Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Voimia marianna87 :hug:

Kannatti muute sittenki touhuilla ja jatkossaki touhuilla. Tein ovistestin äsken ja kuinka ollakkaan siihen tuli haalea viiva, joten kyllä se ovis on näemmä lähestymään päin. Outoa kyllä ettei koskaan oo mulla(kai?) näyttäny kp 10/28-29(30) kohdalla mitää viivoja. No en valita :) Naurattaa sekin, ett samalla alko pientä nippailua tuolla oikealla tuntua :LOL: Tuliskoha se ovis tässä kierrossa sitten aikasemmin. No sen näkee tulevina päivinä miten testit alkaa tummuun :rolleyes:
 
Hellou pitkästä aikaa, olen pitänyt hieman taukoa täällä kirjoittelusta ja keskittynyt muuhun. Kp 12/32-34 ja pupuilut koitetaan nyt saada osumaan ovulaation kanssa kohdilleen. :) Saas nähdä.

En jaksa lukea kaikki sivuja joita on tullut mutta tasapauolisesti kaikille paljon plussa onnea <3 <3

Terkuin Sanna-M
 
Roskishaamu/viivanpaikka saatu yli tunti testaamisen jälkeen pregcheck-liuskaan. Kp 27/26-28. Että pitikin mennä penkomaan.. Testiajalla oli selvä nega joten en järin suuria toiveita ton varaan laittaisi. Seuravan kerran testaan jos päästään sinne asti että menkat on pari päivää myöhässä.
Tää on niin piinaa, eikä mulla ole edes menkat vielä myöhässä... :D
 
Susimieli: Roskishaamu/viivanpaikka = nega. Kannattaa todella noudattaa niitä raskaustestin ohjeita ennen turhaa hihhulointia. Säästääpähän itseään pettymyksiltä. Vain testiajalla ilmestynyt selkeä värillinen viiva kertoo, että raskaustesti on positiivinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
mä tein kakkosen kohdalla r-testin, joka oli testiajalla puhdas nega. menin sit kuitenki kaivaa sen roskiksesta jonkun ajan päästä (en muista menikö 30min vai mitä) ja siinä oli ihan haalean haalea viiva. tää jäi kaivertaa mun mieltä, koska olin aika varma että oon raskaana (samat oireet kuin ekassakin raskaudessa) ja viikon päästä tein uuden testin ja plussa tuli! joten en susimieli luopuis vielä toivosta, voi hyvinkin olla että oot raskaana!
 
Mulla samanlainen kokemus ku jen_nillä, eihän ikinä kannate toivosta luopua :) Testaa Susimieli huomena uusiksi jos ei menkat ole alkanu! Vai testasitko tänään?
Täälä valkovuotoa riittää taas.. ei se ainakaan ovista oo, mutta hirveesti vaan tulee..
vähän flunssaoireita ja ei oikeestaan muuta :eek: 20/28 tänään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
Kyllä mä tässä enemmän niitä menkkoja odotan alkavaksi.
Esikosta sain heti selkeän plussan testiajalla joten sellaista vasta uskon. Toki toivon ettei menkat alakaan ja loppuviikosta saisin sen kunnon plussan :)
Kp 28/26-28

Jäihän toi kyllä vähän kaihertaan.. Etenkin kun menkkakivut uupuu kokonaan ja yleensä ne alkaa jo muutamaa päivää ennen vuotoa..
 
Voimia marianna87 :hug:

Täällä kp33,ja ei edelleenkään minkäänlaisia oireita :\ Tänään aamulla tuli paljon valkovuotoa,kun veskissä kävin..
Yleensä jo tässävaiheessa kiertoa selkää jomottaa,päätä särkee ja nälättää..Huoh,tulis se täti jo että pääsis uuteen kiertoon..
Uskaltaiskohan sitä tehdä testin varmuuden vuoksi silti tänään?
 
Mulla viimeksi kp 27 vaihtui kp1 ja heti aamusta alkoivat.

Pahinta on jos kierto vaan pitenee pari päivää ja kerkiän hirveesti innostua kun vuotoa ei näy. Hassua vaan että selkeät ovisoireet oli jo tosi alkukierrossa ja sen perusteella dpo ois ainakin 18. Joko mulla on ovis ollut kuitenkin myöhemmin tai sit hormoni nousee tooosi hitaasti.. Aiemmin mun luteaalivaihe on ollut sen 14-15vrk ja en jotenkin usko että se nyt yhtäkkiä ois pidentynyt.

Ja miksi tissituntemukset jatkuu.. Ääääää.
 
jadeka.....................kp 1/28................yk 5...........ya 11/12.......1.

pitää välissä päivittää, kierto vähän venähti, oon tässä laihdutellut niin jokos meni heti kroppa sekaisin :p

Ensi kuussa EHKÄ taas yritystä tai sitten sekin jää vielä välistä, nyt pääfokuksena oma parempi hyvinvointi ja vähempi stressaus:)
 
Mä oon tässä todennut että ovislimat sun muut tulee kyllä mulla jo hieman ennen itse ovista. Nyttenkin testi näytti hymynaamaa kp 14 ja limat sun muut oireet oli vahvimmillaan kp 11-14, ja ovis testin mukaan vasta kp 15 (-16) jolloin limat jo vähentyneet.

