Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Täällä tulee niin paljon plussia ettei meinaa mukana pysyä mutta mikäs sen ihanampaa!

Onnea LukLu! :)

Vähän omaa napaa pakko kirjoittaa vaikka aattelin etten tästä mainitse... Mulla siis menossa kp 20/28 ja eilen illalla suihkussa totesin että nännit on ihan järkyn kipeet. Miehen kanssa ei olla yhtään puhuttu mistään mahdollisista oireista ja hän ei todellakaan tarkkaile mitään mun oireita. Hänpä sitten illalla totesi ihan spontaanisti että ihan kuin sun nännit olis isommat kuin normaalisti. No, olen ihan samaa mieltä ja äsken suihkussa taas totesin että kipu ei ole ainakaan vähentynyt... Olin päättänyt, että tässä kierrossa en varmasti etsi mitään oireita ja melkein harmittaa että nyt tuli tämmöinen joka varmasti saa toiveet nousemaan. Toisaalta nyt on niin aikaiset päivät vielä että tuskin edes voisi olla mitään raskausoireita mutta kyllähän te tiedätte... : /
 
Wuf
Josko minäkin uskaltautuisin tänne jo ilmoittautua.
12.2. poistetaan kierukka ja sen jälkeen aletaan tjottailee. Itse olen jo pari vuotta kuumeillut toista lasta, mutta miehen sain innostumaan vasta vähän aikaa sitten :) Meillä on siis kohta 4v tyttö, jolle nyt kaveria aletaan yrittämään. Lisäksi perheeseemme kuuluu 5 koiraa, joten tekemistä kyllä riittää ;)
Mut voi aluksi laittaa tuonne myöhemmin aloittaviin ilmoittelen sitten poiston jälkeen tarkemmat tiedot
 
Voi että mitä tääl on tapahtunu, viimeks eilen kävin ja plussia tullu ku sieniä sateella. Onnea kaikille plussan saaneille
Wau, meikäläinenkin meni ihan sanattomaks, ja harvemmin muuten niin käy.

ON kuitenkin: Nyt siis kp 17 ja tänään olin ihan varma että mulla on raskautunut olo :) ei voi kuin nauraa, mä en oo koskaan ollu raskaana joten en tiedä miltä se edes tuntuu. Ja DPO on vasta 3, joten tuskinpa vielä mitään tuntemuksiakaan olis. Hullukshan tässä tulee, ja voin kertoo et mitä pitemmälle kierto etenee niin sitä hullumpi olen. Yleensä mun hulluus tulee vasta kp 20 jälkeen.
Mut toisaalta tähän jännitykseen jää koukkuun. :)
 
ONNEA LukLu ja Villanen !!! :heart::heart::heart: Tää on kyllä mahtavaa :LOL: Hetken kun on palstalta pois, niin lisää plussia tulee :D

Wuf: Tähän pinoon todellakin kannattaa tulla, plussia satelee oikein urakalla :D Tervetuloa :flower:

Jeccika: :hug: Tästä kierrosta sitten, eikös vaan :heart:

Just tässä laskeskelin, että nyt jos on tärpännyt, niin vauvalle tulee LA todella lähelle mun syntymäpäivää :heart: Olis se ihanaa :)
 
Torstai 31.1.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 91/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*Annatto.................kp 80/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

*Niiskulineiti86(26).....kp 51/27.................yk 4.............................1.

kahvikuppi(26)..........kp 41/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.

Miukula....................kp 39/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
Taike80(32)..............kp 37/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
SuAnn(30)...............kp 36/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 35/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 35/??...................................... ...............
Markke.....................kp 33/30.................yk 7............ya 6/12.......2.
Alexandra89.............kp 31/28-35............yk 1.............ya 01/13.....1.
Mommytobe?(27)........kp 30/?..................yk 1.............................

FLV..........................kp 29/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
ViiruP(25).................kp 26/29....................yk 5..........................3.
Sanna-M..................kp 26/29-31...................................... ............
laruu.......................kp 26/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Apatus.................... kp 24/28-29.............yk 2...............................
Nyytti88..................kp 24/32...................yk 9.............................2.
YAW........................kp 21/24-26.............yk 11..........................5.
Säihkiss(33).............kp 21/28..................yk3............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 20/27..................yk 7...........ya 8/12.......1.

