Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Bambini :hug:

(.) dpo2, ei voi olla mitään oikeita oireita vielä mut minkäs tälle päälle voi. nyt illalla seksin aikana vihlontaa alavatsassa ja aiemmin tänään pistävää kipua toisessa tississä... Lisäks päivällä sain hirveen kikatuskohtauksen joka muuttuki itkuks ilman mitään syytä. Onneks ens viikolla lähössä reissuun muutamaks päiväks ni ei ehi joka nipistystä ja kutinaa miettiä.
 
Slallu
Tiedän niin ton tunteen, mä aloin saada kans kp 17 jo ekoja oireita, nyt kp 21 ja oireet senkun lisääntyy. Minkäs täälle päälle tosiaan mahtaa :) Jos yhtään itteeni tunnen ni ens viikolla alkaa testaukset ja mielikuvitushaamujen tiirailut :)
Pakkoko kiusata itteensä, pelko on kova et taas jotuu pettymään.
 
  • Tykkää
Reactions: Slallu ja Minde87
Moikka!

Oma napaa vähän: Ovis on varmaan tässä näinä päivinä, koko viikon on tehnyt kumman paljon mieli :ashamed: :whistle:
Mun kierto oli viimeksi 27 päivää joten senkin perusteella ovis ois nyt su-ma viimeistään. Mulla oli kyllä hormonit niin täysteholla tän viikon, parina päivänä kunnon itku-potku-raivarit ja sitten tuo hillitön seksinnälkä, viime kierrossa en huomannut ovislimoja ollenkaan, nyt alkuviikosta nekin (aika vähän kyllä) näkyi.
Me ollaan nyt tällä viikolla kolmasti käytetty "keskeytettyä yhdyntää" eli lopussa vasta käytetty kumia, mutta en mä kyllä usko että tästä lipsumisesta on hyötyä raskautumisessa. Noh, toivossa on hyvä elää, loppukierrossa tää kostautunee hirveenä oireiden kyttäämisenä.

Tulee pitkät kaksi viikkoa :D
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Susimieli: Onhan se mahdollista (vaikka epätodennäköistä) tulla keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi. Itse käytin kyseistä tekniikkaa "ehkäisykeinona" (erittäin vastuullista :ashamed:) 3-4 vuotta kolmen eri miehen kanssa, kunnes lopulta pamahdin paksuksi. Emme tosin käyttäneet kortsua missään vaiheessa yhdyntää, vaan mies aina vetäisi vehkeensä ulos ennen h-hetkeä eli spermaa on saattanut päästä livahtamaan myös pelipaikalle lopussa...
 
Maanantai 4.2.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kääkkis82(30).........kp 95/??..............yk 1..........ya 10/12.........4.

*Annatto.................kp 84/48...............yk 2..........ya 9/12...........1.

*Niiskulineiti86(26).....kp 55/27.................yk 4.............................1.

kahvikuppi(26)..........kp 45/?...................yk 1...........ya 12/12.......1.
Miukula....................kp 43/?..................yk 3...........ya 10/12........2.
Taike80(32)..............kp 41/28...............yk 12.........ya 2/12.........2.
SuAnn(30)...............kp 40/41...............yk 3.............ya 6/12........1.

Villemo.....................kp 39/26-29...........yk 2...........ya 10/12.......1.
pienitiikeri.................kp 39/??...................................... ...............
Mommytobe?(27).......kp 34/?..................yk 1.............................
FLV..........................kp 33/?...................yk 1..........ya 1/13........3.
Sanna-M..................kp 30/29-31...................................... ............
laruu.......................kp 30/28-31................yk 1..........ya 1/13........1.

Nyytti88..................kp 28/32...................yk 9.............................2.
YAW........................kp 25/24-26.............yk 11..........................5.
Säihkiss(33).............kp 25/28..................yk3............ya 11/12......1.
pinkkihevonen(26).....kp 24/27..................yk 7...........ya 8/12.......1.
Slallu........................kp 22/33-41...........yk 4...........ya 9/12........1.
reason.....................kp 22/28................yk 11..........ya 5/12........1.
haave_ilija................kp 22/28-38............yk 4................................
jen_ni......................kp 21/28................. yk 2........... ya 1/13.......3.
jadeka.....................kp 20/28................yk 4...........ya 11/12.......1.
Beyond....................kp 20/27-32...........yk 4...........ya 10/12.........
Linttu......................kp 20/28?...............yk 1...........ya 1/13.........3.