Ja ne jotka arvuuttelee onko ovis varmasti ja koska - suosittelen Clearbluen (kalliita) ovistestejä ostamaan, vaikkapa halpistestien rinnalle- Kun niissä näkyy jonkin sortin viivaa niin sitten tekee parina päivänä myös kalliimman testin ja asia vahvistuu. Eli menee 2-3 testipuikkoa per kierto.. Digitaalinen testi kertoo varmuudella onko lh huippua havaittu vaiko ei.
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 18.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 59/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
*Miukula....................kp 57/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
*Taike80(32)..............kp 55/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
*SuAnn(30)...............kp 54/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 53/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 53/??...................................... ...............

Mommytobe?(27).......kp 48/?..................yk 1.............................
FLV..........................kp 47/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
laruu.......................kp 44/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 42/32...................yk 9.............................2.

haave_ilija................kp 36/28-38............yk 4................................
jen_ni......................kp 35/28................. yk 2........... ya 1/13.......3.
Beyond....................kp 34/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Mom09.....................kp 33/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.

verppu.....................kp 29/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 29/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 29/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
avantasia(26)...........kp 27/33...............yk 3..............................3.
äippä 84..................kp 25/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 25/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 25/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 25/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.
Jeccika....................kp 20/28................yk 4...........ya 11/12........3.

Markke.....................kp 19/30...............yk 8............ya 6/12.........2.
jii87(25)...................kp 17/28.................yk 2..........ya 1/13........1.
Penni79....................kp 13/25-26............yk 2..........ya 2/13.........2.
Sanna-M..................kp 12/29-31...................................... ............
Annatto.....................kp 12/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.
Kolibrinkukka.............kp 11/28-30...........yk3.................................2.
MannaM...................kp 10/42................yk 2...........ya 12/12..........2.

reason.....................kp 9/28................yk 11..........ya 5/12........1.
Säihkiss(33).............kp 7/28.................yk4............ya 11/12.........1.
Slallu......................kp 6/31-41.............yk 5...........ya 9/12........1.
Linttu......................kp 3/28-30...............yk2...........ya 1/13.........3.
jadeka.....................kp 1/28................yk 5...........ya 11/12.......1.



Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP, Jonnamo



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau, Alexandra89, pinkkihevonen, Matilda-,Niiskulineiti86, marianna87




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1)
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Täällä edelleen vahva ovisplussa. Vahvempi mitä eilen, niin millonkas se ovis sitten on? Tänään, eilen, huomenna? Tähän kiertoon on nyt pupuiltu just ennen ovisplussaa, plussan aikaan ja kyllä kai se tänäänkin pitää jyystee vielä. :) Koitan vielä kuvaa saada laitettua niistä kun koneelle pääsen.
 
eikö se ovis ole ViiruP 12-24h kuluttua ovisplussasta vai miten se oli? :eek: vaihteleeko se eritesteillä? Mutta onko se plussa nyt sitte? eli testiviiva vähintään yhtä vahva ku kontrolliviiva vai jopa vahvempi?
 
No niin, alkoihan ne.
Verrattuna viime kiertoon niin tää on paljon kivempi näin etten ole hirmu kipeä jo etukäteen, ja näköjään tissitkin on heränneet reagoimaan kiertoon.

Nyt vaan luomaan anovia katseita miehen suuntaan jospa tää uusi kierto ois meille se yk1. Pitäkää peukut ja varpaat pystyssä ;)
 
Tänne ei oireita..Paitsi vanhuuden:kieh: Lonkka on niin kipeä että unet jäi tosi vähälle viime yöllä..Mut ei nipistelyjä paitsi alavatsan sivuun sattu kun aamusta venyttelin.
Verppu mulla toista raskautta ennen alko tuhru kp26-28 ja kun sitä ei ollut tullut kp30 mennessä niin olin varma plussasta ja niinhän se olikin:) Tee ihmeessä testi=)
mulla nyt dpo 8 korkeintaan niin ei vielä kehtaa alkaa testailee..:/
 
Nyt löysin tuon lukemani tekstin ovulaatiota koskien, mutta ei siis tietoa mihin tutkimukseen tämä viittaa..

Data on the probability of pregnancy on different days around ovulation indicates that:

There is approximately a 4% probability of pregnancy from intercourse 5 days before ovulation.

This increases to 15%, 4 days before ovulation.

The highest probability of pregnancy -- between 25 and 28% -- is on the 2 days before ovulation.

On the day of ovulation, there is an 8-10% probability.

Fertility then decreases -- with a 0% probability of pregnancy by the day after ovulation.

These probabilities are due to the limited viable life span of the sperm after ejaculation (not more than 5 days) and to the very limited viable life span of the egg following ovulation (less than 24 hours).
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika
Heippa kaikki:wave:

Lauantaina testattu nega sai fiilikset matalalle, harmitti ihan pirusti! kp34 menossa eikä tädistä oo tietookaan :/ Jospa nyt sit seuraavasta kierrosta tärppäis (kuhan se täti saapuis ensteks):whistle:
 
beyond ehkä se plussa tulee tässä kierrossa?

Meitsi päätti alkaa juomaan kreippimehua tässä kierrossa. Jospa ovis olisi helpompi bongata. Onpahan jotain tekemistä tässä :D
Mihin asti tota juodaan? Onko jollain muulla käytössä?
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika

Yhteistyössä