Tervetuloa
Linttu :flower:
Maana-Mamma: Kävin kurkkaamassa sun haamuja tuolla pinossa ja mun mielestä kyllä siinä alemmassa jotain näkyy :heart: En minä ainakaa ole tuollasia saanut
Jospa se
Mylvinen siitä plussaksi kääntyy d
b
Apatus: Olen yrittänyt asennoitua, että otan mitä tulee
Niitä epätoivon hetkiä on välillä tosiaan ollut, mutta nyt tuntuu ihan rennolta tämän asian kanssa. Paljon auttaa se, että tällähetkellä on jotain oireita, edes jotain :heart: Uskon, että kyllä se nelonen tulee kun aika on ja sen jälkeen ei tarvitse enää ikinä odotella mitään
Sen takia varmaan nyt pinnakin kestää, kun tiedän että tästä tulee se viimeinen. Yritän nauttia itse kuumeilusta
Täällä jatkuu paine alavatsalla, aivankuin olisi ilmapallo mahassa :O Rinta-arkuus on tänään vaihtunut kihelmöintiin, katsoo paheneeko iltaan taas. Nyt päätin vaan odotella, näin tänään nimittäin mun vyöhyketerapeutin joka sanoi, että nyt kun on jotain oireiluja, niin hyvinkin voi kroppa alkaa toimia
Otin tuossa yhden kuurin taas homeopaatteja reilu viikko sitten ja nyt odotellaan tekikö se tehtävänsä. Olis se aika hienoa, jos luomuna tästä lähtisi :heart: Näin ensimmäisen raskausunenkin: kahteen testiin kaksi viivaa
En kyllä ota tuota kovin todesta, sillä voi noi ovistikutkin tulla uniin, niissä kun se 2 viivaa näkyy.
kääkkis kp 84