Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Voi miten ihania uutisia täällä on! :heart: Onnea kaikille plussanneille todella paljon. :heart:

Tänne ei mitään kummempia, kouluun laitoin viestä et voisin taas aloittaa ja mistä vetoa et sit tärähtää plussa et joutuukin laittaa et en tuukaan ihan vielä :LOL: Tosin vois kyllä odottaa pari kiertoa ni sais ees vuoden käytyä loppuun. :rolleyes: ja muutenkin ku laskeskeskelin testipäiviä ni olis juhannuksen tienoile ja meillä kerääntyy koko perhe silloin yhteen... ja jos niin onnellisesti kävis et 2 viivaa tulis ni en mä kummiskaan heti sitä haluais kertoa. :D No odotetaan ja kahtellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. :rolleyes:
 
Oooh,onnea miss_piggy ja Pippuri!!!

Tänne nyt ei mitään ihmeellistä..Mulla tuhru on ollu aina "kaverina",viime kierrossakin oli 10pvää tuhrua ja sit 2pvän menkat ja taas tuhrua :(
Ennen esikoistakin oli,mutta kun sitä alettiin tutkia,ei mitään erityistä syytä sille löytyny..Jossain kohtaa sain lugesteronin ja sitä sit käytin pari viikkoo kun aloin esikoista oottamaan..Eli tuhrua voi ootella saapuvaksi viimestään kp 20 eli ylihuomenna.. Ja kun eipä tässä kovinkaan varmaa tietoo oo koska ovis oli kp 13 vai kp 16..
Esikoisesta oli kiinnittymisvuotoo,kirkasta venyvää limaa jossa selkeitä punaisia veriviiruja. Tuli kahteen kertaan sillä viikolla kun menkkojen piti alkaa ja menkkajomotuksia kaupanpäälle.


Tämmöstä nyt. Esikoinen kutsuu :)
 
Onnea Toukokuiden vipoista plussista!!!

Tipetsu: mullakin tuli esikoisesta kiinnittymisvuotoa, limaista ja hiukan verta seassa dpo 7 tai 8. Tänään tullu pari tippaa vuotoa pyyhkiessä mutta ei kylläkään limaista eli perus tiputtelu alkoi sitten taas täsmällisesti 2-4 pvää ennen menkkoja näköjään. Johas tossa pari päivää ehti olla taas toiveikas fiilis ja nyt taas palattiin maan pinnalle.
 
Moikka :)
täältä varovaisesti kanssa ilmoittautuu kuumeilija =)

Olen pian 30vee äiti. lapsia mulla on 3biologista ja 2 miehen edellisistä suhteista :) niin ja 1 on yhteinen näistä :) lisäksi meidän elämään kuuluu noita 4 jalkaisia yhteensä 3 kissaa, joista 2 on miehellä ja yksi saksanpaimenkoira :) tälläänen kirjava sakki :DD asutaan etelä pohjanmaalla :)
Ollaan oltu erossa 9 kk tuos ja nyt on sitten tänä keväänä suhde lämmennyt uusiin mittakaavoihin ja ollaan puhuttu vakavasti että jos pian annetaan lupa tulla. toki on mahdollista että olen jo raskaana. kp 9 on menos :)

Onkos teillä täällä jotain listaa? tarttooko siihe jotai :)

-saspa-
 
Valtavan suuret onnittelut miss piggy ja pippuri!!!

Tänne ei kuulu yhtikäs mitään. Jännitän, milloin ovis tulee olemaan. Tänään kp 15 ja seuraavan kerran näen miehen 5.pv. Eilen kyllä hommailtiin, mutta harvoin mulla ovis näin aikaisin. Kerrankin toivoisin kovasti, että kierto olis sen 34 pv, jolloin ovis olisi 6.pv...
 
Keskiviikko 5.6.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*-tanjuli-................kp 96/29-50..........................ya 7/12..........1.

*Mom09...................kp 64/28-34............yk 11.........ya 6/12........2.
*-PikkuMyy-..............kp 62/36................yk 12...........ya 1/12........1.

pinkkihevonen..........kp 44/26.................yk 11.........ya 8/12........1.

omaa.....................kp 34/29-39...............yk 1.............................3.
Hymypallo...............kp 34/28.....................................................3.
Piitu85....................kp 33/30-40..............yk 1...........ya 5/13.......1.
aotearoa.................kp 32/28...................yk 5............................3.
millionnea................kp 31/39..................yk 13.........ya 2012.......2.

