***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

Miten musta tuntuu että ennen vanhaan lastenohjelmat oli parempia kun nykyään ( mä alan kuulostaa jo omalta äidiltäni :LOL: ) Ylellä on ihan katsottavia lasten ohjelmia esim. joulukalenterin tonttu Toljanteri =) ( siis kelpaa yli kolmekymppisellekin :LOL: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Miten musta tuntuu että ennen vanhaan lastenohjelmat oli parempia kun nykyään ( mä alan kuulostaa jo omalta äidiltäni :LOL: ) Ylellä on ihan katsottavia lasten ohjelmia esim. joulukalenterin tonttu Toljanteri =) ( siis kelpaa yli kolmekymppisellekin :LOL: )
Ennen OLI paljon parempia lasten ohjelmia. kössi kenguru ym. Mut ihan oikeesti, ei ollut tälläistä räiskintää ja tappelua
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Tuutilulla vieläkö muistat hinkun ja vinkun käytöskukan sekä suursyömärin =) ja tietenkin pelle Hermannin hätäaputoimisto ja ...MAHOTON KEPAKKO
Pelle hermanni oli ihana :heart: Ja Timo Taikuri. Tänä päivänä en enää ymmärrä mitä ihanaa oli hinkussa ja vinkussa :D Ja sen kepakon naurun kuulen vieläkin korvissa :D (vm-73)
 
Siis mä oon ihan oikeasti jotenkin sekoamassa. Ensin pesin aamulla niitä tiskejä funlightilla. Alkuillasta hävitin pinollisen Hilman tutteja - ne löytyi nyt. Arvaatka mistä? Mä olin pessyt ne valkopyykin kera pesukoneessa :LOL: En tajua... no onpahan puhtaita tutteja.
 
Yleissoittiksena on mulla Vaahteranmäen Eemeli, muuten siellä on dirlandaa, bonanza, PMMP:tä yms.... Mulla on jokaiselle usein soittavalle tutulle oma soittis...

Lapsena mun ehdoton favorite oli jaki ja nuka. Sen lisäksi tykkäsin Tao Taosta. Lisäksi tykkäsin Pikku Kakkosen sellasesta luontoarvoitus sarjasta... se tuli jonkun aikaa....



 
Alkuperäinen kirjoittaja oliivia:
Siis mä oon ihan oikeasti jotenkin sekoamassa. Ensin pesin aamulla niitä tiskejä funlightilla. Alkuillasta hävitin pinollisen Hilman tutteja - ne löytyi nyt. Arvaatka mistä? Mä olin pessyt ne valkopyykin kera pesukoneessa :LOL: En tajua... no onpahan puhtaita tutteja.
Tää on vissiin kotiäiti dementiaa, jota ilmenee pienten lasten äideillä suht yleisesti :LOL:
 
lemppari ohjelmia lapsena oli:tohtori sykerö,alfred j.kvak,tao-tao
(äh,mites se kirjotettiin...)
juu,kyllä ne oli ennen parempia noi ohjelmat!!

mulla soittoäänenä koiran haukuntaa :LOL:

siis mikä kerho tullu :eek:
meikäläinen pari päivää pois nii kaikkee uutta...

minä painun nyt syömään riisiä ja kanaa :p
palaillaan myöhemmin :wave:
 
Oho!!!Kuvittelin et saan lukee taas hirveen monta sivua,mutta tääläpä onkin vallannut hiljaisuus!

Lemppari ohjelmat oli tohtori sykerö,olipa kerran maailma,alfred J kvak.Oon kyllä ihan samaa mieltä MaMaN kanssa että nykyisin ei ole enää mitään hyviä lasten ohjelmia.Outoja tappelu juttuja ja muutenkin kielenkäyttö ohjelmissa välillä kauhean kuulosta.Voisivat välillä laittaa uusintana noita vanhoja piirrettyjä.

soittoäänenä soi Maj Kharman ukkonen tai sitten kännykän oma joku äänistä.
 

Yhteistyössä