Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Heippa jälleen kaikille.. en oo edelleenkää osannu poistua tältä sivulta vaan hengailen täällä ja lueskelen teitin kuulumisia :) Elikkäs mä plussasin sillon 29.1 ja pääsin varhaisultraan 7.2, selvis että oon saanut vahvan plussan testiin viikolla 3..!!!! oon aina ollu hormonihirviö ja hormonitasot nousee todella nopeaan. Luulin kyllä että oon pidemmällä kun ei niitä menkkojakaan ollu pitkii aikoihi näkyny :D Nyt on uus ultra parin viikon päästä jossa selvitetään tarkka laskettuaika.. viikkoja sillon 8+jotain.. jännittää iha kauheesti ja mielessä pyörii vaan ajatus, että kaikki ei oo hyvin (vaikka jo viime ultrassa todettiin että kohdussa on, kiinnittynyt hyvään paikkaan jne). Plussatuulia kaikille puhkuu ja puhaltelee Minde!!!!:heart:
 
Onnea Minde87!!!! Voi kun ite olis jo tossa tilanteessa ni loppuis piina mut ei auta ku odotella omaa vuoroa... Tosissaan nen moilaset tuli ja kunnolla tänää ja arvelen olevan kemiallinen kun on ihan kaamee kipu ja vuotaa ku seula! Muistakaa pysyä positiivisina ja ajatella kauniita asioita niin aikakin menee nopeammin.

Hyvä täs neuvoo ku ite ihan sortumis pisteessä moilasten myöhästymisen 8vrk takia. Nooh nyt nyt ainakin voi rentoutua ja odottaa seuraavaa ovista :)

Good luck everybody!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Minde87
GALLUPPIA
Itellä on ollu mietinnässä että miten oma paino vaikuttaa raskautumiseen? Esikoista kun rupesin oottamaan painon hurjat 50kg, ja nuorimmaista kun yritettiin mittarissa oli 68kg. Aika paljon esikoisesta kiloja jäi mutta se ei minua haitannut kun olin sillon normaali painoinen. Pituuttahan on siis vajo 170cm. Nyt mittari kuitenkin on pysynyt viimeset puoli vuotta tasaseen 74-75kg väliin.. Mietin että vaikuttaako tuo nyt raskautumiseen?

**Muoks. Siis tämä kaikki ylimääränenhän on minulla mahassa. Eli sellanen ihana röllykkä ja komea kissan nenä tuossa navan alla. Ja raskausarvet kokeilee myös kunnon aurinko kuviona. :/
 
Viimeksi muokattu:
Mä olin Esikosta ja toisesta 40kg kun aloin oottaa..Luulen että sen takia esikoista ainakin sai odotella vuoden-pari mut synnytyksen jälkeen on hormonit toiminut vaikkei painoa nytkään ole kuin 42kg ja pituus siis 160cm..
Sitten asiaan..Oireita ei ole:O ei nippailua yms..Alkaa jo ihmetyttää onko sitä ovista ollutkaan..Alaselkää välillä särkenyt ja kahvi etoo mutta se voi johtua huonosti nukutuista öistäkin..Testiä ei viittis tehdä kun viimeksikin tuli mitättömiä haamuja:kieh:ja dpo varmaan 10 niin en tiiä näyttäiskö mitään..
 
Verppu kyllä toi on plussa!! testis on varmaan apteekin oma? se on kyllä yks parhaista testeistä. Mulla oli apteekin omassa samanlainen viiva ja tein samana päivänä digin mikä näytti "raskaana 1-2". tee digi niin mieheskin uskoo :) minunki ukko uskoi sitä selvää suomenkieltä eikä viivoja :D
 
sama haamu ku mullakin eli uskon et on + :)


Mulla se plussa tuli tänään moilasina ulos mut uutta yritystä. Soitin terkkariin ja kyselin ni ne sano et siksi haamu kun niin alussa ja siksi negaa ku ei ollu kiinnittynyt hyvin vaan irtos. Nyt vaan odottelen seuraavaa ovista ja homma jatkuu :) Yritän pysyä reippaana ja positiivisena nyt tästä eteepäin tuli mitä tuli :)
 
Viimeksi muokattu:
Verppu selkee plussa ja sullahan on jo menkat myöhässäki? :) Onnea !!
Täälä olis 23/28 tännään, ihan mieletön väsymys, painontunne alavattalla, pääkipeänä?, ja rintoja vähän juilii.. Lauantaina meinasin ehkä testata :eek:
 
Perjantai 22.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 63/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
*Miukula....................kp 61/?..................yk 3...........ya 10/12........2.

