Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Wuf
Paljon onnea plussanneille :heart:

Tänään töissä tuntui, että vähintään joka toinen asiakas oli raskaana tai sit oli pikku vauva mukana. Ihan järkyttävä vauvakuume päällä ja mies jo eilen alko perumaan puheita yrityksen aloituksesta :O No kierukka nyt kuitenkin lähtee pian joten pari vaihtoa vaan miehellä ;)
 
Hurja plussavyöry! Onnea kaikille plussanneille! :heart:

Uudet tervetuloa! :)

Aattelin että ovis tapahtu eilen ku nännit kipeyty. Kananmunalimaa riitti vielä tällekin päivälle, joten päätin vakaasti että tänään sitten dpo0. Tikkuihin meni hermot alkuviikosta, palaan niihin parin kuukauden päästä jos ei oo tärppiä tullu. Eli mitään varmaa ei ole, mutta onpahan jotaki mistä laskee jännäpäiviä ku talleteltukin on. Ehkä tänään vielä varmuuden vuoks ja koska panettaa :LOL:
 
Onnea taas uusille plussanneille!

Onpas täällä ahkeria testaajia, mä taidan olla vähemmistössä kun olen koko elämäni aikana tehnyt tasan 3 raskaustestiä, esikoisesta tein kaksi testiä, kuopuksesta yhden :D Säännölliset menkat on tietty helpottanu asiaa, ja on mulla ollut kyllä kummallakin kerralla aika varma aavistus asiasta.
Ovistesteihin ei ole ollut tarvetta, nyt tietysti jos tuntuu että kierto on ihan sekaisin tuon kierukan jäljiltä eikä tärppiö kuulu niin täytynee muutaman kuukauden päästä sellaisia koittaa. Mutta oletan tosiaan oviksen olleen keskiviikkona tai siinä tietämillä. Toivotaan ainakin!
 
Mitenkäs se meni? Kuiva kausi ennen tädin tuloa vai eikö? No pikkuhousunsuojaa kuitenkin saanut päivän pitää runsaan valkovuodon takia. Miehen kanssa käytiin elokuvissa katsomassa vuonna '85, tuntu että nyt muuten lorahti jotain. Olin varma että täti tuli vaan eipä tullutkaan. Alamahaa kyllä jomottaa välillä ja päätä särkee. Että eiköhän se huomisen aikaan tänne kurvoo.
 
Sunnuntai 3.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 94/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*Annatto.................kp 83/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

*Niiskulineiti86(26).....kp 54/27.................yk 4.............................1.

kahvikuppi(26)..........kp 44/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
Miukula....................kp 42/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
Taike80(32)..............kp 40/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.

SuAnn(30)...............kp 39/41...............yk 3.............ya 6/12........1.
Villemo.....................kp 38/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 38/??...................................... ...............
Mommytobe?(27).......kp 33/?..................yk 1.............................
FLV..........................kp 32/?...................yk 1..........ya 1/13........3.

Sanna-M..................kp 29/29-31...................................... ............
laruu.......................kp 29/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.
Nyytti88..................kp 27/32...................yk 9.............................2.
YAW........................kp 24/24-26.............yk 11..........................5.
Säihkiss(33).............kp 24/28..................yk3............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 23/27..................yk 7...........ya 8/12.......1.
Slallu........................kp 21/33-41...........yk 4...........ya 9/12........1.
reason.....................kp 21/28................yk 11..........ya 5/12........1.
haave_ilija................kp 21/28-38............yk 4................................
jen_ni......................kp 20/28................. yk 2........... ya 1/13.......3.

jadeka.....................kp 19/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 19/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Linttu......................kp 19/28?...............yk 1...........ya 1/13.........3.
Mom09.....................kp 18/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.
verppu.....................kp 14/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 14/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 14/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
avantasia(26)...........kp 12/33...............yk 3..............................3.
marianna87..............kp 12/30................yk4.............ya10/2012.....1.
äippä 84..................kp 10/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 10/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 10/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 10/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.

