Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Netistä kannattaa tilata! Ja siis liuskatestit halvempia mutta esim clearbluen digi testi on "varma" kun näytttää hymynaaman jos on positiivinen, ei tarvii vertailla viivojen vahvuuksia ja ihmetellä. Mä teen niin että liuskilla alotan testaamaan kun ovisaika lähenee ja sitten kun niissä näkyy jotain niin alotan digillä. Toisin sanoen se kallis CB paketti kestää kolmisen kiertoa mulla.
 
Onnea plussanneille, toivottavasti saadaan paljon plussia kesäkuulle. :heart:

Mä en ole tällä hetkellä pahemmin ajatellut koko raskautumis asiaa. Oon oikeastaan kaiken energian kohdistanut liikkumiseen. Käydään typysen kanssa joka päivä pariin otteeseen puistossa ja sain hullun idean et sen matkanhan vois juostakin ja kotona vähän vatsatreeniä tehnyt, oon jo jopa saanut lihasta näkyviin mutta kaukana on vielä joku sixpack. :LOL: Ekaa kertaa ajatukset on jossain muualla, ehkä ihan hyväkin. On sitä kyllä pupuiltukin ihan kunnolla. Ennen juhannusta olis sit testipäivä ja nyt en ole vielä hetkeen ryntäämässä ostamaan testiä, ainkain näin kuvittelen. :D

Plussatuulia jokaiselle.
 
Maanantai 10.6.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*-tanjuli-................kp 101/29-50..........................ya 7/12..........1.

*-PikkuMyy-..............kp 67/36................yk 12...........ya 1/12........1.

omaa.....................kp 39/29-39...............yk 1.............................3.
Hymypallo...............kp 39/28.....................................................3.
aotearoa.................kp 37/28...................yk 5............................3.
millionnea................kp 36/39..................yk 13.........ya 2012.......2.
SuAnn....................kp 33/33...................yk 6...........ya 6/12........1.

moulin rouge...........kp 29/28-30.............yk 6...........ya 1/13........2.
Tipetsu....................kp 28/29-30..................................................2.
sydäntähti..............kp 24/27-34.............yk 3..........ya 3/13........3.
Markke...................kp 23/30-?..............yk 11.........ya 6/12.........2.
Läiti.......................kp 22/33-39.............yk 18..........ya 9/11.......2.
Nenna81.................kp 21/31..................yk 3..........ya 3/13.......3.

Wuf........................kp 18/28-30............yk 4...........ya 3/13........2.
manije....................kp 17/30.................yk 3...........ya 3/13........2.
ViidesVillahousu(33)..kp 17/28..................yk 3.............................5.
saspa.......................kp 16/28-30................yk 1..........ya 6/13.......4.
kahvikuppi(27).........kp 16/37...................yk 3..........ya 12/12.......1.
maamis..................kp 15/??.................yk 3............ya 3/13.........1.
avantasia(26)..........kp 13/31...................yk 7..............................3.

Penni79..................kp 7/24-26.............yk 7..........ya 2/13........2.
juliesisko(26)...........kp 5/26-28.............yk 4............ya 3/13........2.




Day Past Ovulation:
millionnea..........................DPO 16
sydäntähti........................DPO 4



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-, SuloinenSalaisuus, FLV



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, pinkkihevonen



Plussanneet:
Kesäkuu 2013: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11)
Toukokuu 2013: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA KESÄKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
FLV
sydäntähti hyvältä kuulostaa, että olette päässeet hyödyntämään tän kierron! Saadaan palstalle jännitettävää parin viikon päähän.

Daisy D:n kuntoilut kuulostaa hyvältä ja sieltäkin näemmä tulee jännitettävää! :)

Mäkin olen panostanut nyt kuntoiluun. Siitä tulee hyvä fiilis niin kroppaan kuin mielellekin! Eikä yhtään haittaa varmasti siinä vaiheessa, kun taas on raskaana. Jospa sais selkälihaksia vahvistettua niin, ettei selkä kipuile samalla tavalla kuin kahdesta edellisestä.
 
