***LOKAVAUVAT 2007 KOLMAS PAINOS***

katjanna tänään en ole sortunut kun pienen pieneen puolen sentin kakkupalaan :eek: mutta kävin tunnin lenkillä..muut syömiset ovat ihan pisteiden mukaan mennyt.
ja raastoin 3l kipollisen porkkanaa ja kaalia sekasin ja vejin sitä ison kipon kera jugurtin iltapalaksi..ukko kahteli vähän kieroon,ja kyseli että tollako meinasit jaksaa yön nukkua :eek:
mittaatko sie "silmämääräsesti" esim keitot lautaselle,vai ihan desimitan kanssa?
mie olen ihan desimitan kans mitannu..ja sitäkin ollaan huomauteltu :eek:
 
minnuukin väsyttää..(miettii täs et lähenkö vielä riipimään noita boordeja pois,vai keikunko täällä vai painunko maate)
venla nukkuu,nukahtikin sitten vasta puol ysin kieppeillä..tänäkin aamuna nous jo ennen viittä syömään,mut onnekis nukku sitten puoleen kaheksaan.
 
Mua kyl hiukan harmittaa kun tää ketju on aikalailla kutistunu...ei sillä et kenessäkään nyt kirjottelijassa ois mitään vikaa mut ois kyl kiva kuulla muittenkin kuulumisia... mahtaakohan tää vuoropuhelu olla toisten mielestä "huono juttu"... :/ *pähkäilee jahkailee syntyjä syviä ja painuu kohta maate*
 
Vieläkös teidän joukkoon mahtus yks lokakuinen? Alusta asti oon teidän juttuja lukenu ja kieltämättä monta hauskaa hetkeä kokenu... On aina pitäny kirjotella mut jotenkin vissiin oon sen verran arempi ja nyt vasta uskaltauduin. Ja vähän pelästyin kun tää palsta on tänään ollu niin hiljanen jotenka ei auttanu kun ottaa itteensä niskasta kiinni. Jos uutta verta joukkoonne hyväksytte niin voinpa sitten kirjotella ittestäni enemmän!!
 
Iltoo!!

Ja tervetuloa Valkosorsa ja Mama :hug:

Kysymys pikaseen: kun pakastatte vauvan soseita, laitatteko jo siinä vaiheessa nannin/äidinmaidon sekaan? Vai soseutatte vaan ja sit sulatusvaiheessa maito?

Mä aloin nyt tehdä näitä pakkaseen, ja on unohtunut ihan tyystin! Annille tein kaikki ruuat ja aattelin Mintullekin, mut aivot on jääny narikkaan...

Katja joka on aloittanut jumpat niin eipä ehi kovin kirjoitteleen :p
 
siis onkos täällä tosiaan näin hiljaista, itsekään en ole ehtinyt koneelle kun lapsukaiset ovat pitäneet mamman kiireisenä. Ja täytyyhän sitä välillä isännän kanssakin keskustella se kun lähtee huomenna Tampereelle työmatkalle ja tulee koska tulee.
 
topsy2 mie soseutin ihan keitinliemeen esim porkkanat,ja maissi olikin niin vetistä jo muutenkin et siihen ei tarttenut oikeastaan lisätä nestettä yhtään.sulatuksen jälkeen olen laittanut nannia jos on ollut tarvista.

ja minunkin puolesta tervetuloa valkosorsa =)
 

Yhteistyössä