Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:no myö ollaan tämmösiä suora puhheisia ihmisiä ja tämmösistä ne sen jutun tekkeekin..jos joku ei kestä meijän juttuja nii termos!
No en miä sitä muistaiskaan jos erehtyisin yhren pullon taas joskus tuhoamaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:eikun samaan malliin vaan
vaikea ois kuvitellakkaanAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:no tietenki..minä en ainakkaa tuppi suuks ala
Kiitos itsellesi myö eläväisiä lievä ilmaisu!Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Uskokaa pois, ei kannata muuttaa kirjoitustyyliä.. Enpä minäkään olisi halunnut/uskaltanut tulla mukaan jos te olisitte "jäyhempää" sakkia. Minä olen vaan niin hitaasti syttyvää sorttia, että meni vuosi taustaillessa ennenkuin uskalsin alkaa kirjoittelemaan =) Mutta suuret kiitokset monista viihdyttävistä hetkistä joita olette eläväisessä pinossa tarjonneet :flower:
Paljon mahdollista *hihittää valmiiksi kuin koulutyttö* Ja tilaa mammoliinon maskeeraamaan punastumisen piiloonAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:no ihan pikkasen eläväisiä..mukavaa kuulla mama että oot uskaltanu meiän rämäpäiden seuraan..
sitte ku tavataan nii kaikki istuuki tuppi suuna,paitsi mä ja mileko,jos nähään ennen tapaamista myö lauotaan kaikkee pervouksia,ja työ punastelette ja pikkusen uskaltaudutte hihittämään
Ei muuta kun läppärit mukaan.. jos puhelahjat käy vähiin niin ainahan sitä voi istua ringissä ja kirjoitella kaksplussassa... Mutta tuskin sellaista tilannetta pääsee tulemaanAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:no ihan pikkasen eläväisiä..mukavaa kuulla mama että oot uskaltanu meiän rämäpäiden seuraan..
sitte ku tavataan nii kaikki istuuki tuppi suuna,paitsi mä ja mileko,jos nähään ennen tapaamista myö lauotaan kaikkee pervouksia,ja työ punastelette ja pikkusen uskaltaudutte hihittämään
Hyvä idea!Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Ei muuta kun läppärit mukaan.. jos puhelahjat käy vähiin niin ainahan sitä voi istua ringissä ja kirjoitella kaksplussassa... Mutta tuskin sellaista tilannetta pääsee tulemaanAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:no ihan pikkasen eläväisiä..mukavaa kuulla mama että oot uskaltanu meiän rämäpäiden seuraan..
miä näen sen jo silmissäniAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:no miepäs ottan läppärin ja hommaan mokkulan..sitte juoksen pitkin pihoja ja huudan mokkula mokkula
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Dirlittan hommataan jostain tila-auto ja napataan nummelan porukan kanssa sut mukaan....
Mistähän muuten sellaisen saisin? Vois olla aika fiksu juttu, niin etelästä päästäis vähän kimppakyydeillä...
Täytyy samat sanat sanoa :/Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:öitä dirlittan ja harmi ku et pääse tapaamiseen..ois ollu kiva sutkin tavata