Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Maana-mamma älä nyt vielä luovuta! sunnuntaina vielä testiä kehiin jos menkat ei oo alkanu! Mie sain likasta plussan neljä päivää ennen menkkoja ja pojasta vasta samana päivänä ku menkkojen piti alkaa. Ja monet saanu vasta jälkeenki sen! Aina on toivoa! :)
Alexandra89 himotestailija täälläkin, tänään en tosin testannu ko huomena meinasin :D tänään kp 23/26-28
 
Paitsi et nyt mä oon ihmeissäni. Mulle iski ihan järkyttävän etova olo about tunti sitten. Ja meillä ei kellään tuttavilla ole ollut mahatautia, kerhossakaan ei ole ollut ja lapsetkaan ei oo sairastaneet. Vaikea uskoa että olisi semmoista "odotettua" huonovointisuutta, mutta vähän yllärinä puski päälle. Voiiiihan kettu! Mun piti odittaa tätiä jo! :D
 
Maana-mamma& Jeccika mitäsmitäs täällähän on selviä raskausoireita jo ilmassa! :D Toivottavasti enteilee punaistakin punaisempaa plussaa :heart:

Täällä on jo dpo miljoona, eikä eilenkään (dpo14) näkynyt edes haamulaisen haamulaista, että ajatukset on jo suosiolla siirretty seuraavaan kiertoon :)
 
Heissan.
Vihdoinkin itsellä loppuivat ne päivät. Ekat melkein kahteen vuoteen ja nyt ihan kyllästynyt niihin. Toivonmukaan seuraavat jää jo tulematta. :D
Ens viikolla olis sit kai ovista tarjolla mutta eipä sitä vielä tiedä miten tää kroppa toimii, kun se alkaa vasta heräilemään edellsen raskauksen jälkeen. Ainakin ne alkoi silloin kun piti jos mä olin osannut bongata oviksen oikein.
Täällä juteltiinkin tuon koulun ja perheen yhdistämistä ja mä itsekin tiedän että se tulee olemaan vaikeaa ja hankalaa. Jotenkin mä vaan lohduttauden ajatuksella että ei mulla ole kuin hieman yli vuosi jäljellä ja siinäkin on lomia ja työssäoppimisia joukossa. Mä oon niin itsepäinen et jos mä jotain päätän niin teen sen ja menen vaikka läpi sen kuuluisan harmaan kiven. :LOL:
Tänään mun typykkä täytti vuoden ja lauantaina olis ekat juhlat ja ärsyttää ku ei oikein mitään voi tehdä etukäteen. :kieh: Eli loppuviikko onkin sitten kiirettä kun pitää siivoilla ja leipoa.

Plussatuulia kaikille ja voikaa paksusti! :)
 
Tervetuloa Linttu :flower:

Maana-Mamma: Kävin kurkkaamassa sun haamuja tuolla pinossa ja mun mielestä kyllä siinä alemmassa jotain näkyy :heart: En minä ainakaa ole tuollasia saanut :D

Jospa se Mylvinen siitä plussaksi kääntyy d:)b

Apatus: Olen yrittänyt asennoitua, että otan mitä tulee :) Niitä epätoivon hetkiä on välillä tosiaan ollut, mutta nyt tuntuu ihan rennolta tämän asian kanssa. Paljon auttaa se, että tällähetkellä on jotain oireita, edes jotain :heart: Uskon, että kyllä se nelonen tulee kun aika on ja sen jälkeen ei tarvitse enää ikinä odotella mitään :) Sen takia varmaan nyt pinnakin kestää, kun tiedän että tästä tulee se viimeinen. Yritän nauttia itse kuumeilusta :)

Täällä jatkuu paine alavatsalla, aivankuin olisi ilmapallo mahassa :O Rinta-arkuus on tänään vaihtunut kihelmöintiin, katsoo paheneeko iltaan taas. Nyt päätin vaan odotella, näin tänään nimittäin mun vyöhyketerapeutin joka sanoi, että nyt kun on jotain oireiluja, niin hyvinkin voi kroppa alkaa toimia :) Otin tuossa yhden kuurin taas homeopaatteja reilu viikko sitten ja nyt odotellaan tekikö se tehtävänsä. Olis se aika hienoa, jos luomuna tästä lähtisi :heart: Näin ensimmäisen raskausunenkin: kahteen testiin kaksi viivaa :D En kyllä ota tuota kovin todesta, sillä voi noi ovistikutkin tulla uniin, niissä kun se 2 viivaa näkyy.