Slallu........................kp 18/33-41...........yk 4...........ya 9/12........1.
reason.....................kp 18/28................yk 11..........ya 5/12........1.
haave_ilija................kp 18/28-38............yk 4................................
jadeka.....................kp 16/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 16/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Linttu......................kp 16/28?...............yk 1...........ya 1/13.........3.
Mom09.....................kp 15/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.
verppu.....................kp 11/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 11/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 11/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.

avantasia(26)...........kp 9/33...............yk 3..............................3.
marianna87..............kp 9/30................yk4.............ya10/2012.....1.
äippä 84..................kp 7/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 7/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 7/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 7/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.
TauTau....................kp 5/28................yk 3................ ..............2.
Jeccika....................kp 2/28................yk 4...........ya 11/12........3.



Day Past Ovulation:
Luna85....................DPO 11
ViiruP......................DPO 11
kääkkis82.................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini, Wuf



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, viisikko <3, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, kolmas(ko?)




Plussanneet:
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Kiitos onnittelijoille.. Kyllähän tää taas sen verran laittaa miettimään, että kattelen tota testiä tossa mikron päällä vähän väliä =) Tein aamulla vielä varmistuksen ja vahvempi plussa tuli, joten on se uskottava.. =) Just kun tilasin 10 testiä nii nyt niitä on kaapissa se 8 jäljellä =D No kaipa ne jonnekin saa työnnettyä... Ja sen verran oon taikauskonen, etten uskalla niitä vielä muutamaan kk antaa mihinkään, ettei vaan käy mitään =S

Joo eilen kun mies tuli töistä ja toi postit niin menin samantien testaileen ja jotain hailakkaa tuli esiin heti kun testi alko värjääntymään ja kohta jo selvä plussa, vaikka haaleampi.. Mutta tämä kyllä tarkottaa meillä jatkossa sitä, että ehkäisy on oltava kunnossa tämän jälkeen! Meillä on nimittäin lapsiluku täynnä nyt ja selvästi täällä on helposti raskautuvaa tyyppiä.. ENKÄ SANO TÄTÄ TODELLAKAAN MISSÄÄN KEULIMISMIELESSÄ!!!! Oon joutunut aika läheltä seuraamaan lapsen yritystä vuosi tolkulla ja olen nähnyt ne ylä ja alamäet! Mutta naiset uskokaa, että TEIDÄNKIN aika koittaa vielä!! Kuitenkaan tällä palstalla ei yrityskertoja kenelläkään taida olla ihan mielinmäärin, joten IT WILL COME! <3 Halaukset kaikille ja jännittän täällä taustalla ainakin teidän muiden puolesta!
 
Ei muutosta tänä aamuna.. jotain hyvin hailakkaa viivaa piirtyi, mut ei se todellakaan mikään plussa ole.. nyt pari päivää odottelua ja testia uusiksi kehiin jos ei täti sitä ennen tule! :( Tällä hetkellä tosin maha juilii ihan silleen et se täti vois sieltä olla tulossa, joten taidan kyllä sittenkin siirtää ajatukset tulevaan kiertoon.. kyllä se nyt jo pitäis näkyä jos jotain oikeesti tapahtuis.. tais olla sitten vaan kiinnittymisyritys, kun ei kummemmaksi muuttunut..

Mua vaan rupee pikkuhiljaa ahdistaa tää tilanne. Esikoista tahkottiin melkein puolitoista vuotta ja näyttää siltä ettei tää kakkonenkaan ihan helpolla ole tulossa! Hemmetti, et harmittaa, kun kuukaudesta toiseen saa pettyä ja kakkosta ei vaan näy.. taidan masentua nyt hetkeksi ja yritän itseäni keräillä täältä kaikkien näiden ahdistusten tunteiden alta! :'(

