Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

tervehdys pitkästä aikaa!
Onnea plussanneille!!!

ON: menkat alko kp 38, nyt siis menossa jo kp 14/28-38
Suhdetta tässä pohdittu monta viikkoa ja oon jo miettiny, että pystyttäisiinkö me tarjoomaan lapselle hyvä elämä. Kupruja ollut matkalla, enkä ajatuksissani mihinkään varmaan ratkaisuun oo edes päässy. Aaargh!
Vauvakuume kyllä kova!
Myös kiertopäiviä ja ovulaatio ajankohtaa miettiny, luulinkin jo että ovulaatio tapahtuis myöhemmin kun kiertopäivät venyneet, ja hieman jo suunnittelin että touhuilut keskitettäisiin sinne kp 20 tienoille. Eilen kuitenkin ihme nippailua ja kipua vasemmalla puolella. Eli enpäs taas sitte tiedäkkään, tarttee hakee ne ovulaatiotestit, josko sitten olis viisaampi.
Meillä kun nuo touhuilut yritetty keskittää siihen oletettuun ovulaatio ajankohtaan ja loppukierto sitten onkin kerätty voimia seuraavaan kiertoon. Ei oo vanhaks tulemista :)
Tais tulla sekavaa tekstiä, mut siltäpä mun pää nykysin tuntuukin. :)
 
Ihanaa kun taas muutama plussa tullut joukkoon, onnea!!:heart:

ON: Eilen mulla alko aivan järkky tissikipu, siis ei voi olla yhtään ilman rintsikoita. Kierto vaan venyy ja venyy.. nyt 45/28-34. Pari viikkoa sitten tuli tehtyä pari hailukkaa mutta selkeesti positiivista raskaustestiä ja niiden jälkeen kolme negaa. Tossa hetki sitten ajattelin tehä ovistestin ja siihen pärähti vahva plussa. Mä oon aivan sekaisin, että mitä ny oikein tapahtuu ja onko mulla muka taas ovis???!!! vois vaikka ne menkat alkaa jo! oon ollu ny päälle viikon ajattelematta raskautta tai mitään oviksia jne.. mut ny taas pistää miettiin, että missä mennään ja mitä ihmettä mun kehossa tapahtuu :attn:
 
Vielä ei ihmeitä, satunnaisia vihlontoja, väsymystä (ei vielä TOSI väsynyt) ja satunnaisia pahoinvoinnin pyyhkäisyjä. Ei muuta. Mulla oli esikosta ainoat alkuraskaudeb oireet oli ettei kahvi maistunu ja meinasin työmatkoilla nukkua rattiin ja töissäkin nukahdin :D esikosta pahoinvoinnit alko rv12 jatkui vko 18 ja supistelut alkoi rv17 :D kuopuksesta taas satunnaista aamuista huonoa oloa, pysyi pois salmiakin imeskelyllä. Kuopuksen raskaus oli tosi helppo, esikoisesta supparit kiusas pitkälle ja sit poika syntyi vasta 42+ 3 :D

Eli mä odotan kunnon oireita vasta 6-8 viikon päästä :D ja okei, närästys on alkanu. ;)
 
Onko kukaan tilanut lähipäivinä Raskauskeijusta testejä?
Yritin tilata mutta sivut eivät suostu lähettämään tilausta. Herjaa vaan että "täytä kaikki kentät" vaikka ne ovat varmasti täytetty.:confused:

EDIT: Ja heti toimi kun vähän valitti!:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Onnea kaikille plussanneille! Olen ollut kauan taustalla ja vauva-haaveet olleet oikein kunnolla taka-alalla, joten minut voi siirtää tuonne myöhemmin aloittaviin tai taustailijoihin. Palaan asiaan kun on kuume taas korkeammalla! Nyt keskityn töihin ja kevään tuloon =)
 
Maanantai 28.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 88/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*Annatto.................kp 77/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

Niiskulineiti86(26).......kp 48/27.................yk 4.............................1.
Peity........................kp 48/30................................ya 12/12........2.
Minde87...................kp 44/34.................yk 9.............................2.

kahvikuppi(26)..........kp 38/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
Miukula....................kp 36/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
Taike80(32)..............kp 34/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
SuAnn(30)...............kp 33/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 32/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 32/??...................................... ...............
marianna87..............kp 31/35-40............yk 3.............ya 10/12.....1.
Markke.....................kp 30/30.................yk 7..............ya 6/12.....2.

