Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Täällä kuntoilu alkanut, pakko kun painoa liikaa ja se voi olla syy siihen ettei vielä ei ole tärpännyt..Yrittäminen jatkuu kuitenkin samalla :) Salilla oon käynyt sekä jumpissa. Tulee tosi pirteä olo treenin jälkeen. No pika kuulumiset tällä kertaa :)
 
Penni79 Täällä on nyt noin 1kk verran syöty noita raskausvitamiineja. Aikasemmin olis jo tarttenu alottaa, mutt koskaa ei muistanu ostaa tai jotain muita klassisia selityksiä :)

Susimieli Tuolla toisesa ketjussa jo vastailinkin, että tää on nyt juonu greippimehua tän kierron alusta ja juon niin kauan lasin päivässä kunnes tärppää ;)

Ja omaa napaa. Pah, minun ovistesti oli iha himpasen vaaleempi kuin eilen, mutta kaippa sesiitä lähtee vahvistuun, kun ei sen oviksen vielä mulla pitäskään olla ovella. No katsellaan ja jatketaan tikuttelua :)
 
Heips vaa kaikille! Täällä oltu töiden takia vähän hissukseen, seuraillu kyllä päivittäin että missä täällä mennään :popcorn:
susimieli: Täällä juodaan myös greippi mehua lasillinen päivässä ainakin siihen asti että tärppää! Eihän se alkuun mitään herkkua ollu mutta, nyt kun tottunu ni hyvi maistuis enemmänkin. Ainakin limailu oli huomattavasti runsaampaa.
Ja aivan perus monivitamiineilla mennään
 
Susimieli Ohhoh,no siinätapauksessa se on tehtävä uus :) toivottavasti siinä seuraavaks on jo väriä
:)
Itse kans juon greippimehua,sitä valion. Eihän se mitään herkkua ollu,aluks ainakaan mut siihen makuun tottuu nopsaan :)
 
Mä tykkään greippimehusta :D Nyt en ole sitä kyllä juonut pitkään aikaan, mutta voisihan sitä tietty ostaa kun kerran olisi oikein "tarvettakin" ;) Esikoista kun yritettiin niin silloin taisin sitä juoda, tiedä sitten oliko siitä apua vai ei.

Tilasin tänään jotain ovis- ja raskaustesti liuskoja, toivottavasti ovat asiansa ajavia. Kauhea vauvankaipuu iski tänään, näin ihanan ison vauvamasun yhdellä tutulla ja sitten tässä koneella istuessa sattui silmiin pari kuopuksen vauvakuvaa... Mun vauvakuume menee hiukan aaltoillen, loppuvuodesta se oli ihan pakahduttava, sitten kun sain miehen puhuttua ympäri niin se hiukan laantui, mutta nyt taas voimistuu...

Mä olen joitain vitamiineja koittanut popsia, en nyt kovin säännöllisesti mutta kuitenkin. Miesten pitäisi myös tuota foolihappoa syödä, eli puolisoille raskausvitamiinit naamariin myös :D
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 20.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 61/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.

*Miukula....................kp 59/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
*Taike80(32)..............kp 57/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
*SuAnn(30)...............kp 56/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 55/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 55/??...................................... ...............
Mommytobe?(27).......kp 50/?..................yk 1.............................

FLV.........................kp 49/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
laruu.......................kp 46/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 44/32...................yk 9.............................2.

haave_ilija................kp 38/28-38............yk 4................................
jen_ni......................kp 37/28................. yk 2........... ya 1/13.......3.
Beyond....................kp 36/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Mom09.....................kp 35/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.
verppu.....................kp 31/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 31/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 31/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.

avantasia(26)...........kp 29/33...............yk 3..............................3.
äippä 84..................kp 27/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 27/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 27/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 27/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.
Jeccika....................kp 22/28................yk 4...........ya 11/12........3.
Markke.....................kp 21/30...............yk 8............ya 6/12.........2.

jii87(25)...................kp 19/28.................yk 2..........ya 1/13........1.
Penni79....................kp 15/25-26............yk 2..........ya 2/13.........2.
Sanna-M..................kp 15/32-34...................................... ............
Annatto.....................kp 14/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.
Kolibrinkukka.............kp 13/28-30...........yk3.................................2.
MannaM...................kp 12/42................yk 2...........ya 12/12..........2.
reason.....................kp 11/28................yk 11..........ya 5/12........1.