SuAnn....................kp 28/33...................yk 6...........ya 6/12........1.
juliesisko(26)...........kp 28/26-28.............yk 3............ya 3/13........2.
katrinainen..............kp 24/28...................yk 3..........ya 3/13.........3.
moulin rouge...........kp 24/28-30.............yk 6...........ya 1/13........2.
Tipetsu....................kp 23/29-30..................................................2.

sydäntähti..............kp 19/27-34.............yk 3..........ya 3/13........3.
Markke...................kp 18/30-?..............yk 11.........ya 6/12.........2.
Läiti.......................kp 17/33-39.............yk 18..........ya 9/11.......2.
Nenna81.................kp 16/31..................yk 3..........ya 3/13.......3.
Wuf........................kp 13/28-30............yk 4...........ya 3/13........2.
manije....................kp 12/30.................yk 3...........ya 3/13........2.
ViidesVillahousu(33)..kp 12/28..................yk 3.............................5.
saspa.......................kp 11/28-30................yk 1..........ya 6/13.......4.
kahvikuppi(27).........kp 11/37...................yk 3..........ya 12/12.......1.
maamis..................kp 10/??.................yk 3............ya 3/13.........1.

avantasia(26)..........kp 8/31...................yk 7..............................3.
Penni79..................kp 2/24-26.............yk 7..........ya 2/13........2.



Day Past Ovulation:
katrinainen........................DPO 11
millionnea..........................DPO 11



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85



Plussanneet:
Kesäkuu 2013: Hassel (yk5)
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA KESÄKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
no juuh..että ei ainakaan täällä plussaa tule,tuhruamaan alkoi :( Mä en tajua mistä prkl se johtuu? Ärsytti kyllä sillonkin kun lapsettomuuspolilla juostiin ja kun tuhrusta oli puhetta,niin ei ne paljon korvaansa lotkauttaneet kun ei hormoneista syytä löytyny. Mullahan on se endokin,että kaipa sekin voi olla osasyyllinen..?
Mutta kun tämä tuntuu liiankin tutulta,jolloin ei siis täpin tärppiä tullu luomusti. Vain clomeilla saatiin pari kemiallista raskautta aikaseks,eli tärppi kävi mutta jossain oli vikaa kun tuhru vaan tuli eli kohdun limakalvo alko rapista pois ennenaikojaan,eihän sinne mikään ehi ees kiinnittyä..:mad:
Nyt ei pitäs kyllä alkaa stressaamaan tällä asialla,olla kiitollinen siitä että tyttö meille jo suotu kaikkien pettymysten ja vastoinkäymisten jälkeen :heart: Tyttö onkin niin ihana tapaus :)

Noh,tän kierron osalta voin heittää pyyhkeen kehään ja katella sit seuraavassa kierrossa sen 20pvää kunnes tietää taas lopputuloksen..:kieh:


Plussatuulia naiset!! +++++ :)
 
Kokeellaas saanko mä oikein tuon rivin :p

saspa kp9/28-30 yk1 ya6/13 ja toi viimeinen on sit vissiin 4

oliko se nyt tuo viimeinen jo olemassa olevien lapsien lukumäärä?

nuo tuhruvuodot on äärimmäisen ärsyttäviä :/ oon kans kärsinyt niistä nyt viime kiertojen aikana justii paria päivää ennen menkkojen alkua :confused:
ON: eilen nyt sit päätettii että saa tulla että yritällään vähän muttei mitään paineita :) tänään ja eilen on ollut tuol oikial alhaalla vihlonta kourimis kipuilua mutta en nyt vielä ristiis kyllä ovuksi mitenkää kp viitaten mutta mene ja tiedä.. pupuiltiin kyllä ja nyt ei nähdä pariin päivään niin on sit ainakin varuuks :whistle: jos ovu sattuu olemaan.. en ole tikutellut mutta katsotaan kuinka täs nyt käydään, yleensä kyl oon osannut tulkita koska ovut on tulos.

Kyl on ollut hienoa ku on ukkoostanut ja satanut :heart: rannalle oloon pieni tauko :D jotenki tuntuu että ei meinaa kotihommistakaan tulla mitään ku on niin kuuma päivisin.

Plussa tuulia täältä kans kaikille :D
 
Viimeksi muokattu:
Taas plussia tullut, ihanaa! Ja onnea kamalasti plussanneille! :heart:

Itse odotan menkkoja alkavaksi aikaisintaan huomenna. Eipä oo kyllä yhtään mitään raportoitavaa oloista tms. Ei oo oikeesti yhtään minkäänlainen olo :D Mut tosiaan kyllä mä ne menkat uskon sieltä tulevan 100% varmuudella. Nyt on ollu meillä miehen kanssa joku hemmetin parisuhdekriisi, jotenkin vaan ilmeisesti toisten naamat alkanu niin tympimään! Ei kehata edes tapella ku ollaan vaan omissa oloissa eikä juuri keskustella, puhumattakaan että tapahtuisi mitään vällyjen välissä! :ashamed: Tai enemmänkin toi omiin oloihin vetäytyminen on miehen puolelta... Kait se on nyt joku stressi kun tässä on elämänmuutoksia työn- ja monen muunkin asian suhteen. Toivottavasti nyt saadaan seuraavan ovulaation kohdalle jo välit kuntoon! Mullahan piti olla lomamatka sen seuraavan ovulaation aikoihin, mutta sekin jouduttiin perumaan erinäisistä syistä...

