Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Vau! Tupla onnittelut sunshine! :heart: Olen itse aina haaveillut kaksosista. En tiedämiksi? :D

Myös Vilijonkalle onnea!! :heart:

On: Menkka vihlontaa ja tunne että kohta alkaa! Mutta mitään ei tapahdu... Olen niin pentu fiiliksissä että en ole enää ehtinyt miettiä vauvoja kauheasti. Se tässä on varmaan tarkoituskin. Jos ovis on ollut myöhemmin, niin niistä ei ole voinut napata. Niin vähän ollaan nyt pupuiltu. Ei olla ehditty tai jaksettu. No testin teen taas ens viikolla, kun erinäisiä oireita tullut lisää.
Niin ja mun naama on räjähtanyt!!!! Tälläsiä leuka ja otsa finnejä ei ole ennen nähty!
On meinaan niin selviä hormoonifinnejä, että huh huh. Ei edes leikillä saa piiloon. No olenhan tälläinen teini 26v.! :D

Pahoittelen väärinkirjoitusta! Puhelimella on niin vaikeeta kirjoittaa. :) Plussa puhuria kaikille testaajille!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Nega (kp25/25-28). :|
Onhan tässä vielä aikaa. Jos sitä keskiviikkona vaikka testailisi uudestaan jos menkat pysyneet poissa. Olo tosin muuttunut ja lämmöt vähän laskenut. Epäilen vahvasti että ei ole ketään kyydissä..: /
Mites muilla tänään testanneilla?:attn::heart:
 
Oiiiii Maana-mamma!!! Onnea :heart: ja paljon lykkyä että pieni matkalainen tarrautuu lujaa kiinni!

Kääkkis, vau sulla on sitten varmaan tänään ovis?? Mahtavaa, plussaa säkin sitten tästä megakierrosta, eiks je? ;)
Mulla on ajoittaista rintasärkyä ja välillä nännit arat. Vatsakipua ja runsasta valkkaria. Menkkoja ei kuulu. Mutta näillä kp:illä ei ole ees mtn hajua milloin niiden pitäisi alkaa tai koska kannattaa testailla. Odotan nyt ainakin viikon.
 
huippua maana-mamma!!! <3 onnea!! En ite testannu vielä ko mullei oo ku nuita pregcheckejä, ja ne ei oo herkimpiä, ja 26/28 tänään.. onko teilä kokemusta nuista testeistä? pittää tilata ykkösessä herkkiä tulemaan niin tulee tiistaiksi xD
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
onnea Maana-mamma :heart::heart::heart: Mun silmät ei siis valehdelleet, kun olin näkevinäni siinä sun testissä jotain :D

kolmas (ko?): :hug: negasta, toivotaan että kääntyy plussaksi, jos se plussausaalto nyt käynnistyi tänne :)

Peity oikeassa olit: oviplussa napsahti liuskaan aamulla :O !!! Testiviiva himpun vahvempi, kuin kontrolli :D Otin kännykällä kuvan ja yritän laitella sitä tuonne ovistestikuva- pinoon tänään, mikäli osaan :D Enpä muista koska olen näin iloinen ollut, mutta jalat on yhä maassa tiukasti :D

kääkkis kp 87
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Vilijonkalle suurensuuret onnittelut, Maana_mammalle kans vielä täälläkin :heart:

kääkkis onnea ovisplussasta, valoa näkyvissä vielä pitkällä kierrollakin :)

sunshinelle onnea tuplista! Miekin oon kaksosista haaveillu jostain syystä aina, mut eipä noita ainakaan suvussa ole ollu että saattaapi jäädä haaveeksi :)

työjutuista oon menossa huomenna työhaastatteluun, äitiysloman sijaisuus vaateliikkeessä ja hirveesti mietityttää mahdollinen raskautuminen. Ihan samanlainen oikeushan miulla on hakea työpaikkaa ja ottaa se vastaankin vaikka mahdollisesti jäisinkin syksyllä ite äitiyslomalle, mut tuntuu "syylliseltä"... Mutta koska joku työpaikka pitäis saaha enkä voi tietää millon oikeesti raskaudun, ni teen parhaani että saisin sen paikan.

(.) ovislimaa ällötykseen asti eilen. Perjantaina ja tänään testiviivat tosi hailakoita eli kai se on vielä tuloillaan. Tai jos ois vaikka ollukin tossa välillä ni talleteltu kyllä on :p
 
Mahtavia uutisia heti aamusta, ONNEA Maana-mamma tuhannesti!!!

Ja kääkkis82 onnea myös sinulle oviksen löytymisestä!

Kylläpä on mukavaa aloittaa päivä näillä uutisilla. Ja toivotaan, että te lopun ajan jännääjät myös pääsette tähän samaan plussa-aaltoon!

