Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Perjantai 31.5.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*-tanjuli-................kp 91/29-50..........................ya 7/12..........1.

*Mom09...................kp 59/28-34............yk 11.........ya 6/12........2.
*-PikkuMyy-..............kp 57/36................yk 12...........ya 1/12........1.
Hassel....................kp 56/29-30...........yk 4............ya 1/13.........

pinkkihevonen..........kp 39/26.................yk 11.........ya 8/12........1.

omaa.....................kp 29/29-39...............yk 1.............................3.
Hymypallo...............kp 29/28.....................................................3.
Piitu85....................kp 28/30-40..............yk 1...........ya 5/13.......1.
aotearoa.................kp 27/28...................yk 5............................3.
millionnea................kp 26/39..................yk 13.........ya 2012.......2.
SuAnn....................kp 23/33...................yk 6...........ya 6/12........1.
juliesisko(26)...........kp 23/26-28.............yk 3............ya 3/13........2.

katrinainen..............kp 19/28...................yk 3..........ya 3/13.........3.
Penni79..................kp 19/24-26.............yk 6..........ya 2/13........2.
moulin rouge...........kp 19/28-30.............yk 6...........ya 1/13........2.
Tipetsu....................kp 18/29-30..................................................2.
sydäntähti..............kp 14/27-34.............yk 3..........ya 3/13........3.
Markke...................kp 13/30-?..............yk 11.........ya 6/12.........2.
Läiti.......................kp 12/33-39.............yk 18..........ya 9/11.......2.
Nenna81.................kp 11/31..................yk 3..........ya 3/13.......3.

Wuf........................kp 8/28-30............yk 4...........ya 3/13........2.
Ambrosia85..............kp 7/28-43..................yk 1..........ya 5/13.........2.
manije....................kp 7/30.................yk 3...........ya 3/13........2.
ViidesVillahousu(33)..kp 7/28..................yk 3.............................5.
kahvikuppi(27).........kp 6/37...................yk 3..........ya 12/12.......1.
maamis..................kp 5/??.................yk 3............ya 3/13.........1.
avantasia(26)..........kp 3/31...................yk 7..............................3.




Day Past Ovulation:
katrinainen........................DPO 6
millionnea..........................DPO 6



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto



Plussanneet:
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TOUKOKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Päivitystä...

Läiti.......................kp 9/33-39.............yk 18..........ya 9/11.......2.


Ja niinhän se häämatka alko menkoilla...tosin hieman arveluttavilla sellaisilla...
2pv tihku hieman ruskeaa ja pari päivää punasta...käytännössä menkat ei edes alkanu kunnolla,koska yleensä ovat aika runsaat ja tamponia saa olla vaihtamassa parin tunnin välein....
Tein eilen testin(apteekin), mutta unohdin sen vessaan...muistin sen sitten n. tunnin päästä...ja siinä oli haalea viiva jossa oli kyllä väriä(ei siis mielestäni ollut viivanpaikka).
Mutta ei noihin voi uskoa kun en sitä muistanu ajan puitteissa kattoa.
Taidan kuitenkin tehdä viikonloppuna vielä uuden, jotta saan varmistuksen asialle :)

Plussatuulia kaikille:heart:
 
Ja kunnon vuotoa odotellessa.. pääsee sit TAAS uuteen kiertoon:/ kuvittelin että kolmas tulis vähän helpommin kun toiseen ei menny ku 8 kiertoa:D hs ekaan meni sit monen monta kiertoa..ja tähänkin vaikuttais menevän ikä ja terveys.
 
Ja kunnon vuotoa odotellessa.. pääsee sit TAAS uuteen kiertoon:/ kuvittelin että kolmas tulis vähän helpommin kun toiseen ei menny ku 8 kiertoa:D hs ekaan meni sit monen monta kiertoa..ja tähänkin vaikuttais menevän ikä ja terveys.
Meillä oltiin ensimmäisen jälkeen todella tarkkoja ehkäsystä eka vuosi. Kun tahdoin lapsille mieluummin kaks vuotta ikäeroa kuin alle. No aika turhaa se oli. Menkat alkoi kun lapsi oli 11kk, ehkäsy jäi pois kun oli 1v ja nyt ikää jo 2.5v. Kun mäkin kuvittelin et nyt sitä pamahtelee paksuks ihan vain tsup tsup. Mut ei. ni ei.

