Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

ViiruP: Mulla on ollut myös noita ajatuksia tästä neljännestä :ashamed: Olen yrittänyt olla miettimättä asioita liikaa, koska silloin se kääntyy juuri tuohon " ei ole mitään järkeä" ahdistukseen.

Munasarjat on olleet tänään tulessa. On polttanut molemmin puolin oikein mojovasti, että kyllä multa itku pääsee jos tämä kärsiminen on nyt aivan turhaa, eikä mitään tapahdu |O Huomenna taas testailen. Täytyy laittaa kuitenkin lisätilausta taas menemään,niin voin sen ainokaisen liuskan tuosta uhrata :D

kääkkis kp 85
 
  • Tykkää
Reactions: TauTau ja Jeccika
Paljon onnea Sunshine84! :)

Voiko ClearBluella saada haamua? Muka sain semmosen äsken, miehen mielestä oli pelkkä viivanpaikka...
Jostain luin, että CB:llä se on aina JOKO/TAI, eli turhia haamuja ei tulis?

Mulla ei kyllä ole mitään raskausoireita, eli se haamu on suurella todennäköisyydellä se viivanpaikka :headwall:
 
Aww..Onnea tai oikeastaan tuplasti onnea Sunshine:heart: mäkin haluisin kaksoset mutta ei taida sellaista ihmettä tapahtua:p
kp3 ja toivon että vuoto kohta luopuu.."annetaan menkat niitä kaipaaville":D Mä en clearbluella oo saanu kun plussan tai ei mitään..Kerran haamun mikä tuli ja hävis melkein heti enkä saanut näkymään vaikka kuinka kääntelin eri valossa ja purin testin:kieh:
 
Maana-mamman kanssa olen suht samassa tilanteessa töiden suhteen, mulla ei kyllä ole tuota työhaastattelua tiedossa. Tällä hetkellä siis työttömänä ja työnhaku käynnissä. Jos sattuisin töitä saamaan niin todennäköisesti pitäisi ainakin hetkeksi pistää vauvahaaveet jäähylle... Ja kun ikääkin kuitenkin on jo himpun päälle 30v. ei mulla omasta mielestäni ole kovin paljoa aikaa jäljellä näiden vauvahaaveiden kanssa. Kuopus täyttää toukokuussa 2v, eli jos samoille äippärahoille pääsis kolmannen kanssa niin raskaaksi pitäisi kesän aikana tulla...

Eihän näitä asioita saisi rahankiiltosilmissä miettiä, mutta karu tosiasia kuitenkin on että raha se on joka tätä maailmaa pyörittää...

Mites muuten nuo äippärahat menee, onko se kolme vuotta viimeisen äitiyspäivärahakauden alkamisesta vai kolme vuotta kuopuksen syntymästä kun saa vielä samat rahat? Noissahan on n. kuukauden ero...

Jos mun kierto olisi sen 28pv, niin alkuviikosta olis sitten kai ovis...

Nyt tuli tättähäärät touhuamaan viereen, pakko poistua koneelta. Plussatuulia!
 
WUHUU, tulin tuolta taustalta huutelemaan, että tänään testattu (dpo 17) plussat kahdella eri testillä. Ollaan onnemme kukkuloilla, lapsettomuustutkimukset oli alotettu ja nyt saadaankin ne jättää.. Nyt toivotaan ja jännätään, että kaikki menis hyvin ja syys-lokakuun vaihteessa saatais oma ihme syliin <3

Ollea muillekin plussanneille ja plussaa odotteleville tsemiä ja kärsivällisyyttä!! Se plussa voi yllättää millon vaan niin ku meille kävi :)

Vilijonkka plussattu 25.1 yk 10
 
Mäkin pikaisen omanapaisen päivityksen teen; edelleen siis jatkuu elämä vuodottomana. Mä oon jo alkanut kans miettii et pitäiskö kiusallaan tehdä viel yks negatesti, kun nyt on alkanut pahoinvointikin. Siis todennäköisesti johtuu tästä kun kierto on näin sekaisin, mutta saispa sit taas rauhan tän asian kanssa.
Muutto myös nyt parhaillaan käynnissä joten hommaa riittää. Lisäksi pitäis jaksaa käydä töissä ja nauttia perheestäkin. Väsyttää.

Halit uuteen kiertoon joutuneille ja ONNEA teille, joilla kierto pysyy säännöllisenä :hug: Suuret onnentoivotukset Vilijonkalle!!
 
ON: Teinpä vielä ovis-digin, jossa ei hymynaamaa, mutta testitikussa (se irrotetaan siitä digistä) oli kuitenkin kaksi viivaa. Sitten tein Apteekin oman ja sillä ihan täysin tyylipuhdas nega...arrrggh :headwall:

Mutta kyllä nuo Sunshine84 ja Vilijonkka alkaa meitä vetämään plussapuolelle, eikös? :)
 
Mä en tiedä pitäiskö mun alkaa taas jännäilee....mulla on ollut ilmeisen myöhä ovis mutten oikein osaa sanoa koska se on tarkalleen ollut. Tuntuu että mulla oli kp 20-38 koko ajan jotain vatsakipuja ja limoja :D mutta on pari mahdollista päivää tossa loppupuolella, et ois tärppi käynyt. Nyt ois kuitenkin vasta ehkä dpo6 tai jotain...mulla on tosi niukasti nännit arat kun niitä koskee, mutta tässä vaiheessahan ei vielä mitään oireita tarvi ollakaan, jos oon oikeessa ton oviksen suhteen.
Ällövaroitus; mun valkkari on ollut outoa nyt ton n. viikon ajan. Siis sellaista tosi sitkoista, ei todellakaan kirkasta. Mut sitä tulee kuitenkin suht runsaasti joka päivä. Siksihän toivoin et ne menkat ois alkanut, mut ei!