ON: dpo6 ja ei sitten minkäänmoisia oireita, vaikka kuinka mielikuvituksensa päästäis valloilleen. Pienen pieniä repäisyjä tuntuu alavatsalla ajoittain, mutta mulla tuntuu niitä kyllä joskus muulloinkin kun on vanhasta sektioarvesta kiinnikkeitä. Karmea piinaviikko tulossa.. ;)
 
ONNEA MAANA-MAMMA!! :heart:

Täällä kp 37 ja edelleen menkat kateissa...eilen aamulla testailin ja negaa näytti niin kun odotinkin. turhauttaa tää kierron venyminen, vaikka olin tietyllä tapaa asennoitunutkin tähän pillereiden lopettamisen jälkeen. en kuitenkaan arvannut, että se näin venyis, kun kuitenkin ennen pillereiden aloittamista (tosin siitä on jo vuosia)kierto oli kuitenkin suht säännöllinen 28-30 päivää. ovulaatiotestejäkin tilasin seuraavaa kiertoa varten kunhan sinne asti pääsis...

miten te, joilla on epäsäännöllinen/pitkä kierto olette ovista alkaneet tikuttamaan? ja myöskin kuinka usein teette raskaustestiä, jos teillä ei ole hajuakaan oviksen tai menkkojen ajankohdasta? kun haluaisin kuitenkin vähän saada selvyyttä ens kiertoon, vaikka hankalaahan se on kun kierto vielä sekaisin...en muuten ymmärrä miten te pitkäkiertolaiset jaksatte pitää päänne kasassa kierrosta toiseen! nostan hattua teille:wave:

sori tämä vuodatus, mutta ahdistaa tällä hetkellä niin paljon kun ei mitään merkkejä ole mihinkään suuntaan! toisaalta kiva nähdä, että niin se puhdas nega voi muuttua parissa päivässä selkeäksi plussaksi niin kuin maana-mammallekin kävi :) antaa jotain toivoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Onnea kovasti maana-mamma =) eipähän tarvitse työasioita hetkeen miettiä kun pieni päätti sun puolesta.Toivottavasti nyt pysyt täältä pois:D reilua:kieh: Onnea matkaan:heart:
Kääkkis sullahan on sitten hyvät mahdollisuudet vielä plussatakin tästä kierrosta:p Peukut ja varpaat nyt pystyyn että jotain jännää tapahtuu;)
 
Maana-mamma: Isot onnittelut plussasta! :)

Jeccika: Itse olen testannut ainoastaan Pregcheckeillä. Ei ole herkimmästä päästä tuo testi. Olen testannut nyt kp20-27/28-35 useita kertoja, ja jokainen ollut puhdas nega. Nyt odottelen ihan suosiolla pari päivää ennen seuraavaa testiä. Viime raskaudessa tuli selkeä plussa PC:llä kp35-40 välillä. Tarkkaa testausaikaa en tiedä...

Edit: Rinnat alkaneet aristaa eilen, ja toivo on kyllä korkealla plussautumisen suhteen. :) Viime raskaudessa epäilykset heräsivät nimenomaan rintojen kipeytymisestä.
 
Viimeksi muokattu:
ON: Täällä on kauhea väsymys, vessaan pitää nousta aamuyöllä ja päivällä saa hypätä pissalla jatkuvasti. Ja nälkä, sen että saa syötyä sais alottaa uudestaan. Mies tuumaili tuossa että tissit onkun kiveä. :D Huomaa kyllä itekkin niiden muuttuneen, kipeet on kun mitkäkin. Aika selviä oireita on mitta pelko että käy samoin kun viime kuussa. :/
 
Alexandra89 kiitos :) niin arvelinki ettei oo herkimmästä päästä ja löysinki tiedon että 25mlu on pregcheckit.. On mulla yks digiki kaapissa, mutta oliko niissäki sama herkkyys?
Mulla on lämmöt ainaki koholla :eek: palelee ja mittasin 36.6, eli puoli astetta koholla.. saispa plussan :)
 
OOOOOOOOH! Ihania plussa uutisia täällä. Onnea kaikille plussan saaneille. :heart: :flower: Mullahan on itellä pelko että tulee kaksoset kun mun ja miehen suvussa molemmissa kulkee ne. Olishan se aika pommi jos sellaset tulis. :whistle:

