*laitetaan korvan taakse jemmaan*Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:Mikä on kännykän soittoäänenä?
Ette ikinä käytä tätä minua vastaan -Bogart co. Princess
Ennen OLI paljon parempia lasten ohjelmia. kössi kenguru ym. Mut ihan oikeesti, ei ollut tälläistä räiskintää ja tappeluaAlkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Miten musta tuntuu että ennen vanhaan lastenohjelmat oli parempia kun nykyään ( mä alan kuulostaa jo omalta äidiltäni ) Ylellä on ihan katsottavia lasten ohjelmia esim. joulukalenterin tonttu Toljanteri =) ( siis kelpaa yli kolmekymppisellekin )
Pelle hermanni oli ihana :heart: Ja Timo Taikuri. Tänä päivänä en enää ymmärrä mitä ihanaa oli hinkussa ja vinkussa Ja sen kepakon naurun kuulen vieläkin korvissa (vm-73)Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Tuutilulla vieläkö muistat hinkun ja vinkun käytöskukan sekä suursyömärin =) ja tietenkin pelle Hermannin hätäaputoimisto ja ...MAHOTON KEPAKKO
Tää on vissiin kotiäiti dementiaa, jota ilmenee pienten lasten äideillä suht yleisestiAlkuperäinen kirjoittaja oliivia:Siis mä oon ihan oikeasti jotenkin sekoamassa. Ensin pesin aamulla niitä tiskejä funlightilla. Alkuillasta hävitin pinollisen Hilman tutteja - ne löytyi nyt. Arvaatka mistä? Mä olin pessyt ne valkopyykin kera pesukoneessa En tajua... no onpahan puhtaita tutteja.