Luna85(27)..............kp 29/29-48............yk 10............ya 2/12.......1.
Alexandra89.............kp 28/28-35............yk 1.............ya 01/13.....1.
Mommytobe?(27)........kp 27/?..................yk 1.............................
Jeccika.....................kp 27/26-28.............yk 3...........ya 11/12.......3.
FLV..........................kp 26/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
kolmas(ko?)..............kp 26/25-28...................................... .........3.
ViiruP(25).................kp 23/29....................yk 5..........................3.
Sanna-M..................kp 23/29-31...................................... ............
laruu.......................kp 23/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Apatus.................... kp 21/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 21/32...................yk 9.............................2.

YAW........................kp 18/24-26.............yk 11..........................5.
Säihkiss(33).............kp 18/28..................yk3............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 17/27..................yk 7...........ya 8/12.......1.
Slallu........................kp 15/33-41...........yk 4...........ya 9/12........1.
reason.....................kp 15/28................yk 11..........ya 5/12........1.
haave_ilija................kp 15/28-38............yk 4................................
jadeka.....................kp 13/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 13/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Linttu......................kp 13/28?...............yk 1...........ya 1/13.........3.
Mom09.....................kp 12/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.

verppu.....................kp 8/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 8/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 8/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
avantasia(26)...........kp 6/33...............yk 3..............................3.
äippä 84..................kp 4/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 4/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 4/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 4/36............... yk 11.........ya 1/12.........1.
TauTau....................kp 2/28..................yk 3................ ..............2.



Day Past Ovulation:
Mylvinen.................DPO 19
kolmas(ko?).............DPO 14
Luna85....................DPO 8
ViiruP......................DPO 8



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, viisikko <3, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Villanen, Daisy D, minmaria




Plussanneet:
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1)
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
WAU ONNEA Vilijonkka, Maana-Mamma ja Sunshinelle tuplista! :heart:

PikkuMyylle Onnea vanhentumisen johdosta! :flower:

ON: Ei mitään ihmeellistä... :attn: Vatsaa vihloo, päätä särkee ja muutenkin kipeä olo, mutten jaksa testata taas. Perjantaina testattu nega, joten usko tärppiin olematon. Tätiä odotellen. Viimeksi täti ilmestyi, kun oli jo lääkäriaika tilattuna... :)

Hyvää viikonalkua! :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Ihania plussauutisia, onnea jokikiselle raskautuneelle!! Ja tsemppiä jännäilyyn niille, joilla "the hetki" on lähellä :)

Itsellä kp 4, joten kohti uutta kiertoa vaan.
Edelleen vesirokko pyörii meillä..kolmatta viikkoa |O mutta onpahan nyt ainakin kaikki lapsukaiset sen sairastaneet..

äippä
 
Minde: Mut eikös tuo pregcheck ole testi luotettavimmasta päästä :O ?? Mäkin tein tänään kyseisen r.testin, kun ovistesti näytti yhtä vahvaa kuin eilen, eli testiviiva kontrollia vahvempi ja tuohon r.testiin sain vain viivanpaikan ( josta en ole kyllä aivan varma, kun mun silmät nyt voi nähdä mitä vaan...), mutta Sofit tulee sitten joskun loppuviikosta :) Tikuttelen piruuttani noita ovistestejäkin ja katson mitä sieltä vielä tulee :D

Onko muilla näyttänyt ovistestit monta päivää plussaa??

kääkkis kp 88
 
Onpas täällä tapahtunut kauheasti kaikkea! :p Ihanaa! Mä tuolta taustalta olen kyllä lueskellut kuulumisia, mutta en ole ehtinyt kommentoida. Pitää tuo 3kk poitsu hieman kiireisenä välillä. :) Onnittelut plussista ja pahoittelut kaikesta muusta.

Itsellä on jo ihan hirveä vauvakuume. Tai lähinnä se on varmaan raskauskuumetta tällä hetkellä, kun tuo poitsukin on vielä niin pikkiriikkinen. Kaipaa sitä jännitystä yrittämisestä ja odotusta. Ja olihan se raskausmaha nätimpi kuin se, mikä nyt roikkuu tossa edessä. :LOL: Täytyy vain odotella sinne syksyyn. Huoh.. Vastahan siitä on kohta vuosi, kun sai ne ihmeelliset kaksi viivaa testiin ja ne pysyivät siinä. :)
 
kolmas(ko?) halit!! :hug: ja toivotaan lisää "vahinkoja" miehesi suunnalta...;)

Rintoja aristaa, vatsaa jomottelee, tunteet herkässä, hajuaisti herkistynyt....koska uskallan testata?? Viime yönä näin unta että tein haamuplussan ja melkeen itkin kun heräsin ja tajusin että se oli vain unta! Haluan niiiiin paljon tulla raskaaksi ja meillä on miehen kanssa niiiiin kova vauvakuume...
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82

Yhteistyössä