Meillä oli eilen 1v juhlat ja voi luoja ku on raskasta puuhaa. Hatunnosto niille joilla on enemmän kuin 1. Miten te jaksatte?? :LOL: No siitä :LOL:huolimatta kun päästiin miehen kanssa sänkyyn ni piti alkaa hommailee, vaikka olin jo melkein unessa. No mähän oon aina sanonut et mä en oo helppo nakki vaan varma nakki. :saint:
Tosin ens viikolla taitaa vasta ovikset olla mut pitäähän sitä vähän ennen sitä harjotella. ;) ja ens viikon jälkeen pitää sitten odottaa niin mahdottoman kauan. Mähän haluaisin heti hommailujen jälkeen jo testata et tärppäskö?? Minäkö kärsimätön?? :LOL: No ehkä mä jaksan odottaa, 2 testiä löytyy kaapista ja molemmat varmaan pitää käyttä ja sit tilata lisää. :p

Kaikille onnistumisia ja plussautumisia! :heart: Lisää vauvoja maailmaan! :heart:
 
Onnea kovasti plussasta Maana-mammalle!! :heart::heart:
Ja tuplista sunshinelle!!! :heart:

).( Täällä odotellaan huomista, et tuleeko plussaa aamulla vai et tuleeko täti kylään! Mun laskujen mukaan nyt ois n. dpo 9-11, ihan varma en oviksen ajankohdasta ole kun en tikuttanut. oviksen jälkeen tuntemukset on ollut aika vähäistä. Pientä närästystä on ollut, sekä huonoa oloa. Tissit on vähän kipeet samoin nännit, mitä mulla ei oo ollut yleensä. Myös jonkun verran nenän tukkoisuutta iltaisin ja aamuisin on ollut, mut se saattaa selittyä eilen alkaneella kurkkukivulla ja flunssalla. Oon yrittänyt olla tarkkailematta oloani liikaa ja sen takia oireet varmaa onkin niin vähäiset. Jotenkin olo on vaan kovin raskautunut, mut liikoja en todellakaan uskalla toivoa! Nyt kovasti alaselkää juilii ja se nyt voi tarkoittaa tänään tai huomenna alkavia menkkoja tai sitten jotain muuta..! :whistle:
 
oireita kyllä olis.. alavattaa vihloo ja juilii, närästää, pääkipeä, aamulämpö 36.6 (puoliastetta koholla) , flunssaa, ja saimpa hiivatulehuksenki (sanovat että raskausaikana hormoonitasapaino muuttuu ja se tulee helpommin) :D
 
kahvikuppi: Mä en ole ikinä ennen tikutellut ovista ( joskus viime kuumeilussa tein pari testiä, mutta en varsinaisesti tikutellut), mutta viime viikolla oli pakko testata kaiken varuiksi onko kroppa alkanut toimia, koska mietin jo Teroluttien aloittamista. Samana päivänä alkoikin tulla oiretta, alavatsaa alkoi turvottaa, valkkaria lorahdella, rinnat olivat pari päivää arat, jätin sitten soittamatta gynelle. Vähän aikaa jo ajattelin, että kuvittelen kaiken, kunnes kipu munasarjoissa alko olla todella mojovaa. Housut on märkinä ihan jatkuvasti :D Olin ottanut parisen viikkoa sitten kuurina yhtä homeopaattia ja luontais/vyöhyketerapeutti suositteli, että odotan vielä niiden vaikutusta kun häntä näin :) Samantien, kun aloin tikutella, alkoi tulla viivaa. Ensin aika haaleaa, mutta toissapäivänä alkoi tummua, eilen jo melkein kontrollin vahvuinen ja tänään sitten selvästi positiivinen :heart: Raskaustestejä olen tehnyt kerran viikossa jo useamman kuukauden :) Olen tilaillut aina isompaa satsia, kun netistä saa suht halvalla. Testauspäivä oli tosi stressaava aina, meinasin heittää testin roskiin jo heti avattuani sen :ashamed: kunnes mies sanoi, ettei häntä haittaa jos tämä venyy. Toukokuu on ollut mulla se takaraja, koska silloin tulisi alle 3 vuotta ikäeroa pienimpään ja saisin äitiyspäivärahat vielä palkan mukaan. Miestä ei haittaa vaikka jouduttaisiin tiukemmalle :) Tämän kun hän sanoi, muuttui asetelma paljon rennommaksi :) Osasin odottaa tätä kierron venymistä, kun edelliskerralla kävi juuri näin. Plussasin silloin kp 74, en muista kuinka pitkä se ensimmäinen kierto oli, mutta puolivuotta meni yhteensä tjottailuun. Kävin silloin kaikki verikokeet, ultrat sun muut ja kaikki oli hyvin :) Mulle tämä on viimeinen lapsi ( mikä nyt ehkä toivottavasti saa alkunsa :rolleyes: ) niin yritän ottaa mahdollisimman rennosti ja nauttia ihan tästä kuumeilustakin, koska tätä en enää tule kokemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika

Yhteistyössä