Säihkiss(33).............kp 9/28.................yk4............ya 11/12.........1.
Slallu......................kp 8/31-41.............yk 5...........ya 9/12........1.
Linttu......................kp 5/28-30...............yk2...........ya 1/13.........3.
jadeka.....................kp 3/28................yk 5...........ya 11/12.......1.



Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP, Jonnamo



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau, Alexandra89, pinkkihevonen, Matilda-, Niiskulineiti86, marianna87




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1)
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
puhdas nega testattu eilen! menkkoja ei näy eikä kuulu.. odotus siis jatkuu! ei oireita mitkä viittais raskauteen tai menkkoihin. kauhee flunssa vaan päällä..

voiko oviksen oireina olla menkkamainen jomotus vatsassa ja alaselässä? mulla nimittäin oli sitä 10.2 ja sillon olinkin varma että ne menkat on alkamassa, mut mitään ei oo tullu.. se on mun viiminen vaihtoehto et olis voinu ovis olla..
 
Meneepä aika hitaasti, tässähän on vielä ikuisuus ovikseen (kp2)... Lisäksi kun miehestä ei oikein saa tolkkua siitä aloitetaanko me yritys VAI pelleillään keskeytetyllä ja ollaan ilman ehkäisyä kierron alussa ja lopussa niin kuin viime kierrossa VAI että tiukasti ehkäistään.. Turkanen, haluaisin jo saada virallisesti luvan innostua tästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tittara
Täällä kp 15/32-34 ja pupuilu ollut joka toinen päivä menetelmällä. Nyt kyllä kahtena iltana peräkkäin ollaan pupuiltu, ei kai siitä haittakaan ole.. :) Aika vaan tuntuu menevän niin hitaasti. No salille ennen töihin menoa, se piristää aina :)
 
Sanna-M Ei kai siitä pupuilusta haittaakaan oo. Nimimerkillä seksiä väh. 2 kertaa päiväs viimisen 3 vko ajan. :D Ihme jos ei oo tärppi käyny.. ;)

Huomis aamuun jaksais odottaa ja sitten testin tekohon! Haluun että mies on mukana tällä kertaa eikä puhelimen päässä. :) Olis kyllä asiat paremmin ku hyvin jos nyt raskaana olisin. Kihloihin meinaan mentiin sunnuntaina! :heart:
 
Täällä ei vieläkään näy tätiä,voiskohan se minimaalinen tuhru silloin viikko sitten olla täti? Sillä testit negatiivisia,paitsi se yksi viivanpaikka..outoa.
Noh,odotellaan jos se täti tulis sitten ens kuussa kunnolla kylään.
Verppu erittäin paljon onnea :)
 
Olisiko jollain vastauksia??

Täällä puolen vuoden yritystä takana ja ekaa kertaa moilaset myöhässä 8vrk. Kuusi testiä tehty joista neljä ekaa oli haamuja (apteekin oma) ja kaks vikaa oli selkee nega (one step) Nyt on pää sekasin ku seinäkello. En uskalla ajatella mitää ettei kroppa tee tepposia. Tänää ollu paperissa haaleaa vuotoa ja alavatsa on turpee ja vihloo. Olis nyt sit kunnon vuotoa tai selkee viiva ni voisin ajatella varmuudella jotain!!!

Onnea kaikille yritykseen!!!
 
Viimeksi muokattu:
tittara en osaa auttaa, mutta moilaset :D ihana mikä sana. Taidan alkaa käyttään kun tuo tädittely tuntuu vähän hassulta.

