Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Tänne kurvas eilen täti Terolut-kuurin päätteeksi, joten mulle voi päivittää kp2/30 tälle päivälle!

Ja näin ollen vuosi kakkosen yritystä on nyt takana..! Esikoisen alkuun saanti vei vajaa puolitoista vuotta, eikä tää kakkonenkaan näytä yhtään helpommalla sieltä tulevan.. :headwall: :'(
 
Torstai 23.5.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*-tanjuli-................kp 83/29-50..........................ya 7/12..........1.

Rosebublion(23)........kp 54/28................yk 2...........ya 2/13.........2.
Mom09...................kp 51/28-34............yk 11.........ya 6/12........2.

-PikkuMyy-..............kp 49/36................yk 12...........ya 1/12........1.
Hassel....................kp 48/29-30...........yk 4............ya 1/13.........
Pippuri85*...............kp 42/30................yk 2..........ya 3/13.........3.
Ambrosia85..............kp 42/?..................yk 1..........ya 5/13.........2.

kahvikuppi(27).........kp 35/?...................yk 2..........ya 12/12.......1.
Läiti.......................kp 34/33-39.............yk 17..........ya 9/11.......2.
maamis..................kp 32/??.................yk2............ya 3/13.........1.
manije....................kp 31/30.................yk 2...........ya 3/13........2.
pinkkihevonen..........kp 31/26.................yk 11.........ya 8/12........1.

Wuf........................kp 29/28-31............yk 3...........ya 3/13........2.
ViidesVillahousu(33)..kp 26/29..................yk 2.............................5.
avantasia(26)..........kp 26/28-32..............yk 6............................3.
miss_piggy(31)........kp 21/30-70...............yk 10.........ya 2/12........1.
omaa.....................kp 21/29-39...............yk 1.............................3.
Hymypallo...............kp 21/28.....................................................3.
Piitu85....................kp 20/30-40..............yk 1...........ya 5/13.......1.

aotearoa.................kp 19/28...................yk 5............................3.
millionnea................kp 18/39..................yk 13.........ya 2012.......2.
SuAnn....................kp 15/33...................yk 6...........ya 6/12........1.
juliesisko(26)...........kp 15/26-28.............yk 3............ya 3/13........2.
katrinainen..............kp 11/28...................yk 3..........ya 3/13.........3.
Penni79..................kp 11/24-26.............yk 6..........ya 2/13........2.
moulin rouge...........kp 11/28-30.............yk 6...........ya 1/13........2.

sydäntähti..............kp 6/27-34.............yk 3..........ya 3/13........3.
Markke...................kp 5/30-?..............yk 11.........ya 6/12.........2.
Nenna81.................kp 3/31..................yk 3..........ya 3/13.......3.



Day Past Ovulation:
Ambrosia85.......................DPO 12
miss_piggy........................DPO 5



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Ambrosia85, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto



Plussanneet:
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TOUKOKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tulee täysin omaa napaa...perjantaina ja sunnuntaina testasin ja sain tihrustamalla näkyviin viivan paikan. Olin jo ihan maassa koska oli niin paljon outoja tuntemuksia et ajattelin oikeesti ekaa kertaa että olis voinu tärpätä varsinkin kun olin tunnistavani oviksen kaks viikkoa sitten lauantaina. Oireista vahvin on niin kipeät nännit että ei oo tosikaan ja mulla ei ikinä aiemmin oo nännit kipeytyny edes menkkoja ennen...no äsken sit taas päätin hetken mielijohteesta testata vaikka vannoin et en ennen vkl testaa...haamuhan sieltä tuli.päätin vielä tikuttaa ovistikkua myös mitä on kaappiin jääny kun en ikinä niihin mitään saanu.no siihen tuli kirkuva viiva...

Eli nyt sitten jännään että onko oikeasti käyny tärppi johon ovulaatio testi reagoi ja hormooni vaan on hitaassa nousussa vai onko ovulaatio vasta nyt johon r-testi reagoi antamalla haamun...miten maltan odottaa pari päivää että voin testata uudelleen?!