Nii ja Onnea Villaselle plussasta!! :heart:
 
voi ei.. ViiruP Plussa on edelleen mahdollinen, älä luovu toivosta niin kauan kun menkat ei tule! Mä plussasin vasta kp 32, mikä ois mun ovisbongauksen jälkeen vasta 16 päivää, eli siis oisko se niin kun dpo16? Negan tein vielä dpo 13.. Joten odota rauhassa nyt pari päivää menkkoja ja sit teet testin.. Ja ehkä se voi olla hyväkin se "tauko" ainakin siinä ajattelussa. Annatte mennä ja luonto hoitaa loput. En tiedä tikutteletko vai et, mutta anna sellasten juttujen olla hetkeks, osaat varmaan jo suurinpiirtein ajatella koska ovis olis ja fiilisten mukaan hommiin! Kaikki kääntyy kyllä hyväksi vielä. Sama homma Markkelle!
 
Onpas täällä elämänmakuista, todellakin! Niin plussineen kuin täteineenkin...

Mä jotenkin sain kuitenkin ihme sekosököhepulin kun oli niin paljon plussanneita ja väänsin tänä aamuna testin (dpo10). Jonkun ihmeellisen haamun esiasteen sain. Ihan kyllä niin aavistus haamua, että hieman epäilen näkökykyäni. Olisko kuitenkin vaan viivanpaikka.. Mutta eipä auttanut asiaa yhtään, nyt sitten vaan pitäs jaksaa jännitellä ja tehdä parin päivän päästä uudelleen. Voi jee. Hermo menee.. Tää varhain testaaminen on niiiin vaarallista kerrassaan.. Ei olis pitänyt sortua. Mutta minkäs teet.

Töissä paljon hommaa mihin pitäis oikeesti vähän ajatusta laittaa, niin eipä tämä nyt hirveästi auttanut asiaa. Siniset viivat vaan pomppii mielessä

Lumista päivää naiset!
 
Äh, muuttuiko nyt kp31 sitten kp1:ksi? :ashamed: Pikkuhousunsuojassa oli hieman vaaleanrusehtavaa verta(?) ja pyyhkiessä paperiin tarttui hailakkaa vaaleanpunaista limaa. Kovasti epäilen, että mahtaako olla kuitenkaan kyse menkoista, kun minkäänlaisia menkkakipuja ei ole ollut (normaalisti kuukautisten alkamispäivänä selkeitä menkkakramppeja) ja yleensä mulla alkaa menkat oikein kunnon niagaran putouksilla. Aamulla r-testi näytti negaa, mutta jo kuudennetta päivää jatkuvat tissikivut olivat aamulla pahentuneet entisestään ja muutkin raskausoireet(?) jatkuneet. Kuplintaa alavatsassa, paineen tunnetta ja ajoittaista vihlontaa. Hmmm, saas nähdä mihin tämä tilanne tästä nyt etenee... :confused:
 
:( Markke ja ViiruP :hug:

Alexandra: älä nyt vielä heitä sinäkään kirvestä kaivoon, kun se hcg nousee niin yksilöllisesti :heart:

Täällä ollut parempi olo henkisesti taas tänään, kovasti odotan mun testipaketin saapumista :D Pääsis jatkamaan ovistestien tekoa, kun kiinnostaa mitä ne näyttää :) Painetta tuntunut välillä alavatsalla, mutta vielä ainakaan ei tänään ole ollut niitä viiltoja muniksissa.

kääkkis kp 91 dpo 2
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Niin... Myö nyt ootellaan vauvaa tulevaksi 2014. Ei ennee tälle vuotta. Siteitä pitää ehken käyä valmiiksi ostamassa, ettei sitte tarvii ennee säntäillä kun vuoto alkaa. Veikkaan aika vahvasti lauantaita tädin tulo päiväksi.
 
Ohhoh ja lisää plussia tullut! Älä viiruP heitä vielä kirvestä kaivoon, vielä voi plussa tulla :heart:

Oon iha mielenkiinnosta tehnyt nyt pari ovistestiä ja kyllä meinaa tulee niin vahvaa viivaa!! :D kyllä ne raskauden näköjään näyttää! Ja mäki vaan ihmettelin ennen r.testiä, että miten mulla voi olla kokoajan ovis :LOL: tyhmä minä ku en tajunnu heti :LOL:
 

Yhteistyössä