotsalainen joku ohjelma,en nyt tarkkaan muista että oliko lastenohjelma..ja kattokasinen oli kans hyvä :D
 
Uskokaa pois, ei kannata muuttaa kirjoitustyyliä.. Enpä minäkään olisi halunnut/uskaltanut tulla mukaan jos te olisitte "jäyhempää" sakkia. Minä olen vaan niin hitaasti syttyvää sorttia, että meni vuosi taustaillessa ennenkuin uskalsin alkaa kirjoittelemaan =) Mutta suuret kiitokset monista viihdyttävistä hetkistä joita olette eläväisessä pinossa tarjonneet :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Uskokaa pois, ei kannata muuttaa kirjoitustyyliä.. Enpä minäkään olisi halunnut/uskaltanut tulla mukaan jos te olisitte "jäyhempää" sakkia. Minä olen vaan niin hitaasti syttyvää sorttia, että meni vuosi taustaillessa ennenkuin uskalsin alkaa kirjoittelemaan =) Mutta suuret kiitokset monista viihdyttävistä hetkistä joita olette eläväisessä pinossa tarjonneet :flower:
Kiitos itsellesi :) myö eläväisiä :LOL: lievä ilmaisu!
 
Mammoliino: tuollaisen koiran minäkin haluaisin jos koiran laittaisin. Aivan ihanan suloinen :heart:

Jee, mulla edelleen laihdutus menee hyvin =) =) ihana kun sain itseä niskasta kiinni!!!!Ja suurin piirtein housut jo pyörii isoina jalassa :LOL: kaksi onnistunutta päivää jo!!! Saiko Niinukka uutta virtaa kun kaivoit liput ja laput esiin? Mulla tämä painonpudotus ei tahdo ikinä onnistua ilman piste laskentaa :ashamed: se on hyvä kun joutuu kirjaamaan ylös syömiset, niin näkeepähän ihan konkreettisesti kuinka paljon tulee syötyä ja sitä myötä säännösteltyä tai ainakin valittua kevyempiä vaihtoehtoja.

Lapset hilluu vielä valveilla, joten häätyy mennä nukuttamaan heitä :wave:
 
no ihan pikkasen eläväisiä..mukavaa kuulla mama että oot uskaltanu meiän rämäpäiden seuraan..

sitte ku tavataan nii kaikki istuuki tuppi suuna,paitsi mä ja mileko,jos nähään ennen tapaamista :LOL: myö lauotaan kaikkee pervouksia,ja työ punastelette ja pikkusen uskaltaudutte hihittämään :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
no ihan pikkasen eläväisiä..mukavaa kuulla mama että oot uskaltanu meiän rämäpäiden seuraan..

sitte ku tavataan nii kaikki istuuki tuppi suuna,paitsi mä ja mileko,jos nähään ennen tapaamista :LOL: myö lauotaan kaikkee pervouksia,ja työ punastelette ja pikkusen uskaltaudutte hihittämään :LOL:
:LOL: Paljon mahdollista *hihittää valmiiksi kuin koulutyttö* Ja tilaa mammoliinon maskeeraamaan punastumisen piiloon :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
no ihan pikkasen eläväisiä..mukavaa kuulla mama että oot uskaltanu meiän rämäpäiden seuraan..

sitte ku tavataan nii kaikki istuuki tuppi suuna,paitsi mä ja mileko,jos nähään ennen tapaamista :LOL: myö lauotaan kaikkee pervouksia,ja työ punastelette ja pikkusen uskaltaudutte hihittämään :LOL:
Ei muuta kun läppärit mukaan.. jos puhelahjat käy vähiin niin ainahan sitä voi istua ringissä ja kirjoitella kaksplussassa... Mutta tuskin sellaista tilannetta pääsee tulemaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
no ihan pikkasen eläväisiä..mukavaa kuulla mama että oot uskaltanu meiän rämäpäiden seuraan..

sitte ku tavataan nii kaikki istuuki tuppi suuna,paitsi mä ja mileko,jos nähään ennen tapaamista :LOL: myö lauotaan kaikkee pervouksia,ja työ punastelette ja pikkusen uskaltaudutte hihittämään :LOL:
Ei muuta kun läppärit mukaan.. jos puhelahjat käy vähiin niin ainahan sitä voi istua ringissä ja kirjoitella kaksplussassa... Mutta tuskin sellaista tilannetta pääsee tulemaan :LOL:
Hyvä idea!
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Dirlittan hommataan jostain tila-auto ja napataan nummelan porukan kanssa sut mukaan.... :D
Mistähän muuten sellaisen saisin? Vois olla aika fiksu juttu, niin etelästä päästäis vähän kimppakyydeillä...


No jos lähtisin niin mun mukaan lähtisi 3 lasta..eli tila-auto olisi äkisti täytetty:)
Taidan suosiolla jäädä pois tapaamisesta ja jatkaa palstailua näin anonyymisti, sopii paremmin mulle.
Mutta innolla odotan kaikkia juoruja sitten luettavaksi.. :LOL:

Pojun neuvola oli tänään, pituus 61cm, painoa 6240g.
Neuvolan tädin mukaan sekä painoa että pituutta tullut liian vähän, oli sitä mieltä että kohta soseet kehiin. Tätä olin vähän itsekin uumoillut, niinkuin jo viikonloppuna täällä pohdinkin että tuo on koko ajan nälkäinen.

Nyt nukkumaan, väsyttäääääääääää..
 
HEIIII!!!! Tänne ei oo aikoihin vissiin monikaan kirjotellu...missä luuraa Elza,Rontti,Mikero,Diipeli....?!?!?! ainakin nuo tuli nyt äkkiseltään mieleen..Ja muutkin hiljaiseloo pitäneet,missä oottee...*huhuuuu* =)
 

Yhteistyössä