Anteeksi avautuminen:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
kahvikuppi, mullaki on oireena nännien kipeys, eikä mullakaan koskaan oo ollu ennen. oletetusta oviksesta, en siis tikuttanu, oli lauantaina 10 päivää. ja sillon tuli puhdas nega. uudestaan en oo testannu. torstaina testaan uudelleen jollei menkat oo siihen mennessä alkanu, sillon illalla juhlat.
 
kahvikuppi ja maamis isosti peukut pystyyn molemmille! Toivottavasti oireet kielii raskaudesta! :heart:

Minä tein ovistestin eilen töistä kotiuduttuani, ei tullut hymynaamaa vielä. Kenties tänään... :) Ukolla olis tehny mieli pupuilla eilen illalla mut sanoin sille että nyt ei voi, koska pitää säästellä simppoja ovulaatioon :D Kahtena aikaisempana päivänä siis ollaan oltu asialla jotenka nythän siellä on tyttöjä jemmassa vino pino ja laitetaan vielä pojat perään heti kun saan sen ovisplussan! Tää on oikeesti ihan naurettavan jännää puuhaa :LOL:
 
Nyt en tiedä ollenkaan mitä tapahtuu. Tänään ja eilen vessassa käydessä paperiin on jäänyt hieman punertavaa juttua,vähän kuin valkovuotoa,eilen tuli kerran ihan verta,mutta se oli vaan sen yhden kerran,ja maha ollut jo kolme päivää todella kipeä..Ei mulla koskaan menkat näin myöhässä oo alkanu,eikä ne nyt tälläsiä oo ollu..kummallista.
Kahvikupille ja maamikselle peukut pystyyn ! :)
 
  • Tykkää
Reactions: maamis
Mulla on kaikki oireet hukassa..Ei mihinkään suuntaan oireile :headwall: Testi olisi odottamassa mutta tuskin sitäkään kannattaa tehdä ainakaan vielä..Blääh, jospa viikon päästä asia selkenis:)
Tsempit tuskailijoille!
 
Pippuri, mulla oli terojen aikana yks kierto niin että kun olis pitäny tulla tyhjennys, niin tuli pelkkää onnetonta tuhrua.. noh, sen menkkaviikon jälkeen pakattiin kimpsut ja kampsut ja lähdettiin häämatkalle ja siellä kesken kaiken alko ihan megarunsaat menkat :D otti vähän päähän, mutta onneks tosiaan vasta puolessa välissä alko tää spontaani vuoto :)
Tolloinhan mä soittelin äitiyspolille (oltiin jo periaatteessa hoidoissa) niin sanoivat vaan että odota pari viikkoa ja uusi satsi jos testi edelleen on nega.

Jaksamisia - on tosi veemäistä ettei täti tule ja testit negaa :hug:


mä testasin tänään pregchekin liuskan ja vartissa tuli jotain.. arvailla vaan voi oliko se haamu vai viivanpaikka :D
 
Pippuri, mulla oli terojen aikana yks kierto niin että kun olis pitäny tulla tyhjennys, niin tuli pelkkää onnetonta tuhrua.. noh, sen menkkaviikon jälkeen pakattiin kimpsut ja kampsut ja lähdettiin häämatkalle ja siellä kesken kaiken alko ihan megarunsaat menkat :D otti vähän päähän, mutta onneks tosiaan vasta puolessa välissä alko tää spontaani vuoto :)
Tolloinhan mä soittelin äitiyspolille (oltiin jo periaatteessa hoidoissa) niin sanoivat vaan että odota pari viikkoa ja uusi satsi jos testi edelleen on nega.

Jaksamisia - on tosi veemäistä ettei täti tule ja testit negaa :hug:


mä testasin tänään pregchekin liuskan ja vartissa tuli jotain.. arvailla vaan voi oliko se haamu vai viivanpaikka :D
Mulla ei oo tullu _yhtään_ mittään.. :headwall: ja sain muka o-testiin plussan 4 päivää terojen lopettamisen jälkeen niin on vissiin vähän sekasi tämä kroppa. Eka kierto pillereiden jälkeen tuli luomusto vuoto mutta arvasinki että näin käy taas että sitä saa ootella |O ja o-plussan sain muka jo aikasemminki, eli kaks plussaa tässä kierrossa :D mutta ne oliki sitte semmosia plussia että en oikein usko että on ollu oikiasta oviksesta kyse.. ois kiva ku vois tehä semmosen skannauksen kroppaan että mitä tapahtuu millonki :D
 
Haiskahtaa pco:lta.. tai sitten sulla vaan kroppa hakee sitä omaa kiertoaan pidempään.. Mut toivottavasti se täti sieltä tulee pian :)
Voisko olla ettei toi 1 tero riitä ?
Tuo pco on käyny mielessä, kaks lasta on jo ja molemmat saanu ihan luomusti alkunsa.. syynä voi olla toki se että pillereitä aloin popsia 14 vuotiaana ja söin niitä 9 vuotta kunnes lopetin ja kierrot oli sillonki mitä sattuu kunnes tulin raskaaksi, ja sitte ei kerenny raskauden jälkeenkään tasottua ku tulin aika pian uudestaan raskaaksi. Että mun kropalla ei oikein oo koskaan ollu mahollisuutta "kunnon" luomukiertoon ku on ollu pillerit joiden kans menkat tulee kellon tarkkuudella.
 