Onnea plussaneille ja paljon tarrasukkia matkaan!!!

Täällä ei mitään ihmeellistä. Nyt on kuitenkin närästänyt jo toista päivää :confused: En tiedä koska uskallan (negan) testata. Muutenkin fiilis (taas) maassa, kun niitä raskausuutisia tulee melkein päivittäin! Että ottaa päähän, kun siihen päälle vielä kysellään: "jokos te ootte miettineet vauvojen hankkimista? jokos niiden aika olisi?". Tekis mieli vastata: "ja v***t, ei niitä hankita! Johan tässä on vuoden saanut tulla, jos on tullakseen!" Sori tästä avautumisesta taas. Pakko kai saada jotain muuta ajateltavaa... :LOL:

Aurinkoista viikkoa! :)
 
Mulla taitaa olla hormonit sekaisin..ihan ovisliman tapaista ollut jo menkoista asti ja välillä juilii mahaan:O en usko että ovis kuitenkaan vielä kp9 olis tai ollut ainakaan ennen sitä..Jotenkin tuntuu että tääkin kierto menee harakoille :/
Ja vauva-uutisia tulee ovista ja ikkuinoista täälläkin..Varmaan 20 lasta nyt tulossa tän vuoden puolella ja suurin osa vielä kesällä..Sehän se mielialaa nostaakin:headwall:
No ehkäpä se tärppi käy vielä joskus:) pitää varmaan itsekin kokeilla jossain vaiheessa ovistestejä jos ne vaikkapa auttaisi.
Mukavaa viikkoa =)
 
Täällä odotellaan menkkoja edelleen... Tänään siis kp29 /26-28. Miekkoseni kanssa ollaan vähän tässä saatu stressiä hälvenemään ja sekstailtiinkin sitten, ihan jo silläkin ajatuksella että jos ne menkat sieltä "avautuisi" :D Mulla usein seksi auttanut vuotoa alkamaan, liekkö sattumaa vai ihan oikeasti vaikutusta? Mutta ei siis vielä ainakaan auttanut tällä kertaa! Harmittaa niin vietävästi tän kierron kans, kuinkahan pitkäksi venyykään... Mun pisin kierto ikinä on ollut 32pv ja se oli siis hyvin poikkeuksellista. Ollaan suunniteltu miehen kanssa reissua kavereiden luokse toiselle puolelle suomea, mahdollisesti lähtö jo tänä iltana (mielellään yötä vasten ajellaan kun koirat tukehtuu autossa muuten) niin nyt ärsyttää kun ei tiiä alkaako menkat sit automatkan aikana vai mitä :ashamed: Mulla ei mitään oloja tai kipuja oo havaittavissa yhtään ennen menkkoja vaan juilinta alkaa vasta sillä hetkellä kun vuoto alkaa! Eli niinku salama kirkkaalta taivaalta.

No mutta jokatapauksessa, reissu siis edessä jos ei tänään niin ainakin lähipäivinä, joten voipi olla että en pääse sitten ihan ajallaan tänne päivittämään kierron kulkua... Viimeistään ensiviikon alussa tuun kyllä sitten raportoimaan mikä kiertopäivä menossa :)
 
Onnea plussaneille ja paljon tarrasukkia matkaan!!!

Täällä ei mitään ihmeellistä. Nyt on kuitenkin närästänyt jo toista päivää :confused: En tiedä koska uskallan (negan) testata. Muutenkin fiilis (taas) maassa, kun niitä raskausuutisia tulee melkein päivittäin! Että ottaa päähän, kun siihen päälle vielä kysellään: "jokos te ootte miettineet vauvojen hankkimista? jokos niiden aika olisi?". Tekis mieli vastata: "ja v***t, ei niitä hankita! Johan tässä on vuoden saanut tulla, jos on tullakseen!" Sori tästä avautumisesta taas. Pakko kai saada jotain muuta ajateltavaa... :LOL:

Aurinkoista viikkoa! :)
halaus

meillä kun on jo yks niin saan kuulla et no niin pian ny tekeen sille sisaruksia. muutamalle tokassu et juu eihän tässä mitään ehkäsy olla käytetty 1.5vuoteen. ja toisille te ei se aina oo niin helppoa, tai et meil olis jo kymmenen jos se olis noin helppoa. menneet aika hiljasiks. monikaan i tajua et kaikki ei vain raskaudu helposti.