*Taike80(32)..............kp 59/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
*SuAnn(30)...............kp 58/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Mommytobe?(27).......kp 52/?..................yk 1.............................
FLV.........................kp 51/?...................yk 1..........ya 1/13........3.

laruu.......................kp 48/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 46/32...................yk 9.............................2.
haave_ilija................kp 40/28-38............yk 4................................

jen_ni......................kp 39/28................. yk 2........... ya 1/13.......3.
Beyond....................kp 38/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Mom09.....................kp 37/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.
verppu.....................kp 33/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 33/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 33/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
avantasia(26)...........kp 31/33...............yk 3..............................3.

äippä 84..................kp 29/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 29/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 29/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 29/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.
Jeccika....................kp 24/28................yk 4...........ya 11/12........3.
Markke.....................kp 23/30...............yk 8............ya 6/12.........2.
jii87(25)...................kp 21/28.................yk 2..........ya 1/13........1.

Penni79....................kp 17/25-26............yk 2..........ya 2/13.........2.
Sanna-M..................kp 17/32-34...................................... ............
Annatto.....................kp 16/48...............yk 3..........ya 9/12...........1.
Kolibrinkukka.............kp 15/28-30...........yk3.................................2.
MannaM...................kp 14/42................yk 2...........ya 12/12..........2.
reason.....................kp 13/28................yk 11..........ya 5/12........1.
Säihkiss(33).............kp 11/28.................yk4............ya 11/12.........1.
Slallu......................kp 10/31-41.............yk 5...........ya 9/12........1.

Linttu......................kp 7/28-30...............yk2...........ya 1/13.........3.
jadeka.....................kp 5/28..................yk 5...........ya 11/12.......1.
Susimieli.................kp 5/26-27...............yk1...........ya 2/13.........2.



Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP, Jonnamo



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau, Alexandra89, pinkkihevonen, Matilda-, Niiskulineiti86, marianna87




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1)
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Verppu selvältä plussalta tuo näyttää:heart: Onnea:)
Tänään melkein testasin:D no siirsin sen viikonlopulle ellei menkat ala ennen sitä vaikka jos olis dpo11 ja luteaalivaihe 16 niin eihän ne sillon olis ees myöhässä:LOL:
 
Varovainen kiitos onnitteluista! :) :heart:

Minde87, on apteekin testi. Ja viimeks ku olin raskaana niin testi anto paljo vahvemman viivan niin siks kai toi mies epäili että oonko raskaana vai en. Ku se ei tajuu että viiva on viiva vaikka hailukka aluks oliski! Mut huomen aamupissasta uus. Toivottavasti vahvistuis!

Jeccika, myöhässä ollaan juu. :) Toivotaan että sullekin tärpppi ois käyny, oireitakin kun on! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika
Tämäkin aktivoituu kirjoittamaan kun plussauutisia ilmestyy... :)

verppu, kyllä tuo minustakin siis plussalta näyttää, joten onnea onnea! Toivotaan että huomisen testin tulos on vielä tuotakin selkeämpi. :)

Painoasiasta sen verran, että itsekin olen melko hoikka, 160cm/47kg, ja hormoniehkäisyn aikana hormonipitoisuus tipahti sitten vähän turhankin alas. Hoikkarakenteisilla kun se on alhainen monesti ihan luonnostaan ilman ehkäisyjäkin. Nyt on vajaa puoli vuotta ehkäisyn lopettamisesta ja menkat hiipuneet pikku hiljaa pois oikeastaan kokonaan. Eli jos ei liiallinen paino ole hyväksi niin tuntuu että on niitä ongelmia tän pienenkin painon kanssa :/ Kiva siis kuulla avantasia, että pienikokoisenakin on mahdollisuus raskautua, vaikka nyt on tuntunut että hullumpaan suuntaan vaan tää oman kropan toiminta meneekin... =)

Mukavaa viikonjatkoa ja plussatuulia ihan jokaiselle! :heart:
 
Susimieli: JEEEE paljon onnea yritykseen :heart::heart:

ON: Flunssaa täällä pukkaa, kuumetta ei onneksi vielä ole ollut mutta nenä valuu ja on jo ihan kipeä kun koko ajan pitää niistää touhuilua ollaan harrastettu nyt jo monena päivänä ja suoraan sanottuna en tiedä onko ovulaatio mennyt jo vai ei, limoja oli yhtenä päivänä ja eilen nipistelyä alamahalla.. Mutta täytyyhän se ottaa varman päälle ja vaikka touhuta vielä muutamana päivänä. :D

Laihdutus projekti on edennyt hyvin, 1.5 kg painoa on jo pudonnut, mutta se on vasta alkua. Yritän pudottaa painoa ennen kuin raskaudun ja sitten jos niin käy että raskaudun, treenaan vaan hillitymmin.

Sanna-M kp 17/32-34
 

Yhteistyössä