Jeccika....................kp 5/28................yk 4...........ya 11/12........3.
Alexandra89.............kp 4/30...............yk 2.............ya 01/13.....1.
Markke.....................kp 3/30...............yk 8............ya 6/12.........2.
jii87(25)...................kp 1/28.................yk 2..........ya 1/13........1.




Day Past Ovulation:
kääkkis82.................DPO 5
Slallu........................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, viisikko <3, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2)
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Jeccika mä oon ajatellut laskea oviksen että kierto on 28-37pvä niin oviksenhan on pakko olla kp 12-23 jos laskee että luteaalivaihe on 14-16pvä..:D tuleehan tuohon päiviä miehelle ahertaa:LOL: mutta tolla laskutyylillä ei pitäisi hirveän pahasti ohi mennä oviksen ja ainahan sitä yritystä voi jatkaa tuon kp 23:n jälkeen jos tuntuu että ovista ei oo näkynyt..
Onnea taas plussanneille:heart:
 
minde87 Tuilhan se täti kylään, niinkun epäilin. Ja kaiken hyvänlisäksi paskatauti tähän samaan syssyyn. :/ Minut voi siirtää yrityksen myöhemmin aloittaviin nyt vähäksi aikaa. Ei olla miehen kans päätetty minkä aikaa ollaan ihan iisisti. Mutta luulenpa meidän vauvan tulevan 2014.
 
Viimeksi muokattu:
Hei. Minusta ei oo kuulunut mitään, eikä oo tässä kuussa ollut edes yritys päällä, ei edes pupuilut ole menneet lähellekkään ovulaatiota. Välikuukausi siis, keskitytään nyt vähän parantamaan elämäntapoja ja elämänlaatua ;)

Jatketaan harjoitusta keväämmällä, ehkä helmi-maaliskuussa. Seuraavassa kierrossa voi taas innostaa enemmän, just nyt ei.

Ehkä pieni rentoutuminen tekee hedelmällisyydellekkin hyvää!

Meille onkin siskoille nyt tulossa/tullut vauvoja joten pääsee hellimään pikkuisia yllin kyllin. Onneksi!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Heippa vaan pitkästä aikaa kaikille! :wave:

Tervetuloa uusille myös minulta. =)

Lohtuhalit pettymyksen kokeneille :hug: ja kärsivällisyyttä pitkäkiertolaisille ja muillekin piinailijoille sekä plussaa odottaville. :headwall: Kaikilla kun on tämä sama toive ja päämäärä.

Kyllä tosiaan on plussia sadellut, että ihan meno itseä hirvittää. :LOL: Mutta onhan se hienoa, että odotus palkitaan.

Mulla on nyt menossa kp 41 ja raskaustestit ovat näytteet nyt puhdasta negaa. Viime pupuilusta on nyt 13pv. Ovistestit kävivät negana tässä välissä, mutta tänään jälleen vahvistuneet. Ala mahaa polttelee ja päätä särkee, myös selän olen taas onnistunut rasittamaan, niin että vihloo oikealta alaselästä.

Empä nyt sit tiiä onko täti tulossa, vai onko ovis edes tullut. Tiedä sitten mihin luottaa noiden testien kanssa. Pitäis varmaan nuo terolutit taas aloittaa, et varmasti vuoto tulee, jos ei nyt sit jotenki ihmeesti alkais luomuna. Toki se olis paras vaihtoehto, niin tietäis et ovulaatio on tapahtunu. Toki ovuloimatonkin kierto kyl alkaa vuotaa jossain vaihees, kun limakalvo on riittävän paksu. Joskus koetin olla ilman teroluteja, mut kun puolen vuoden jälkeenkään ei vuoto tullut, niin oli pakko aloittaa kuuri. Tosin olin sillon alle 18v. Nyt olen yleensä tos viimestään 3kk edellisen vuodon jälkeen ottanut tyhjennys vuodon, jos ei ole alkanut kuulua sitä tätiä kylään.