Mä ajtteli odottaa huomiseen ennen uutta testiä. jotenkin menetin jo toivon mut... pakko.
 
Heippa! Tulin pikaisesti päivittämään, eli menkat alkoi vähän aikaa sitten ja täällä mennään nyt sitten kp1/26-28, yk4 :) Nyt tää lähteekin sitten sinne reissaamaan, jotenka ihanaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia ja kaikkea mahdollista :D Palailen taas ensi viikolla lueskelemaan palstaa! :wave:
 
Hyvää iltaa naiset! :)
Oompas laiskasti kirjoitellut tälle foorumille, enemmän tuonne esikoisen puolelle...
Mutta siis tänään tein clearbluen digitaalisen raskaustestin, johon pärähti teksti "raskaana 2-3" voi tätä onnen määrää! ei oikein miehen kans vielä tätä taideta oikein tajutakaan :) mutta vielä niin alkumetreillä että otetaas iisisti ;)
ei muutako sankoin joukoin plussatuulia kaikille!! :heart:
 
Onnea Piitu! :flower:

Täällä tuhru muuttumassa vuodoksi,mutta mistähän sitä laskis kp:t kun tuhru alkoi kuitenkin eka punertavalla vuodolla ja sit muuttui ruskeaksi tuhruksi ja nyt tulee molempia..? :O
Toisaalta,eipä niin väliä.. Esikoinen koettelee kestävyyttä niin täysillä,että tuntuu siltä nyt etten kyllä toista haluakaan.
Meillä on herätty nyt 3 yönä putkeen huutaen klo 02-04 välillä,valvotaan sit 06-06:30 asti ja nukutaan sit 09 asti. Yhtä helvettiä. Tyttö huutaa sängyssään niin kauan kun nostetaan pois ja huuto loppuu. Istutaan sit silmät ristissä koko porukka olohuoneessa.
Meillä kun on vaan 47m2 kaksio niin täällä ei paljon pysty menemään pakoon huutoa tai toinen pystyisi nukkumaan tms. Tosi rankkaa,hermot ei kyllä kestä tätä. Kummallakin on tosi lyhyt pinna..kunnon nollaus ois ihan kohillaan vissiin molemmat eri osotteissa,mutta kukaan ei ota tuota tyttöä hoitaakseen..:( Plaah!
Ja kyllä täälläkin kuuluu vauva-uutisia,jotka toisaalta saa mut tuntemaan kateutta,mutta toisaalta taas ei todellakaan..
Liekkö meillä sitten väärä aika vielä yrittää toista,ehkä. Ja mulla taitaa pelko olla siitä että raskaudunko enää,haluaisin kuitenkin jossain vaiheessa sen toisen,mutten haluais enää odottaa kun se endometrioosi tekee tuhojaan ja mahikset huononee koko ajan kun vain yksi munasarjakin "pelittää",että sinänsä äkkiä se toinen ja sit saisivat leikata rojut veks.. Eli niinku näkkyy,epävarma olen :) Taidetaan nyt tjottailla tää kesä ja jos sit syksyn korvilla alkas yrittämään kun tyttökin hieman kasvaa. Ja jos sais sen isomman asunnonkin...


Peukkuja kaikille! Halit tarvitseville! :hug:


-Tipetsu
 
Se olis testipäivä :) pikkusen jännittää,kun en haluu pettyä jos nää "oireet" onkin mielikuvituksen tuotetta..
Testin ostin eilen,Pregcheckin,ihmettelen vaan miten pystyin olee testaamatta koko eilisen :D
Hauskaa lauantaita kaikille,mä lähden järkkäämään poitsun synttäreitä valmiiks,ennenku vieraat alkaa valumaan tänne :)
Palailen myöhemmin kertomaan mitä testi näyttää!
 
