Onnenarpa ja Janne Antin

vierailija
Taas väität itse ninettömänä keskustelupalstoilla sellaista mikä ei pidä paikkaansa, et muuta olekaan tehnyt.. Taas väität ettei Janne olisi joskus tehnyt mitään ikävää henkilökohtaisesti , voit kuvitella ja uskoa vapaasti mitä ikinä tahdot ihan vapaasti mutta sinä oikeasti et totuutta tiedä joten turha tulla sellaista valetta selittään ettei olisi tehnyt mitään.. syyttelet vaikka itse et ollenkaan tiedä miten asia on.

Se turhien rikosilmoitusten tekeminen on Jannen juttu,Janne saa tehdä niitä ihan vapaasti kun ei Jannella nyt työttömänä muutakaan tekemistä oo ..
Jos sulle on tehty oikeasti jotain pahaa, tee ilmoitus. Se ei ole mikään turha asia.
 
vierailija
Katrie on ihanan pirtsakka juontaja. Mutta hän voisi "helpottaa" tuota omaa työtään sillä, että juttelisi vähän soittajien kanssa. Kun soittaja on kertonut oman nimensä, Katrie kysyy heti että saanko vastauksesi. Ei tarvitsisi toistella noita samoja litanioita niin paljon, kun osaisi pelata aikaa. Janne kyseli aina mitä kuuluu, millainen sää siellä on, mitä söit lounaaksi.... Ei Jannea varmaan nuo asiat kiinnostanut pätkääkään (paitsi jos joku oli syönyt pizzaa tai pastaa) mutta sai täytettyä lähetystä noilla ylimääräisillä jorinoilla..
 
vierailija
Elokuussa on tulossa uus miesjuontaja.
Miten niin muka? 🤔 Janne ilmoitti eilen, että häntä on pyydetty takaisin Onnenarpaan. Sitten hän typerästi kysyi facessa faneiltaan, että mitäs mieltä ovat. Meneekö hän takaisin. Ja tottakai kaikki ulvoivat kuorossa että ilman muuta Janne takaisin Onnenarpaan! Jannelle ei ole tullut muitakaan työtarjouksia, ja kotona lojumisella ei maksella laskuja. Eli tottakai Janne menee takaisin, varmasti sai myös sen vaatimansa roiman palkankorotuksen....
 
vierailija
No olipas taas erikoinen sana kirjekuoressa... KASAA. Anteeksi mitä?? Sanan pitäisi olla perusmuodossa! Kasaa on verbin kasata käskymuoto eli imperatiivi. Kasaa tuo hylly! Tai sitten yksikön kolmannessa persoonassa kuvaa tekemistä. Hän kasaa tuota hyllyä. Mutta ei kyllä todellakaan ole PERUSMUODOSSA. Niin no, mitä voikaan odottaa kun kyseessä on Kusetusarpa....
 
vierailija
Miten niin muka? Janne ilmoitti eilen, että häntä on pyydetty takaisin Onnenarpaan. Sitten hän typerästi kysyi facessa faneiltaan, että mitäs mieltä ovat. Meneekö hän takaisin. Ja tottakai kaikki ulvoivat kuorossa että ilman muuta Janne takaisin Onnenarpaan! Jannelle ei ole tullut muitakaan työtarjouksia, ja kotona lojumisella ei maksella laskuja. Eli tottakai Janne menee takaisin, varmasti sai myös sen vaatimansa roiman palkankorotuksen....
Ootpa katkera.
 
vierailija
Katrie on ihanan pirtsakka juontaja. Mutta hän voisi "helpottaa" tuota omaa työtään sillä, että juttelisi vähän soittajien kanssa. Kun soittaja on kertonut oman nimensä, Katrie kysyy heti että saanko vastauksesi. Ei tarvitsisi toistella noita samoja litanioita niin paljon, kun osaisi pelata aikaa. Janne kyseli aina mitä kuuluu, millainen sää siellä on, mitä söit lounaaksi.... Ei Jannea varmaan nuo asiat kiinnostanut pätkääkään (paitsi jos joku oli syönyt pizzaa tai pastaa) mutta sai täytettyä lähetystä noilla ylimääräisillä jorinoilla..
[/QUO Katrie on todella hyvä juontaja.Ei tarvitsekkaan lässyttää mummojen kanssa turhia.
 
vierailija
Ootpa katkera.
No en ole katkera. En edes kateellinen. Sanoin vain niinkuin asiat on, vaikkakin käytin kärkästä kieltä. Mielestäni on Jannelta typerää kysellä facessa että mitäs fanit sanotte, pitäisikö minun palata Onnenarpaan. Tuo on aivan turhaa huomion- ja kehujen kalastelua. Eihän Jannen fanit ole viime päivinä muuta tehneetkään kuin itkeneet Jannelle miten Onnenarpa on pilalla, ei pysty enää katsomaan jne. Jannen ei olisi tarvinnut kalastella näitä vastauksia egoaan nostaakseen. Ja sekin on totuus että työttömänä ei rahaa tulvi ovista ja ikkunoista. Eli tyhmäähän se olisi kieltäytyä palaamasta Onnenarpaan, kun muitakaan työtarjouksia ei ole tullut. Kaikki mitä sanoin on totta. Mutta Janne-fanit ei hyväksy viestiäni, koska kirjoitin sen negatiiviseen sävyyn. Huoh.
 