Mutta mulla alkoi kesäloma ja kylläpä aijon nauttia täysillä siitä! Mököttäkööt ukko keskenänsä ;) Ollaankin tällä hetkellä lapsen kanssa pienoisella lomareissulla minun kotipaikkakunnalla, sukuloimassa jne.
 
Viimeksi muokattu:
Hui, mä kun viimeks katoin tänne niin ajattelin vaan, että no hyvä, mut on tiputettu listasta pois kun en ollu hetkeen käyny ja menkat tosiaan oli alkanu, mutta nyt olinkin listalla jo menossa kp59 :eek: .

Eli yk5 on jo menossa, mutta äsken pamautin kaks viivaa testiin, joten joka tapauksessa mut saa listalta paiskata pihalle...kunnes toisin taas todistetaan. Katsotaan nyt kestääkö tämä matkassa loppuun asti.
Siirryn ehkä jossain vaiheessa tuonne raskautuneiden puolelle, jos siltä näyttää/tuntuu.

Tsemppiä ja ihanaa kesää kaikille!
 
FLV
Onnea Pippuri ja Hassel!

Mä olen kuluttanut aikaa lukemalla touko- ja kesäkuisten raskauspinoja, kun laskeskelin, että jos alottelemme yritystä taas elokuussa, la menisi touko-kesäkuulle. Ei vaikuta yhtään hullummalta ajalta saada vauva. Kahden kevättalven vauvan jälkeen olis virkistävää, kun vois heti lähteä vauvan kanssa ulos, eikä tarvis topata paljon vaatetta päälle. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Huomenta vaan kaikille! :)

Täällä ei menkat alkaneet vielä, mutta mun kiertohan on tavallisesti 26-28pv ja tänään on kp27 joten myöhässä ei suinkaan olla. Meinaa vaan alkaa aina tympiä kun kierto "venyy", nytkin niin mukavasti ollut muutama viime kierto tasan tuon 26pv.

Kesävauva on kyllä varsin kiva juurikin tuon pukemisen helppouden kannalta. Esikoisenihan syntyi elokuun alussa, se tosin oli silloin ihan jumalattoman kuuma kesä ja oli kyllä hiukan tukalat oltavat varsinkin heinäkuussa kun viimesiä vietiin :D Mulla kun oli vielä ihan jotain järkyttävää se vatsan koko ja painokin nousi tuona raskausaikana kaikkiaan 20kg ... Osa tuosta painosta oli ihan pelkkää nestettä joka kerty sillon helteiden aikana! Semmoinen alkukesän vauva olis kyllä kiva :heart:
 
Täällä kp 23/24-26 ja testattu nega. ovis oli jo kp11 testin mukaan joten voi heittää toiveet taas menemään, kai testissä jo jotain näkyisi. Tuhrua oli ja meni, samoin menkkakipuja, mutta kunnon vuotoa ei. Eli nyt sitä sitten varmaan ootellaan alkavaksi.
 
Mut vois siirtää pois listalta ja lisätä taustalle...

Mä otan itse nyt ihan hirveesti paineita kaikesta.. esim siitä että yritetäänkö me vai tjottaillaanko me? noh, tottakai me yritetään vaikka onkin makkarin puolella hiljasta..
mietin myös edelleen että onko tää ensimmäinen vai toinen.. aika vaikeeta... tavallaa toinen mut kuitenkin ensimmäinen.. mut hei, ei tostakaan pitäis stressiä kantaa että millä se roikkuu jossain kaksplussan foorumilla
Kesäloma alkaa viikon päästä maanantaina.. ei tunnu missään.. melkein vois lomat perua..
Jotenin sitä lomaa odotti ihan eritavalla kun tiesi että jää äitiyslomalle sen jälkeen.. nyt sitten ei jääkkään.. huoh..
Täällä siis vähän tämmöstä mälsempää kuulumista.
 
Onnea pippurille ja Hassel!

Nyt alkaa päästä jyvälle ku oon tätä lueskellut ajatuksella :) niin onnea kaikille raskautuneille ja ei raskautuneet kyllä meidän vuoro tulee vielä ihan varmasti :cool: !