Onnea uuteen kiertoon!
 
FLV
Tsemppiä pitkän matkalaisille, joilla yk:ita on kertynyt enemmän. :hug: Jospa kuitenkin pian tärppi kävisi!

Kovasti fiilistelen täällä etenkin sellaisia, joilla testailu aika lähenee. Onneksi on kesä ja muutakin ajateltavaa niin jaksaa itse odottaa sinne syksymmälle!
 
Hello!

Mahtuuko mukaan? Täällä ois 06/12 syntyneen tytön 29v äippä. Yritys ei varsinaisesti oo alkanu,mutta ehkäisyäkään ei ole ja vauva saa tulla jos on tullakseen. Esikoinen antoi odottaa itseään melkoisen kauan yli 2v ja kaikennäkösiä apuja käytiin läpi,myös IVF,joka meni pieleen,mutta seuraavasta kierrosta tulin luomusti raskaaksi :heart:
Nyt menossa kp 16/26-30 ja pupuiltu on, eilen ja toissapäivänä..Oviskipuja tunsin sunnuntaina eli saapa nyt nähdä tuoko tulosta. Imetän tyttöä kuitenkin vielä päivisin 4-6 kertaa,yöllä en.

Mulle vois listaan kirjottaa kp 16/29-30 tjot ja siis toinen mukula toiveissa


Pidetään peukkuja piinailijoille,ovista metsästäville ja suuret onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille :)


Tipetsu
 
Pippuri85 juu tuttu tunne tosiaankin! Terveisin toinen rekkakuskin vaimoke :LOL: Mulla mies ajoi rekkaa sillon kun tavattiin, nyttemmin ollut kaksi vuotta siitä hommasta pois mutta tosiaan palaa rattiin nyt tänä kesänä. Sekin vielä arvoitus, ajaako vain kesän vai jatkaako pidempään. Hällä nimittäin selkä reistailee eikä oikein kestä kamalasti ajella... En oikeastaan ymmärrä miks helkkarissa siihen hommaan pitää nytkään alkaa kun se selkä ei kestä! Ukko sanoi itse, että ajellaan sen mitä selkä sallii ja sittenhän voi jäähä sairaslomalle :confused:

No joo.. menkat pitäis täällä alkaa ens viikon alkupuolella. Ei siis tosiaankaan pienintäkään toivon pilkahdusta, että olis voinutkaan tärpätä tällä aktiivisuudella... Mutta huoli pois siitä! Mulla on enää kolme päivää töitä jäljellä ja sit alkaa loma :heart: Nyt on ollu niin mahtavat kesäiset ilmat että eihän tässä voi kun hymyilyttää :)

Niin ja olipa unohtua... Tipetsu tervetuloa joukkoon! :)
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Täällä on näin dpo 11 kunniaks testattu negaa, mutta muuten tää päivä on ollu aika järjetön. Mua on turvottanu ihan SIKANA, mun maha oli päivällä yhdessä vaiheessa heti ku oisin ollu kuuennella kuulla raskaana :D Ja yöllä heräsin taas närästykseen ja mahan möyrintään...
Jotenki ei vaan oo luottoa että plussa tulis, mutta katellaan.
 