kääkkis kp 84
 
  • Tykkää
Reactions: ViiruP ja Peity
Moikka Kaikille! Mulle voi päivittää kp2, yk4 ya10/2012 ja 1. Niin hirmunen kiire töissä ja näköjään muussakin elämässä ettei ehi tänne kirjotella saati sitten hirveesti ajatella koko vauva-asiaa. Mut terolutit näyttää toimivan sillä tää kierto oli enää vain 27 pv, huomattavasti siis aiempia lyhyempi! Uuteen kiertoon siis hyvillä mielin (varsinkin kun saan clomit käyttöön jo sit tän kierron jälkeen ;)

Ei oo tainnu olla kovin plussarikas tammikuu vielä toistaseks muillakaan :( paitsi miss_piggylle suuret onnittelut plussasta! toivottavasti lista vielä kirkastuu, viimestään sitten ens kuussa jos ei tähän kuuhun ehdi :D

Maana-mammalle ja Jeccikalle erityiset plussatuulet kun jo oireitakin on :) itse aamukahviriippuvaisena voin kuvitella et ois väkisin hormonit pelissä jos ei kahvi menis alas, niin välttämätön päivän käynnistäjä se on :) ja pieni huonovointisuuskin on raskautta toivoessa vaan tervetullutta ;). Mutta toivotaan parasta! Toivottavasti aletaan me muutkin oireilla ja plussailla pian, ihanaa oli lueskellla pitkästä aikaa kuulumisia <3
 
Ihailtavaa mielen tyyneyttä ja viisautta kääkkis82!! Ihanaa. Mullakin on ikäänkuin viimeinen kuumeilu, jos tästä joskus pikkukolmonen saadaan, niin varmasti viimeiseksi lapseksi jää. Joten todellakin pitäisi suhtautua tähän kuumeiluun ainutlaatuisena kokemuksena. Äh.

Mielentyyneyttä muillekin :)
 
Täähän menee mielenkintoiseksi. Mun pitäis plussata viim. maaliskuussa alkavasta kierrosta jotta pääsisin vielä vanhoilla äippärahasummilla äippälomalle, ja tänään sitten soittivat mulle työhaastatteluun ajan yhteen unelmaduuniin omalle alalle, äitiyslomansijaisuus (6-12kk) joka voisi poikia vakkaripaikan. Voi elämä miks tää menee näin. :D Varmaan jos en nyt oo raskaana ja saan sen paikan niin joutuu kolmosen jättään haaveeksi... :/ Onpa ristiriitainen olo. Tietty jos ne pitäiskin mua vaan sen 6kk niin ei ois ongelma eikä mikään :D Sit vois hyvin tässä vielä raskautta yrittää. Voi että mä oon kamala. Mutta jos nyt on plussa niin sit mennään sen mukaan. <3 Olis niin toivottu pieni kuitenkin. Mutta, viikonloppu ja ensiviikko selkiyttää tilannetta varmasti paljonkin. Pitäkää peukkuja, mille? No sille et kaikki kääntyy parhain päin, mä en tiiä miten päin se sit on. :D (plussa, plussa, plussa...)
 
marianna87 mietin jo huomisaamua että vaikuttaako aamulla nousta jos ei kahviakaan juo.. inhottavan hapokas ja kupliva olo! :D ja JOS en ole raskaana, niin MISTÄ voi närästys yhtäkkiä johtua? jos ei ikinä ole närästäny ko raskaana.. hui.. kaikenlaista :) Mutta rennoin mielin tääläki mennään! Tulee mitä tulee, mukavaa tämä jännitys :D
 
Jeccikalle plussia testaukseen! :)

Om: Samaa edelleen |O
Närästys jatkuu. Ei ole ennen ollut näin paljoa ja suoranaista närästystä. ns. kuplintaa ennen. Vatsa aamulla litteä, illalla pömpöttää reippaasti. Mekka vihlasuja ja kipua silloin tällöin. Tänään tehnyt pahaa välillä. Kai sitä vois huvikseen tehä uudestaan testin... Rinnoissa ei minkään sortin muutosta!
Jos muutaman viikon vielä jaksais ja sit taas lääkäriin...
 
Nega testattu.:| Tosin kp vasta 23/25-28, joten ihmekös tuo. :LOL:
Oli vain pakko.. Oireita kyllä on:toinen rinta tosi kipee, mitä minulla vain raskausaikana, lämpö yli 37'C ja jatkuva palelu. No mutta katsotaan mitä viikonloppu tuo tullessaan.:)
 
Niiskulineiti86 samanlaisia oireita tääläki! Närästys on pahin.. vattaa vihloo ja turvottaa, ja tunti sit söin lämpimän ruuan, taas nälkä!! tuntuu ku ei olis syöny ollenkaan.. rintasärkyä oottelen, muttei näy! :eek:
Tänään kuitenki kp. 24/26-28 (uskon että tulee normi 28pv kierto) ja tänään viivanpaikka jälleen one stepillä, ei siinä väriä näy vaikka mistä kulmasta kattoo :D eli nega! no pöh! sunnuntaina seuraava :D
 
Kopion suoraa toisesta pinosta suoraa kun en jaksa kirjottee uudestaa..