vierailija
Vauva sivulla on yritetty aloittaa vaikka kuinka monta keskustelua Jannesta (ja mukamas Onnenarvasta), mutta kaikki lähtee poistoon koska ette näköjään pysty puhumaan aiheesta ollenkaan ilman haukkumista ja nimittelyä Jannea kohtaan. On se kumma että aikuiset ihmiset ei vaan osaa kirjoittaa fiksusti. Vauva sivulla on myös alettu aloittamaan keskustelut koodeilla ettei mukamas niitä löydy muille. Ei tarttis mitään koodeja kuten OA tai JA jos olisitte vetää keskustelun asiallisesti. Minä en ole ainoa kommenttien poistaja, siellä näyttää olevan ryhmä meitä. Mielenkiintoisinta on että joidenkin vaan pitää puhua paskaa Jannesta ja kovasti yrittävät saada keskusteluja alkuun siitä. Hankkikaa jotain fiksumpaa puuhaa kuin aloittaa about 25 uutta keskustelua. Ne poistuu aina.
 
vierailija
Vauva sivulla on yritetty aloittaa vaikka kuinka monta keskustelua Jannesta (ja mukamas Onnenarvasta), mutta kaikki lähtee poistoon koska ette näköjään pysty puhumaan aiheesta ollenkaan ilman haukkumista ja nimittelyä Jannea kohtaan. On se kumma että aikuiset ihmiset ei vaan osaa kirjoittaa fiksusti. Vauva sivulla on myös alettu aloittamaan keskustelut koodeilla ettei mukamas niitä löydy muille. Ei tarttis mitään koodeja kuten OA tai JA jos olisitte vetää keskustelun asiallisesti. Minä en ole ainoa kommenttien poistaja, siellä näyttää olevan ryhmä meitä. Mielenkiintoisinta on että joidenkin vaan pitää puhua paskaa Jannesta ja kovasti yrittävät saada keskusteluja alkuun siitä. Hankkikaa jotain fiksumpaa puuhaa kuin aloittaa about 25 uutta keskustelua. Ne poistuu aina.
No montakos kertaa olet jo yrittänyt täältä poistaa tätä keskustelua? Eikö vaan onnistu vaikka kuinka yrität??? Voi kyynel.... Jossain sivustolla sentään saa vielä keskustella.. Ihan vain tiedoksesi että täällä ei ole haukuttu Jannen seksuaalista suuntautumista, ei hänen sairauttaan, ei ulkonäköään.... Eli ei mitään tarvetta poistattaa TÄTÄKIN ketjua.
 
vierailija
Miksi Janne ei juonna enää Onnenarvassa? Ihmeellistä riitelyä lähes tulkoon koko ketju täynnä. Huomasin, että vauva palstalla poistetaan Janneen tai onnenarpaan liittyvät keskustelut ja löysin sitten tämän ketjun täältä jossa ei oikein asiallista keskustelua ole. Keskustelu voisi olla asiallisempaa eikä mennä henkilökohtaisuuksiin. Ihmettelen meininkiä. Jannesta saa tykätä tai olla tykkäämättä mutta riidellä ei tarvitsisi.
 
vierailija
Miksi Janne ei juonna enää Onnenarvassa? Ihmeellistä riitelyä lähes tulkoon koko ketju täynnä. Huomasin, että vauva palstalla poistetaan Janneen tai onnenarpaan liittyvät keskustelut ja löysin sitten tämän ketjun täältä jossa ei oikein asiallista keskustelua ole. Keskustelu voisi olla asiallisempaa eikä mennä henkilökohtaisuuksiin. Ihmettelen meininkiä. Jannesta saa tykätä tai olla tykkäämättä mutta riidellä ei tarvitsisi.

Janne sai potkut onnenarvasta kun pyysi enemmän palkkaa sen takia ei nyt viikkoon ole juontanut :)
 
vierailija
No montakos kertaa olet jo yrittänyt täältä poistaa tätä keskustelua? Eikö vaan onnistu vaikka kuinka yrität??? Voi kyynel.... Jossain sivustolla sentään saa vielä keskustella.. Ihan vain tiedoksesi että täällä ei ole haukuttu Jannen seksuaalista suuntautumista, ei hänen sairauttaan, ei ulkonäköään.... Eli ei mitään tarvetta poistattaa TÄTÄKIN ketjua.
Kukaan ei ole ollut poistamassa tätä ketjua.
 
