Hakutulokset

  1. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    heipähei pitkästä aikaa!:wave: oon viime ajat käynyt täällä lueskelemassa vain puhelimella ja sillä on niin hankalaa kirjotella, että on jäänyt kokonaan välistä...mutta onnea saspalle plussasta!:heart: täällä odottavan aika on pitkä....kierrot eivät näytä tasaantuvan sitten millään...
  2. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Täällä reissusta palattu tänään ja niinhän se loma auttoi rentoutumaan sen verran, että menkat alkoivat vihdoin. Olin jo valmistautunut varaamaan lääkäriajan kun tullaan kotiin, mutta ei nyt vielä tarvitsekaan. Eli mulle voi päivittää torstaille kp 4/37-57 yk 4 Sinänsä myös positiivista, että...
  3. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    täällä taas kierto venyy eli älkää poistako listoilta vaikka en mitään ilmottelis :) Oon yrittäny vähän pitää taukoa näiltä palstoilta jos vaikka vähentäis ressaamista tästä kierron heittelystä....kuitenkin lueskeltua on tullu teidän muiden juttuja ja täytyy sanoa, että oon niin kateellinen...
  4. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Mulle voi päivittää tiistaille kp 3/37 yk 3 maanantain haamu testissä oli siis jotain muuta,vuoto alkoi eilen...onnellinen kuitenkin siitä, että ekaa kertaa pillereiden jälkeen tuli luomusti menkat eikä kierto venyny aivan mahdottomaksi...ja ens kierto toivottavasti vielä lyhyempi jos ei...
  5. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Nyt tulee täysin omaa napaa...perjantaina ja sunnuntaina testasin ja sain tihrustamalla näkyviin viivan paikan. Olin jo ihan maassa koska oli niin paljon outoja tuntemuksia et ajattelin oikeesti ekaa kertaa että olis voinu tärpätä varsinkin kun olin tunnistavani oviksen kaks viikkoa sitten...
  6. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Clarity: mun mielestä tuo näyttää siltä että alemmassa on viivanpaikka ja siellä ihan reunassa sen vieressä värikertymää...mulle tuli joskus vähän saman tyylinen, tosin värikertymä oli aivan viivanpaikan päällä ja luulin (toivoin) sitä myös haamuksi eka kunnes seuraavat testit osoitti että ei...
  7. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Ambrosia: voimia!! :hug: Pikapäivitys puhelimella: täällä alkoi vihdoin menkat terolut kuurin jälkeen eli tänään sunnuntaina kp 3! Voi että voi ihminen olla menkoista onnellinen!! Nyt vaan toivon, että kierto lähtis normaalisti käyntiin... Mulle voi siis päivittää kahvikuppi....kp...
  8. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    heipähei taas pitkästä aikaa! onnittelut plussanneille!:heart: täällä aloitettu viikon terolut kuuri menkkojen saamiseksi...neljän kuukauden jälkeen ne olisivat toivottu yllätys. oon vähän turhautunut jo tähän odottelemiseen, kun tuntuu, että mitään ei tapahdu...samaan aikaan ympärillä useat...
  9. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    heippa pitkästä aikaa...:wave: onnittelut plussanneille ja haamulaisille:flower: täällä viikko sitten saatu haamulaisen esiaste ei ikinä lähtenyt vahvistumaan, eli edelleen odotellaan menkkoja saapuvaksi...jos nyt ikinä päättävät alkaa... tosiaan kiertopäivät huitelevat yli 80 mutta...
  10. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Täällä saatu kp:llä 73 r-testiin eilen hailakan hailakka viivanpaikka ja tänään jonkin asteinen haamu, jossa punaista väriä hyvin heikosti... ovista tikuttelin viikko pari sitten kun yhtäkkiä alkoi kivut munasarjoissa, mutta lopetin kun en tarpeeksi vahvaa viivaa saanut...viikko sitten su:na...
  11. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    onnea verppu!:heart: ihanaa, että niitä plussiakin tulee silloin tällöin! täällä ollaan jatkettu oviksen tikuttelua, kun tiistaina ilmestyi testiin viivan paikka. ja pakko sanoa, että niin uskomattomalta kun se näillä kiertopäivillä (kp65) tuntuukin, niin viiva on pikkuhiljaa alkanut...
  12. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    onnea verppu:flower: jos ei noilla yrittämisillä tärppiä tule, niin millä sitten?:rolleyes: täällä kärvistellään edelleen pitkän kierron kanssa, jossa ei tapahdu kertakaikkiaan mitään...nyt siis kp 61 ja ei mitään tietoa menkoista. r-testejä oon tehny kerran viikossa varmuuden vuoksi, mutta...
  13. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Mulle on jäänyt tälle päivälle listaan eilisen kp, tänään kp 56
  14. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    täällä odotellaan edelleen menkkoja eli älkää poistako listalta vaikka kiertopäivät venyykin... muuten ei mitään mainittavan arvoista ole tapahtunut eli jatkan teidän jännäilyjen lukemista menkkoja odotellessa...
  15. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    ONNEA MAANA-MAMMA!! :heart: Täällä kp 37 ja edelleen menkat kateissa...eilen aamulla testailin ja negaa näytti niin kun odotinkin. turhauttaa tää kierron venyminen, vaikka olin tietyllä tapaa asennoitunutkin tähän pillereiden lopettamisen jälkeen. en kuitenkaan arvannut, että se näin venyis...
  16. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    hohoijaa. täällä odotellaan edelleen menkkoja, kipuja tai edes jotain tuntemuksia...lauantaina tein testin ja puhdasta negaa se odotetusti näytti. en usko olevani raskaana, mutta haluasin ne menkat pian niin kuin moni muukin täällä! että ois vähän perillä tosta kierrosta. mitään tuntemuksia ei...
  17. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Peity: Tsemppiä odotteluun! Täällä odotellaan kans menkkoja saapuvaksi...olin laskenut aiemmin kiertopäivät väärin eli mulla on huomenna perjantaina jo kp 28. Tosin en siis tiedä kuinka tää kierto on pillereiden jälkeen lähtenyt käyntiin, joten en osaa yhtään sanoa millon menkkojen pitäisi...
  18. K

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Mahtuuko joukoon mukaan? Taustalla seuraillut juttuja jo pidemmän aikaa, mutta nyt vasta uskalsin lähteä kirjoittamaan :) alkaa tuntumaan niin todelliselta tämä yritys kun tänne lähtee mukaan... Olen siis 26 -vuotias ja esikoinen haaveissa. Pillerit jätin pois joulukuun puolessa välissä ja...

Yhteistyössä