  • Tykkää
Reactions: Saspa
Tipetsu: Tsemppiä endopohdintojen kanssa - täällä kohtalotoveri.Eka tuli suht helpolla ja tokaa on yritetty 7 kiertoa ja laparoskopia odottaa Elokuussa. Ja alettiin siis yrittää heti pian kun menkat alkoi ja imetys loppui. Näyttää siltä että ennen leikkausta ei ainakaan onnistu, ja saa nähä mitä siellä sitten ilmenee - onko toivoa toisesta vaiko ei. Hoitoihin tuskin lähetään jos ne on se ainoa vaihtoehto.
Kp:t kai lasketaan että kun ihan oikea kunnon vuoto alkaa niin on kp 1. Mullakin tiputtelee nykyään 4-5 päivää ennen menkkoja. Se loppuukin päiväksi ja sit vasta alkaa vuoto (joka on vaan pari päivää ja niukkaa - ja kivut senkun pahenee, jo pari päivää ennen itse menkkoja).

Mom09- Täällä on peukut pystyssä että saisit toivotun tuloksen testiin!!!
 
Onnea hirmuisesti plussaneille !! ihania uutisia paljon!

tääl on vähä suvanto vaihe vissiin kaikilla että yrittääkö vai ei.
noistavauva uutisista, täällä kans tuntuu satelevan joka puolelta :) mutta Jos olis onnellinen sattuma että olisin raskaana :whistle: niin se olis yllätys kaikille :D yhdelle tärkeimälle kaverille olen kertonut mahdollisuudesta mutta hän onneksi osaa olla hiljaa vielä :) viimeksi kun rupesin odottamaan nuorimmaasta niin kaikki oli hyvinkin negatiivisiä odotuksen alkamisestani :( Onneksi osasin sulkea korvat ja olla onnellinen :) Oottako te puhuneet tuttaville/ystäville että on yritys päällä? siis muutenkin ku naljailun jälkeen?

ON: kp 15 menos.. onko tää aika pitkä vai kuvittelenko vain :stick: :D isäntä taitaa odottaa raskautumistani enemmän kuin minä ku kyselöö että joko oot :D
Rinnat on kipiänä joo ja alavatsan särky on hävinnyt. nenä tukos aina vaan mutta eipä täs kai muuten oloja. väsymystä kai mutta ihan itteni aiheuttamaa enemmänki ;) jokohan sitä sais kerätä oireita :p
Ollaha täs suunniteltu juhannusta kerranki kaksin vietettäväksi muksut olis menois mummoilleen ja jopa pääsisivätkin ei jäis ku koira vahrittavaksi :D ajattelin kyllä vielä tömäyttää viihteen puolelle hyvällä omalla tunnolla 7kk jälkeen :cool: ellen nyt sitten testaile jo juhannus viikolla :)

hyvät viikonlopun jatkot täältä kaikille :wave:
 
Äääh,jummijammi että mua ottaa aivoon tämä tuhru! Eilen heiluteltiihn peittojakin siinä toivossa että hanat aukeis,mutta ei. Tuntuu,ettei sen jälkeen ole tullut enää mitään..Menkkakipuja tuntuu välillä,koviakin mutta vuotoa ei näy.. Pakko tunnustaa että huono olokin on välillä,mutta se nyt tuskin tarkottaa mitään. En mä kyllä plussaan usko tai sitä odotakaan,mutta sais tää tuhru silti jäädä pois kokonaan. En nyt mitään viikon tuhruja jaksa,saa melkein 2vkoas kulkea rätti pöksyissä..:headwall:


Peukkuja kaikille!
 
mulla on yleensä ennen menkkoja ollut kans,paria päivää ennne "varoottanu" ja sitten menkkojen jälkeen myös.. mutta kannattaasko käydä varuuks hakoos testi :confused: ? olis sittenyks syy vähemmän/enemmän tiedos ;)
 
Hei kaikille!

Ja paljon onnea plussanneille! :heart:
Mukava lukea plussausuutisia täällä.