Täältä tiedossa vuodatusta vuodatuksen perään. Äääh... :/
En tiedä mistä tälläset ajatukset välillä päähän tulee mutta, tuntuu joskus että entä jos en haluakkaan kolmatta lasta? Mittee myö nyt vouhkataan tästä kolmannesta? Onhan noissa kahessa neidissäkin tekemistä. Tytöt nukkuu hyvi, syö hyvin, viihtyy yhdessä jo jonnii aikaa, nuorimmainen on juuri oppinut kävelemään,...*Sitten taas kuitenkin jos kirpparilla tulee hyviä ja halpoja mammavaatteita eteen, mukaanhan ne lähtee. Sitten kun on iso maha niitä tarvii. Sellasen ihanan pehmoisen pikku karkuhaalarinkin ostin kokoa 50cm. Saa sitten kotiin tullessa sen päälle laittaa. Ääähhh.. Talon ostoa ollaan keväälle/alku kesään mietitty. Sitä suunittelen kolmelle lapselle. Ja myös auton vaihtoa. Ja kaukaloita oon katellu millanen sitten vauvalle.*En tiedä onko tuo "en haluakkaan" joku oma puolustusjärjestelmä keskenmenon takia..? Vai onko talo haaveet/suunitelmat jättäny vauva jutut vähän taka-alalle?
Semmosta tällä kertaa.. Kellään muulla vastaavaa vaan oonko jotenkin rikki kun välillä ajattelen mitä sattuun?*

Vaivoja, vaivoja.. Tänään huomasin rintojen aristavan ja menneen ns.kovaksi. Aika vahvat tuntemukset on että olis tärpänny mutta senpä näkee ens viikolla sitten.*
Kirjotus virheistä anteeksi jo etukäteen.. Puhelimella tuas surhvailen niin niitä saattaa olla..*
 
Miun tekis mieli jännäillä tää kuu, vaikka ei tässä taida ainakaan toistaiseksi olla aihetta. Oltiin eilen ilman ehkäisyä mutta kp oli vasta 3 (mun menkat on ihan ihmeen lyhyet nykyään!) ja jos kierto ois taas saman 26pv kun viimeksi niin ovis ois vasta helmikuun alussa. Eli tuskin tolla vielä vauvaa tehtiin. Toivottavasti myö alettas pian tjotailla ihan oikeestikin, täö oli vähän tälläistä varman päälle pelaamista vielä näillä päivillä. Miehestä kyllä näkee että sitäkin jo jännittää se että "aletaan yrittää ". Esikoinen otti vähän varaslähdön aikanaan niin tässä me ekaa kertaa vasta päästään "tekemään" lasta. Semirennosti ois tarkoitus ja tjot meiningillä. Mulla on kyllä oviksen aikaan yleensä halut kohdillaan niin se kyllä helpottaa ajoitusta :D
 
Myös tänne tuli täti tänään täydellisesti yllätyksenä :( Joten kp 1/29...Tässä kierrossa täti tuli pari päivää edellä aikataulusta ja viime kierrossa viikon myöhässä...omituista hommaa sanon minä...
 
kp31 dpo12 ja nätti nega taas. :( pöh. Sunnuntaille digi tiedossa jos ei täti kurvaa kylään ennen sitä. Kettu. :(


Ja tsemppiä uuteen kiertoon jokaiselle, onpa nyt negatiivinen tammikuu. :( Jeccika ha muut jännäilijät, toivotaan teille loppukuun plussia <3
 
Lainasin tätä tuolta yhestä vanhasta pinosta. Tässä siis HCG-hormoonin nousua raskauden erivaiheissa. Jos tästä olis apua testailuun, ja myös maltillisuutta. :) Ite kans aikalailla himotestaaja. :D

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko/3 viikkoa/0-5
2viikkoa/4 viikkoa/3-426
3 viikkoa /5 viikkoa /18-7340
4 viikkoa/6 viikkoa /1080-56500
5-6 viikkoa /7-8 viikkoa /7650-229000
6-9 viikkoa/8-11 viikkoa / 25700-288000
8-11 viikkoa/10-13 viikkoa / 13000-253000
17-24 viikkoa/2. kolmannes/ 4060-65400
>25 viikkoa /3. kolmannes / 3640-117000
 

Yhteistyössä