No, ootellaan nyt sit.
Kivaa viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Peity mulla oli kanssa joku viikko ennen menkkoja valkkari sellasta kellertävää liimaa:x en tiedä onko samanlaista..
äippärahan kanssa meilläkin oli toisen ja ekan välillä kamala taistelu että kerkeekö saada saman..Lopulta lasketusta ajasta esikoisen synytymään ja reilu 2vko että esikko olis täyttänyt 3..Ei yhtään tiukille mennyt:D
Onnea vilijonkalle, toivottavasti täältä vielä muutama tähän kuuhun plussaisi:)
 
Avantasia, joku VIIKKO ennen??? Kuin kauan mun pitää niitä kuukautisia vielä oottaa, no voi perse, nyt kävi taas masentaa :LOL:
/muoks
Ei kun siis niin. Viikko ennen. Tajusin niinkuin että "jokunen, muutama viikko ennen." Jooh. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 27.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 87/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.
*minmaria................kp 82/36..............yk 2..........ya 8/12...........1.

*Annatto.................kp 76/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Niiskulineiti86(26).......kp 47/27.................yk 4.............................1.
Peity........................kp 47/30................................ya 12/12........2.
Minde87...................kp 43/34.................yk 9.............................2.

kahvikuppi(26)..........kp 37/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
Miukula....................kp 35/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
Taike80(32)..............kp 33/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
SuAnn(30)...............kp 32/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 31/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 31/??...................................... ...............
marianna87..............kp 30/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.

Markke.....................kp 29/30.................yk 7..............ya 6/12.....2.
Luna85(27)..............kp 28/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
Alexandra89.............kp 27/28-35............yk 1.............ya 01/13.....1.
Mommytobe?(27)........kp 26/?..................yk 1.............................
Jeccika.....................kp 26/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3.
FLV..........................kp 25/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
kolmas(ko?)..............kp 25/25-28...................................... .........3.
ViiruP(25).................kp 22/29....................yk 5..........................3.
Sanna-M..................kp 22/29-31...................................... ............
laruu.......................kp 22/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Apatus.................... kp 20/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 20/32...................yk 9.............................2.

YAW........................kp 19/24-26.............yk 11..........................5.
Säihkiss(33).............kp 17/28..................yk3............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 16/27..................yk 7...........ya 8/12.......1.
Slallu........................kp 14/33-41...........yk 4...........ya 9/12........1.
reason.....................kp 14/28................yk 11..........ya 5/12........1.
haave_ilija................kp 14/28-38............yk 4................................
jadeka.....................kp 12/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 12/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Linttu......................kp 12/28?...............yk 1...........ya 1/13.........3.
Mom09.....................kp 11/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.

verppu.....................kp 7/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 7/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 7/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
avantasia(26)...........kp 5/33...............yk 3..............................3.
äippä 84..................kp 3/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 3/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 3/29.................yk 6...............................1.
*-PikkuMyy-(24).........kp 3/36............... yk 11.........ya 1/12.........1.
TauTau....................kp 28/28..................yk 3................ ..............2.



Day Past Ovulation:
Mylvinen.................DPO 18
kolmas(ko?).............DPO 13
TauTau...................DPO 12
Luna85....................DPO 7
ViiruP......................DPO 7



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, viisikko <3, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Villanen, Daisy D




Plussanneet:
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1)
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa lukea plussauutisia! Lämpimät onnittelut Vilijonkka ja onnea tuplista Sunshine! :heart:

Täällä jatkuu oviskivut neljättä päivää.. Ihan kummallista kun yleensä on vaan pari päivää pientä jomotusta jommallakummalla puolella mutta nyt yltyy vaan ja kipuilee ympäri alamahaa. Jospas sieltä irtoaisi oikea supermunasolu joka ei voi jäädä hedelmöittymättä =)
 
Mulla alko tiputteluvuoto, mut en laske vielä uudeksi kierroksi, kun on tosiaan semmosta ettei sidekään kunnolla kastu...Mulla ei ole koskaan ollut tiputtelua, aina menkat alkanut "kunnolla" heti, mutta tää on nyt joku uusi muutos kehossa, johon pitää sitten sopeutua.

Sen verran on mieli maassa, ettei huvita nyt viikonloppuna tavata raskaana olevia tuttavia.

Ollut puhetta työsuhteista ja äitiyslomista. Itsekin pohtinut, voiko enää työllistyä, jos jää hetkeks ilman työsuhdetta, mutta kyllä ois nyt perheenlisäys vaan niin KOVIN toivottu!!!
 
Uiuiui... Mua jännittää teidän huomiset testailut :D Peukkuja pidetään, että tälle kuulle saadaan plussia lisää :heart:

ONNEA -PIKKUMYY- vanhenemisen johdosta :flower:

Vilijonkalle ONNEA PLUSSASTA ja Sunshinelle Tuplista :heart:

Täällä samaa, JOMOTTAA niin pirusti, sattuu kaikki tärähdykset alavatsaan. Ovistestissä viiva on vahvistunut, oli tänään melkein yhtä vahva, kuin kontrolliviiva, vaikka en tiedä onko sillä merkitystä :vampire: Miten muut pitkäkiertolaiset, onko jotain oireitta???

kääkkis kp 86 ( 90 häämöttää....)
 

Yhteistyössä