Minä olen ollut hetken pois keskustelusta, johtuen osin siitä, että muuton vuoksi meillä ei toiminut netti moneen viikkoon ja sitten meillä on kaikkea muutakin ollut elämässä, mukavia ja ikäviä asioita.

Kuitenni tilanne se, että edelleenkään ei plussaa ole kuulunut ja minut voisi siirtää taas taustalle.

Kateus on kyllä tunne, mikä minullekin iskee välillä. ja ärsytys sekä epätoivo tämän asian suhteen, kun ei mitään tapahdu. ja oikeasti on todella raivostuttavaa se muiden ihmisten kysely, että jokos meillekin kohta vauva tulee...

me ollaan kyllä puhuttukin osalle ystävistä asiasta ja sanottu että lasta halutaan, mutta keskustelut ovat usein loppuneet siihen. jotenkin ihmiset hämmentyvät tästä hankalasta(?) aiheesta. osa on varmasti lukenut rivien välistä, että vauva saisi tulla meidä perheeseen, mutta kukaan ei ole suoraan asiasta kysynyt, muutako siis noita raivostuttavia "puolileikillisiä" heittoja.

NYT tällä hetkellä tilanne on se, että minulla kipeytyivät tissit, molemmat, sivuilta muutama päivä sitten. omituista, en koskaan muista että olisivat olleet kipeät. vasen puoli varsinkin on kovasti kipeä vieläkin, läheltä kainaloa... huomasin sen yhtäkkiä juostessani, eli en edes puristellut kokeillakseni löytää mahdollisia oireita:D siinä vasta heräsin taas koko vauva-asiaan. ollaan kyllä menty melkolailla miettimättä koko vauva-asiaa ja yhden kerran on seksiä harrastettu ennen luulemaani ovista. hiljaista on ollut makkarissa, nyt ollaan molemmat eri puolella suomeakin hetken aikaa. Mutta olisko tämä ollut se tärppikerta? :D menkkojen pitäis alkaa vasta viikonloppuna, pitkä viikko edessä...
 
Mulle voi päivittää kp 1/26-30


Peukkuja kaikille!!


Sitä piti vielä kysyä,että kehtaiskohan sitä vetästä tähän kiertoon clomi-kuurin..? Söin niitä jonkun 12 kiertoo ennen kun aloin tyttöä odottaa ja yhden kerran vaan oli ultra kuurin aikana...ja siis yks munasarja toimii. Harmittaa kun menee hukkaan,käyt. 6/2013 lukee purkissa.. Niih,paitsi että just tajusin ettei niitä varmaan saa kyllä käyttää imettäessä..:ashamed:
No joo,eipä kai sitä viitti..


-Tipetsu
 
Tänne vois päivittää tälle päivälle kp2/36 yk14 ya2012 2.

Onnea plussanneille. Mä en enää tiedämitä teen. Selkeä ovis. Hyvin ajoitettu seksi. ja ei mitään. Kai se on uskottava et lääkäriin mentävä. En vain tiedä miten miehen saan suostumaan. Se on niin negatiivinen noita hoitoja yms kohtaan. Siis ei itse halua niihin. Ja tuntuu et välillä hänelle riittää tuo yksikin. Mut mä haluan toisen. Jo sen takia et jos meille sattuu jotain ni on joku sukulainen kenen kanssa tapella perinnöstä :) ja tahdon olla viel raskaana ja synnyttää ja imettää ja kaikki! ne oli niin mahtavia kokemuksia et.

Suurin vitutus täs on kun meillä onpaljon ystäviäjotka osakäyneet pitkiäkin aikoja hoidoissa ja rankimman kautta saaneet lapsen. Tai ovat yrittäneet ensimmäistä kauan kuten mekin. Ni sit seuraava onkin tullut helposti luomuna. Tottakai itsekin ajtteli et NYT kun hanat on auki niin poks poks. Mut ei.

No. Mä lähden keitteleen aamukahvia ja tekeen töitä. Mukavaa päivää kaikille!
 

Yhteistyössä