Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

avantasia: joo mulla oli se plussa-nega homma. kun pregcheckillä ja predictorilla tuli selkeen pinkin viivat. ja sit yhtäkkiä loput testit negaa. Tää oli jotai pari viikkoa sitten :D ja ny tein aamulla digin ja pläjähti heti raskaana. ja äsken noin puol tuntii rakossa olleesta pissasta apteekin oman testin ja tuli aikas vahva viiva ennen kontrolliviivaa :D outoo on kyllä ollu tää viime aika mutta nyt tuli varmuus :D
 
Onnea Minde! :heart: Nyt ei tartte enää arvailla! ;) Toivottavasti perästä tullaan kaikki loput ja ettei yksikään jäisi tänne yksin. :p

Kyllä ihan selvästi huomaa et ovis lähestyy ku halut kasvaa koko ajan. Harmi et mies tekee tänään pitkää päivää. Se on vähän sellanen mörrikkä et ei jaksais jos se on väsy. Pitäiskö vedota siihen viime kertaseen et kyllähän muakin silloin väsytti, et housut veks vaan. :LOL: Tosin kaipa se otollisin hetki olis loppuviikosta mut ku ei voi tietää ku en ees tiedö kiertoa. Ovistikkuja en ajatellut odottaa kun mehän ollaan sovittu et tulee jos tulee. ELI tulis jo!!! =)

Kaikille tosi paljon plussia nyt ja tädit saa nyt pysyä poissa, NIH! :D
 
ViiruP jokos oot sortunu testaamaan? Samoilla dpo:illa kun mennään... Itse sorruin eilen, aamulla ja nyt :D Joo tiedän et touhus ei oo mitään järkee mut aivan sama se mulle.

Mun testitulokset 2x pc ja 1x apteekin oma. Ja kaikki noi perhanat on antaneet jotain ehkä maailman ärsyttävintä esihaamua mikä vielä entisestään ruokkii mun sairasta testihimoa. Siis jotain sinne oikeasti ilmestyy, piti oikein työkaverille näyttää ottamaani kuvaa ku luulin näkeväni näkyjä. JOTAIN SIELLÄ ON! Se onkin sit eri asia et antaako viivanpaikkaa, kemiallista vai mitä. Oon oikeasti tosi raivona kaikelle täällä nyt. Vielä 1 apteekin oma jäljellä, ajattelin sen testailla tyyliin perjantaina jos vaan maltan sinne asti. Nyt on pakko hakea lisää pregcheckejä. Tänään ollu mahalla sellaista kummaa viiltelyä ja ihme paikoissa ja eilen otsaan kasvoi iso finni mikä aikas harvinaista mulle. Ainiin ja ystäväni ummetus saapui eilen, tämä myös superharvinaista mulle.

Hetkittäin tosi varma olo et raskaana ja välillä päinvastoin. Mies vielä piristi sillä eilisellä "miesten spermanlaatu heikentyny"-artikkelilla ja masens taas mielen et täst ei tuu ikinä mitään. Meillä siis kun noita siittiöhaasteita on. Nyt tartuin asiaa oikeen kiukulla ja päätin, et tää ei voi oikeesti olla näin saamarin vaikeeta... Tulipa tässä näinä päivinä vuosi pillereiden lopettamisestakin ja siten vuosi yrittämistä takana. #%¤&/(####
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Onnea Minde tuhannesti! Aina nämä plussauutiset tuovat niin paljon iloa päivään itsellekin, mahtava homma!

Ja muitakin jännäilijöitä on kovin.. voi voi, nyt vaan kaikille pitkää pinnaa ja plussia tikkuihin :)

Oma napa viettää dpo8. En oikein keksi mitään oiretta, mikä ei joskus muutenkin olisi tullut tai mennyt PMS oireiden piikkiin. Mutta kaikkea pitää haaveilla ;) Kaikki klassiset vatsan nipistelyt ja viiltelyt, finnit, palelut, väsymys ovat paikalla. Mutta en uskalla todellakaan kauheasti villitä itseäni kuvitelmissani, vaikka mieli tekisi. Eilen yksi kaverikin sanoi mulle, että eihän tossa vaiheessa voi todellakaan tuntea minkäänsortin oiretta. Enpä sitten kehdannut paljastaa, että haluatko nähdä listan...:D

Tsemppiä jokaiseen tupaan!
 
Luna85 Saa kyllä taistella tosissaan ihteensä vastaan ettei raskaustestejä tula esille kaiveltua. Tänään kyllä, myönnetään... :ashamed: Ovistestillä jo vähän testailin voisko siihen vaikka jotain tulla.. Mutta eipä tullut. Olin ajatellu että perjantaihin asti maltan, vai maltanko???