miss_piggy, toivottavasti nyt tärppää ! :)

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Tsemppiä uuteen kiertoon :)

On: täällä ei oo tapahtunu mitään. Vanhat oireet jatkuu, mutta mitään uutta ei oo ilmaantunu. Kierto on jo 3 päivää pitempi ku viime kierto. Se ei kylläkään meinaa kauheesti mitään, kun ei kierron pituus oo vielä pillereiden lopettamisen jälkee oikeen tasaantunu.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Huomenna olis testipäivä. :p Tai itseasiassa mä jo eilen tein päiväpissassa yhden, malttamaton kun olen ja olen ihan varma että siihen tuli joku esihistoriallinen haamu kun katsoo vaaleanpunaisten lasien läpi. :D ja vaikka niitä ei enää myöhemmin saisi katsella niin kyllä siinä tänäänkin jotain näkyi, ainakin se kuuluisa viivanpaikka. Tein siis apteekin oman rtestin. Eli jos huomenna tulis sit jotain selvempää. :whistle: En mä sitä eilistä testiä ees kehdannut miehelle näyttää ku ei se siinä olis kummiskaan mitään nähnyt. :LOL:

Plussatuulia kaikille ihanuuksille täältä vaaleanpunaisten lasien takaa! :heart:
 
Täällä on jännät paikat monilla Nythän on se kuuluisa mun ja miss-piggyn aloittama THE KIERTO! Eli kaikille hirmuisesti plussaonnea.
Mulla ovis ilmeisesti teklee myös tuloaan. Eli ehkäpä pääsen jännäämään mukaan the kiertoon. =)
 
Mom: mä olen huomannut et itselläni on oviksen aikaan pientä vuotoa. Siis ihan olematonta. Tai voi olla kiinnittymistä. Kaiken maailman vuotoja sitä naisella onkin. prkl.

täällä odotellaan ovista. ensi oireet alkoivat maanantaina eli tää viikko menee taas rakkauden leikeis. luulenpa et viikonlopulle osuis sit ovispäivä. ärsyttävää kun on näinpitkä kierto. mulla on viis ovistestiä kaapissa. nyt vain pitäis päättää koska ne käytän. ehkä jo tänään ensimmäinen...
 
FLV
Ihana lukea teidän jännäilyä oviksista. Tsemppiä kaikille The Kiertoon!

Vaikka otettiin omissa vauvasuunnitelmissa aikalisä, vauvat pyörii melkein jatkuvasti mielessä. :ashamed: Tää reilut kaks kuukautta tuntuu niin pitkältä ajalta! Pitää vaan yrittää touhuta kaikkea niin saa muuta ajateltavaa. Aivan varmasti lomalla helpottaa, mutta töissä ehtii liikaa ajattelemaan.
 
Täällä kp10/24-26. Onneksi on taas oviksen aika kohta ja pääsee jännittelemään. Alkukierto on aina niin kurjaa aikaa pettymyksen jälkeen. Huomenna alan tikutella, ovisplussa tullut aina (vasta) kp 13 tai 14 vaikka limat tulee jo nyt aiemmin ja loppuu sit ovisplussan jälkeen heti.

Toiveet raskaudesta ei oo kylläkään kovin suuret ton pahentuneen endo diagnoosin kanssa, mutta aina niitä ihmeitä jollekkin sattuu! Juuri yksi ystävä raskautui vaikka vuoden saivat aktiivisesti ensin yrittää. Toiset vaan ei oon yhtä hedelmällisiä kun toiset.
 
Mooooi pitkästä aikaa! Oon ollut kännyn varassa ja sillä skriivailu on niin tuskasen hidasta. Pariin otteeseen oon saanut tekstit katoamaan, kun wlan on kivasti pätkässyt just lähetysvaiheessa. :kieh:

Onnea plussanneille, ihanaa! :heart: Ja samaan syssyyn pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :hug:

Ja miss_piggyn superovis on kadehdittava. :D Voisin tulla mukaan katrinaisen ja sinun THE kiertoon!

Penni79:lle ovulaation metsästysonnea! Harmi kuulla tuosta pahentuneesta endosta. :/

ON: Tosiaan, ovis olisi varmaan su-ma. Reissun päällä ollaan, että josko tuliaisia tuotaisi?..
 
  • Tykkää
Reactions: maamis

Yhteistyössä