Me lähdetään pe-su "päivä tukholmassa"-risteilylle, pitää ottaa greippimehu mukaan ettei mee tää kokeilu pilalle :D

Me ei oikeasti koskaan käydä reissaamassa kun ei budjetti oikein salli, nyt kun kerrankin mennään niin poika on ihan räkäinen, toivottavasti jaksaa matkata ettei mene ihan surkeaksi kitinäksi koko touhu. Ja jos sairasteleva lapsi ei riitä niin koiralle pukkasi silmätulehduksen, (77€ maksoi!) käytin sen eilen lääkärissä ja viikon kuuri silmävoidetta, laitettava 3 kertaa päivässä. Koira menee ristelyn ajaksi hoitoon mun veljelle, jännityksellä odotan saako se lääkittyä ton kun tuo meidän koira ei niin välitä tuosta silmien sorkkimisesta, ei se pure tai mitään mutta 24 kiloa venkuilevaa porokoiraa on aika haaste kun pitäisi siinä sählätessä saada lääke silmiin....

Onneksi on tää reissu tässä, on edes pariksi päiväksi muuta aateltavaa kuin vauvat.
 
onnea verppu:flower: jos ei noilla yrittämisillä tärppiä tule, niin millä sitten?:rolleyes:

täällä kärvistellään edelleen pitkän kierron kanssa, jossa ei tapahdu kertakaikkiaan mitään...nyt siis kp 61 ja ei mitään tietoa menkoista. r-testejä oon tehny kerran viikossa varmuuden vuoksi, mutta negaa kaikki odotetusti näyttäneet.

pari viikkoa sitten ja nyt eilen oli munasarjoissa kovia kipuja ja valkovuoto runsaampaa, joten tein huvin vuoksi molemmilla kerroilla ovistestin. viime kerralla se oli puhdas nega ja eilen tuli viivanpaikka eli nega. mietin kuitenkin, että voiko viivanpaikka enteillä mahdollisesti tulevaa ovista tai ehkä juuri mennyttä ovista vai ilmestyykö niitä pitkin kiertoakin? en siis säännöllisesti ole ovista tikuttanut kun on vasta eka kierto pillereiden jälkeen käynnissä, joka on venynyt tajuttoman pitkäksi...ja nämä pari testausta ovat elämäni ensimmäiset ovistestit, kun oireiden perusteella ajattelin kokeilla josko siellä jotain tapahtuisi, niin en oikein osaa tulkita noita testejä vielä...kertokaahan kokeneemmat! molemmat testit tein sofi one stepillä eli siitäkin syystä mietityttää kun sama testi reagoi eri tavoilla...

mitä mieltä muuten ootte, missä vaiheessa olisi syytä soitella lääkäriin jos kierto venyy?

-kahvikuppi kp 61
 
kahvikuppi:mä noin hurjilla kiertopäivillä olisin kyllä jo rimputellu tri sykerölle ja kyselly et mitäs mitäs..
Omia kuulumisia: Rinnat hyvin omituiset, jomottelee kipuilee ja kaamee painon tunne. Alavatsaa kipristelee ja turvottaa. Ja päätäjuimii. Ei yhtään ominaista mulle.. jokojoko?!
 
Voee.. Mä sorruin.. Eeh.. Siis Mammavaatteet. Ne on jotain mitä en voi vastustaa, varsinkaan tälläsenä kaaheena hormoonihirviönä joka tulenpalavasti haluaa tulla raskaaksi.
Varmaan viis imetyspaitoo ostaa pätkäytin sitte kirpparilta. Rahaa meni 16e.

Joko voi tärpätä.. Oon ihan malttamaton että sais testata, joo.. Tänäänhän onkin jo DPO 3 että kannattaishan se testaillakkii. Pupuilut sattu ovisplussien aikaan, ne tököttikin tikuissa 3pvä. Mutta kuitenkin olo on että ei ehkä tämä ole meidän kierto.. :/
 

Yhteistyössä