Mä oon saanut 2 elokuulla yhden toukokuun lopus ja ehdottomasti ihanin oli tämä toukokuun lopus siis odotuksineen ja vauva aikoineen. mulla kans on sattunut nämä elokuun lapsoset niin että koko kesä on ollut yhtä kuumuutta ja turvotusta jotta jos nyt sattuus että tulisin raskaaksi niin olis vähän niinku talvi vauva maaliskuulle ;) ehkä mietin tuota että kuinkaha sitten ku nuo kovat pakkaaset on tammi helmikuulla että ku mikään ei mahu päälle että kuinka sitä liikkuu :D (?) kotona jumis :D

vähä omaa napaaki. en tiedä mikä on ku ollut kaks päivää alavattalla sellanen turvotus olo ja vähä jomottanutki ja kurkus on sellanen olo että ois hirveesti limaa mutta on kuivunut tuonne ja nenä tukus :$ onko sitten oireita vai mitä, mene ja tiedä.. ovua tunnustelin ainakin eilen illalla, nyt jo kp 11. toki sitten isäntä saapui parahiksi ;)

Ihanaa ku on vähä viileempää ollut ja eileen ukkoosti täällä oikein kunnolla raikastaen tuon ilman.!

Nyt hyvät päivän jatkot kaikille :wave:

Saspa
 
Tervetuloa saspa:wave:
Mä mietin ovuloimattoman kierron menkkoja..Onko muilla niissä ns normaaleihin eroa?Mulla kun ne viimeset oli ihan oudot..ei hyytymiä,kipua eikä vuotoa tullu juurikaan siteeseen mutta vessassa käydessä sitä tuli:O?? No uusi ovis olis noin viikon päästä :p jospa tässä kierrossa se siis tulis niin kasvais mahikset raskautua aikas paljon:D
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa
Täällä taitaa olla testipäivä viikonloppuna :) tissit edelleen kipeet ja se yhden päivän vuoto ihmetyttää edelleen..:O
Pidän itteeni itteeni jännityksessä ihan tahalleen,koska oireita on mutta jotenki haluun testata vasta poitsun 4vee synttäreiden jälkeen lauantaina :)
Hauskaa tiistaita kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa ja Pippuri85*
Onnea plussanneille, mahtavaa!! :heart:

Omaa napaa sen verran, että ovis oli reilu viikko sitten oireiden perusteella (en tikuttanut), mutta huonosti tuli tärppipäivät hyödynnettyä. Eli eipä paljoa tartte jännäillä, nyt vaan odotellaan menkkoja alkavaksi.

Seuraavakin kierto taitaa mennä reisille, kun mies työreissussa. Pikkusen rupee paineita olemaan tän raskautumisen kanssa. Ihan liikaa tulee vatvottua ja laskelmoitua.. Tää alakulo kyllä kielii alkavista menkoista. Voi mur. :kieh: :headwall: :stick:
 
Kp 1/24-26.... Tää kierto jäi lyhyeksi mutta olikin outo muutenkin. Ja nyt tuleva kierto jää väliin kun mies on ovisaikaan reissussa. Mikä ottaa päähän, toivo hiipuu ja Elokuun laparoskopia jo häämöttää uhkaavasti..
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille! :flower:

Täällä vietelty hiljaiseloa viikon verran.. Nettipimennossa oltu muuton vuoksi! Aivan huomaamatta meni viikko ilman koneella käyntiä kun oli niin paljon tekemistä, vieläkin olisi jokunen laatikko purkamatta.. :whistle: Voi kun tekisi mieli kirjoittaa paristakin asiasta mutta niistä on niin helppo tunnistaa jos tutut käyvät lukemassa täällä.. No antaapa olla ne.. :)

Tänään kp11, piti ihan kalenterista tarkistaa missä mennään.. Nyt ei kyllä ole paljon ehtinyt miettiä raskautumistakaan, seksiä harrasteltu pariin otteeseen, oviskin vasta tuloillaan.. Nyt alkanut miettimään että toisaalta olisi kiva tietää millon se on, häätyyköhän tässä lähteä ostamaan ovistestejä vaikka niin aioin olla ilman niitä.. :D Mitkä olisi näin ensikertalaiselle helppoja ja kannattaako tilata tai ostaa kaupasta?? Jos nyt innostun niin kertokaahan viisaammat! :rolleyes:

Mutta semmoinen sepustus tällä kertaa! :wave:
 
Pitihän se testata ja negaa näytti. Nyt olis viikkoja 3+3. Oli jotenkin toiveikas olo mut voihan se viel iloks muuttuamut epäilen.
Manije mä vain googlasin ovistesti ja ostin sellaisen paketin mis oli kasa ovistestejä ja raskaustestejä. olikohan pregcheck tms. Ainakin oviksen näytti ihan selvästi. enkä ole nähnyt mitään viivanpaikkoja tai värikertymiä tai haamuja koskaan.
 

Yhteistyössä