Alaselkää jomottaa kyllä ihan oikeellalailla, tunti/pari heräämisen jälkeen alkaa ja jomottaa koko päivän. Tänään alamahalle tullu kumma olo.. Painon tunnetta, kipuilee ehken oikealta puolelta. En tiedä ennakoiko se menkkoja vai masuasukkia? Seksin jälkeen kivisti mahaa molemmin puolin mitä en kyllä aijemmin oo tullu huomattua. Etova olo saapuu iltamassa. Ja nämä minun unet, omaan tosi hyvät unenlahjat. Nukahdan sillon kun menen sänkyyn ja oon tosi aamu uninen, yleensä kerran tai pari katon kelloo yöllä. Hereilen siis. Mutta nyt, unta saa ootella, nukun kun tukki heräilemättä. Ja herään aamulla virkeänä...???! Ylösnouseminen ei tuota mitään ongelmaa. En voi käsittää..
Jospa tähän selkoo loppu viikon aikana tulis. :)
 
Peity! et sä voi jättää mua tänne!! :LOL: Onnea hirveesti plussasta!! :heart:

Minde Onnea kovasti plussasta!! :heart:

Om: Täällä on vielä kadonneen tädin metsästys päällä :) Alkais nyt edes! Valkovuotoo tulee melkein lorisemalla. Tuntuu että menkat alkaa. Närästääää.... Täytys kai tehä testi ettei elättele toiveita. Ollaan niin vähän puputeltu, että ihme jos olis tärpänny nyt loppukierrosta.
 
Onnea plussanneille!

Mulla pitäis olla ovis ihan just tulossa (kp 13?) jos kierto aikoisi asettua siihen n. 28 mitä se ennen on luomuna ollut. Mutta ei niin mitään oireita :/ Jospa olis vaan himpun pidempi kuin ennen, elättelen toiveita :)
 
Kiitos ihanat onnitteluista! Olen aivan äimänä...vähän samat fiilikset varmaan kun maana-mammalla oli. Ensin kiljaisin vessassa kun heti tuli selvät punaiset viivat. Siitä seuraavat about 30min hoin vaan "eivoiollatotta, eivoiollatotta..."
En tiedä yhtään mitkä rv:t nyt on? Pitäiskö tehdä digi? Ihan todella outoa olla toista kertaa raskaana, jännittävää! Outoa....:LOL:
Niiskuneiti nyt testiä kehiin!! :p
 
Mahtavaaa!!!! Wau mikä aalto, onnea minde ja erityisesti peity!!!!! :heart: upeeta!!!!!!

jeccika mä plussasin dpo14, ennenku täti tulee niin toivoa on aina :heart: ja siihen saakka oli negoja paitsi se yksi esihaamu dpo 11 tehdyssä testissä. Eli huomenna/ylihuomenna testiä jos vielä täti pysyy poissa!

Mä oon ollu niin kiireinen ja hämilläni edelleen ja ollu kouluhommia ja ja ja... Tänään oli sit työhaastttelukin ja ei vaan, en tiiä, tuntunu omalta paikalta. :/ noh katsellaan. Seuraan kyllä tiivisti mitä teille kaikille kuuluu! Tsemppiä jokaiselle uuteen kiertoon joutuneelle :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jeccika ja Peity
Paljon onnea kaikille plussanneille! ihana lukea plussauutisista, jotenkin lisää aina toivoa omaankin tilanteeseen...
Peity ihana kun tuli plussa kuitenni viimein:heart:
eikä Maana-mammankaan tarvinnu täällä kauan notkua. hyvä näin:)

toivon, että tulen pian perässä...alkaa olla yrityskiertoja jo aivan tarpeeksi. mulla on omien laskujen mukaan dpo6.

kääkkis82 siellähän on tapahtunut edistystä! ihana kuulla, että ovis on löytynyt ja kierto todella päättyy joskus:) varmaan kysyy voimia tuollainen, mutta nyt loppukierto on vain positiivista jännitystä, että josko plussa teillekin tulisi vielä helmikuussa:)
 
Luna onnea! Ettei vaan ois tuplat! :D Sunshine tuolla sanoi että plussa tuli tosi aikaisin tosi vahvana ja odottaa kaksosia :heart: tai sitten sä oot nopea hormonitason nostaja eli sulla vaan plussa näkyy aiemmin! Eli PLUSSA SE ON! :heart:

Mullakin on se digitesti sängynpäädyssä vieläkin vaikka siitä loppui jo paristo ja näyttö on tyhjä...!! :LOL:

Saatiinpa hieno tammikuun loppu ja loput seuraa sit heti helmikuussa perässä, eiks vaan? :)

Maana rv 4+3 ( työnimipaniikki!)
 

Yhteistyössä