Ennen esimmäistä raskautta mulla oli pääasias ovuloimattomia kiertoja ja hormoniarvot ihan sekaisin ton pco:n takia ja prolaktiini arvokin oli tosi korkealla. Esikoiseni sai alkunsa lievillä lapsettomuushoidoilla. Tosin sillon testailin ovulaatiotesteillä muutamia kertoja ja aina tulos oli nega ( siis jos hoito ei onnistunut tai koetin luomusti ovista pongata). Nyt olen kyllä saanut positiivisia tuloksia ja selviä munasolujen kasvukipuja ja limojakin on ollut. Hoitojen yhtedessä kun opin tuntemaan selvät kasvukivut ja solun irtoamisen. Nyt on ollut ihan vastaavia tuntemuksia muutamassa kierrossa. Saas nyt nähdä onnistuisko tämä kakkosen teko luomuna, vai pitääkö taas hoitoihin suunnata. Siihen ei vaan toi ukkokulta ole kovin suostuvainen. Vaikka hoidot tehdäänkin mulle, niin se pakkoseksi on rasittavaa suhteelle. Ja luo myös omat paineensa miehelle.

No mutta, tulipa taas sepostus. Kaikille kuitenkin toivotan plussarikasta helmikuuta! ----------:whistle:
Ja Kääkkikselle pidän kovasti peukkuja et nyt tärppäis, kun olet näin pitkään yhden kierron kanssa taistellut! Se loisi uskoa meille muillekin pitkänkierron naisille. =)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Bambini: :hug: :( Tervetuloa kuitenkin uudelleen mukaan :hug:

Miukula: Toivottavasti onnistuu nyt luomuna, ettei tarvitse mennä taas hoitoihin :) Itsekin ehdin syödä kuopusta yrittäessä sen yhden liuskan teroja jolloin raskauduin samantien. Jälkeenpäin laskettuna hedelmöitys tapahtui ennen terolutteja, mutta tukivatpa sitten kiinnittymistä :) Nytkin meinasin soittaa sille samaiselle gynelle, että voinko taas ne aloittaa, mutta päätin odotella mitä tuleman pitää kun alkoi se järkyttävä menkkasärky ja oviksenhan se sitten pukkasi :D Katsotaan mitä tulee :)

Täällä ovistesti samanvahvuinen kuin eilen, eli hiukka tummentunut, muita oireita ei ole :)

kääkkis kp 94 dpo5
 
  • Tykkää
Reactions: Jeccika ja Minde87
Oi, täällä on lisää plussan saaneita. :heart: :heart: :heart: Onnea niin mahdottoman paljon!!!

Halitus kaikille joille se paha täti tuli kylään tai kuumeilut jäävät hieman taka-alalle. :hug:

Meillä oli typyn juhlat osa 2 ja nyt on juhlat vuodeksi ohi. Huh, osaa olla raskata puuhaa toi synttäreiden järkkäily. Tosin kyllä sitä kerkes pupuilemaankin, sopivasti oletettavan oviksen aikoihin... tai ainakin mä luulen niin. :D Joko saa testata?? :LOL: onhan tässä vielä aikaa, oletettavasti vasta kuun puolessa välissä olisi se hetki... miten sinne asti jaksaa odottaa???? :kieh: Toivottavasti nyt kuitenkin maltan. Pitää vaan pitää itseni kiireisenä. :LOL:

Nyt ulos pulkkailemaan!
 
Kääkkis82 tsemppiä! Josko olis tärpänny kun ovistestissä toista viivaa jo :)

Mä en vaan jotenkin osaa poistua täältä.. kun ens torstaina on ultra ja sillon selviää onko kaikki hyvin ja missä vaiheessa tää raskaus menee :) jos kaikki on hyvin niin uskallan siirtyä odotus-puolelle
 
Minde: Mäkin ihmettelen miten toi on nyt oviksesta saakka näyttänyt hailakkaa viivaa :) Nyt on samanvahvuinen kuin päivä ennen ovisplussaa. En tiedä yhtään miten muilla on mennyt, jotenkin odotin, että se koko viiva katoaisi ainakin hetkeksi siitä :D

Daisy D: Me juhlistetaan ensi viikonloppuna tuota kuopusta, keskiviikkona tulee 2v. täyteen :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Daisy D.

Yhteistyössä