Täällä on näin dpo 11 kunniaks testattu negaa, mutta muuten tää päivä on ollu aika järjetön. Mua on turvottanu ihan SIKANA, mun maha oli päivällä yhdessä vaiheessa heti ku oisin ollu kuuennella kuulla raskaana :D Ja yöllä heräsin taas närästykseen ja mahan möyrintään...
Jotenki ei vaan oo luottoa että plussa tulis, mutta katellaan.
Oon ootellukki jonku näköstä päivitystä sieltä suunnalta :D eihän se välttämättä vielä näykkään, toivotaan että ens testissä ois jo jotaki :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hmmh..tunsin aika mojovia nipistyksiä vasemmalla puolella,että lieneekö ovis vasta nyt? Nyt vähä menkkajomotustakin tuntuu masulla..? Hitsit kun ei muista näitä asioita enää kun ei tarvinnu miettiä kahteen vuoteen :D

Plussatuulia! :)
 
Tipetsu: Mulla oli ovistestin ja tuntemusten mukaan ovis tässä kierrossa jo kp 11. Neljän päivän päästä tuli ihme menkkajomottelua joka kesti 1,5 päivää. Ihmettelin kanssa että nytkö ovis muka vasta onkin.. Luulen kyllä että oli sillon kun testikin väitti, koska myös limat loppui siihen kp11 ja lämmöt nousi vähän sen jälkeen. Tiestysti toiveikkaana että olisiko ollut mahdollinen kiinnittyminen..

Kerran aiemmin oli vastaavia kipuja jossain kierrossa mutta ainakaan se ei johtanut raskauteen.Saattoi tietysti olla kiinnittymisyritys tms. Jonkun tiedon mukaan kiinnittyminen on kyllä mahdollista vasta 6-8 vrk oviksesta.. Toisaalta jotain herkintä raskaustestiä netissäs mainostetaan että saattaa näyttää raskauden tasan viikon päästä oviksesta. Eli ota tosta nyt sit selvää..
 
missy ja kärkipää vois kyllä plussata vielä vikat plussat toukokuulle :heart:



tähän väliin pieni .. hmm.. mainos ?
Perustettiin tuonne kerhoihin suljettu ryhmä ja ajattelin vinkata siitä tännekin.
Perustettiin siis ryhmä nimeltä "Kymppikerho".
Haluttais aktiivista keskustelua elämäntaparemontista - oli se tavotteena päästä esim tupakasta eroon, laihtua, tai saada kiloja tai esim saada itsensä liikkeelle kuntosalille tai ryhmäliikuntoihin.

Idea lähti ihan puhtaasti siitä, kun itse totesin kaipaavani jotain muutakin mietittävää kun yritys ja kp-päivien lähteminen.

Omat tavoitteeni on saada painoa pois ja osallistua naisten kymppiin toukokuussa (toki en sinne pääse koska olen lapsivuoteessa silloin, mutta pakko olla ainakin mulla itselläni tosiaan muutakin mietittävää :D)

Eli jos täällä on aktiivisia elämäntaparemonttilaisia niin mukaan vaan :) !
 
miss_piggy
Ääk, nyt pitää pistää tohinaks että ehtii plussata toukokuussa, huomenna kerkeäis vielä :D Mulla on tänään tullu jotaintohon testiin, ite ainaki oon siinä näkevinäni jotain vaikka tosi heikosti näkyyki :popcorn: Katellaan kuin käy.
 
  • Tykkää
Reactions: Tipetsu ja Penni79
Vielä kaksi viikkoa ovikseen..:p mut sentään on 'kivat' menkat kun ei oo kipuja eikä hyytymiä..ainakaan vielä:) tälläiset niiden pitäisi ollakin niin ei mieli ihan maassa ole..
Ja sit plussia koulujen loppumisen kunniaks..
 
Penni Juuh,kun aloin odottaa esikoista,niin ovis oli silloin kp 8. Oltiin miehen kanssa viikko menkkojen alusta viikonloppu hotellissa,jossa ei ollu muutakaan tekemistä kun_ sitä_ itteesä :p

Saas nyt nähä mitä jomotukset ja nipistykset oli,talleteltiin kyllä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Penni79
Huomenta!

Täällä nyt ollaan hieman ulapalla ku r-testeihin on tullu viivoja, siis ihan väriviivoja :D en ymmärrä miten se voi olla mahollista, tai siis onhan se mutta missä välissä :confused: täytynee vielä huomenna testata.. ja ehkä vähän vielä tänään mutta aamulla oli kyllä ihan selkeä väri viiva, jos siellä joku nyt on niin toivottavasti tarraa kiinne :heart:
 

Yhteistyössä