vierailija
Janne sai potkut onnenarvasta kun pyysi enemmän palkkaa sen takia ei nyt viikkoon ole juontanut :)
Ok, kiitos vastauksestasi. Onko se ihan selvää faktaa sen facesta tms, että sanoiko se siellä että pyysi liikaa palkkaa ? En oo facessa, niin en tiedä mikä on totuus. Itse ajattelin, että syynä olisi ollut iltalehden juttu ettei enää juonna. Ihmetytti vain kun ei enää yhtäkkiä juontanut ja nyt on tämä uus nais juontaja tilalla.
 
vierailija
Mutt
No montakos kertaa olet jo yrittänyt täältä poistaa tätä keskustelua? Eikö vaan onnistu vaikka kuinka yrität??? Voi kyynel.... Jossain sivustolla sentään saa vielä keskustella.. Ihan vain tiedoksesi että täällä ei ole haukuttu Jannen seksuaalista suuntautumista, ei hänen sairauttaan, ei ulkonäköään.... Eli ei mitään tarvetta poistattaa TÄTÄKIN ketjua.
Kyllä täälläkin seurataan mitä sanotaan että toivottavasti tämä keskustelu pysyy suht koht asiallisena. Ei todellakaan tarvitse haukkua ketään ihmistä.
 
vierailija
Ok, kiitos vastauksestasi. Onko se ihan selvää faktaa sen facesta tms, että sanoiko se siellä että pyysi liikaa palkkaa ? En oo facessa, niin en tiedä mikä on totuus. Itse ajattelin, että syynä olisi ollut iltalehden juttu ettei enää juonna. Ihmetytti vain kun ei enää yhtäkkiä juontanut ja nyt on tämä uus nais juontaja tilalla.

Se iltalehtikin voi olla myös hyvin syynä ..En itse myöskään käytä facebookia niin en tiedä mitä kaikkea höpisee facebookissa.
Mut Iltalehti & palkkatoive voi hyvin olla syynä ja varmaan myös on
 
vierailija
Se iltalehtikin voi olla myös hyvin syynä ..En itse myöskään käytä facebookia niin en tiedä mitä kaikkea höpisee facebookissa.
Mut Iltalehti & palkkatoive voi hyvin olla syynä ja varmaan myös on

Ehkä nuo molemmat on syynä ja mieleeni tuli myös , että nelonen on saanut liikaa huonoa palautetta Jannesta onnenarvassa. Lie sitte mikä on totuus.
 
vierailija
Se iltalehtikin voi olla myös hyvin syynä ..En itse myöskään käytä facebookia niin en tiedä mitä kaikkea höpisee facebookissa.
Mut Iltalehti & palkkatoive voi hyvin olla syynä ja varmaan myös on
W
Etkö itse haluaisi palkkaa työstä mitä teet? Miten ihmeessä te olette jotenkin vetäneet aiheen niin että koska Janne pyytää palkkaa työstä mitä tekee että se on jotenkin huono asia? Kaikilla on oikeus palkkaan minkä he ansaitsee. Tää ihme vihapuhe että Janne muka vaatii hänelle mahdottomia summia… eli te muut suostutte tekemään työnne ihan mihin summaan vaan? Järki hoi!
 
vierailija
Janne sai potkut onnenarvasta kun pyysi enemmän palkkaa sen takia ei nyt viikkoon ole juontanut
Etkö itse haluaisi lisää palkkaa?? Oon nähnyt sun vihapuheen aloitukset kaikkialla vauva palstalla mutta ne ei ole lähteneet mihinkään. Sun kommentit aina poistetaan. Mitä se sulle kuuluu mitä Janne tekee? Et kuitenkaan hänen Face sivullaan uskalla kommentoida mitään. Te nimittömät huutelijat olette isoimmat pelkurit mitä on olemassa.
 
vierailija
Etkö itse haluaisi lisää palkkaa?? Oon nähnyt sun vihapuheen aloitukset kaikkialla vauva palstalla mutta ne ei ole lähteneet mihinkään. Sun kommentit aina poistetaan. Mitä se sulle kuuluu mitä Janne tekee? Et kuitenkaan hänen Face sivullaan uskalla kommentoida mitään. Te nimittömät huutelijat olette isoimmat pelkurit mitä on olemassa.
Niin. Ilman että kopioit muiden lauseet, anna mulle oma lauseesi.
 
vierailija
Kaikkien vihapuheiden IP osoitteet myös saa selville todella helposti jos on tarve.
Näytä mulle tästä ketjusta YKSIKIN viesti joka täyttäisi rikoksen tunnusmerkit! Mitä, etkö löydä vai??! No kun niitä ei ole!!!!! Aivan turha aloittaa taas tuota ip-osoitteilla uhkailua. Janne ja te hänen faninsa olette kyllä hupaisia. Te oikeasti luulette että rikosilmoituksen voi tehdä vaikka huonosta säästä tai jos auto ei mene katsastuksesta läpi.
 

Yhteistyössä