Mom09.....................kp 19/28-35...........yk 9...........ya 6/12.........2.
verppu.....................kp 15/28...............yk 3.............ya 10/12.......1.
ralliruutu..................kp 15/29................yk 5............ya 10/12......1.
Slartibart(25)............kp 15/28...............yk 5 (C)......ya 3/12..........1.
avantasia(26)...........kp 13/33...............yk 3..............................3.
marianna87..............kp 13/30................yk4.............ya10/2012.....1.
äippä 84..................kp 11/29................yk 3................................4.
Tintti83....................kp 11/33................yk 7...........ya 7/12.........3.
Mylvinen(24)............kp 11/29.................yk 6...............................1.
-PikkuMyy-(24)........kp 11/36.................yk 11.........ya 1/12.........1.

Jeccika....................kp 6/28................yk 4...........ya 11/12........3.
Alexandra89.............kp 5/30...............yk 2.............ya 01/13.....1.
Markke.....................kp 4/30...............yk 8............ya 6/12.........2.
jii87(25)...................kp 2/28.................yk 2..........ya 1/13........1.




Day Past Ovulation:
kääkkis82.................DPO 6
Slallu........................DPO 3



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Susimieli, Nato, Klementiini, Wuf, ViiruP



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, viisikko <3, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), Daisy D, minmaria, TauTau




Plussanneet:
Helmikuu 2013: Apatus (yk2)
Tammikuu 2013: miss_piggy (yk8), Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, Sanna-M (yk2), suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Mitenkäs muuten muilla, onko nuo alavatsan tuntemukset (tai kuvitellut sellaiset ;)) todella niin kivuliaita kuin annatte ymmärtää? :O Onko minulla vain korkea kipukynnys vai olenko muuten jotenkin viallinen, kun ei kertaakaan ole tarvinnut noiden tuntemusten takia käpertyä kaksin kerroin tai ottaa särkylääkettä? :confused: Muutamasta repäisystä olen hieman säikähtänyt, muttei ne kuitenkaan mielestäni mitenkään erityisen kivuliaita ole... Kivun säteily reiteenkin lähinnä vain naurattaa. :LOL:
 
Täällä kp 30/29-31 tai 34.. ota nyt selvää kun viime kierrossa oli se km kp 34...

Mutta testeihin en ainakaan ole saanut mitään. Että onko vielä liian aikaista vai alkaako sitten menkat.. :) No odotellaan.

Alavatsalla nippailua, rinnat kipeet. Siinä mun "oireet"

Meillä oli keskeytetty yhdyntä ehkäisynä joku 8kk enkä koko aikana tullut raskaaksi, mutta voihan se tietysti olla mahdollista. :)
 
Alexandra89 kai ne alavatsan kipuilut riippuu vähän kaikesta.. Mulla tuli esikoisesta jo pari päivää ennen plussaa/menkkoja niin hirveitä kramppeja öisin että makasin vessanlattialla ja itkin.. Tosikosta ei tietoakaan nuista. Molemmat normaaleja raskauksia. :)
 
susimieliIhan mielenkiinnosta kyselen, että miks te käytätte kumia jos vauva on haaveissa? Ja miten se auttaa asiaa? =/ Onko multa jääny joku jippo yleissivistyksestä? =D
Alexandra89 Kivut on jokaisella eri tasoa ja jokainen kokee ne erilailla ja toki myös kipukynnys on jokaisella erilainen.. Mutta luulen, että sinä ja minä mm. lukeudutaan niihin, joilla nämä "kivut" on lähinnä vahvoja tuntemuksia ja inhottavaa oloa. Toisilla kivut on todella kovia. Jotkuthan joutuvat syömään e-pillereitä mm. ihan puhtaasti menkkakipuihin..
 
Meillä esikoinen saattoi saada alkunsa keskeytetystä :D tai sit miehellä on supersiittiöitä jotka elivät reilun viikon. :D

mahatuntemukset mulla on toisinaan, tässä kierrossa esim. Oviskivut tosi kovat, särkylääkettä en ottanut mutta harkitsin jo. Vaihtelee paljon erikiertojen välillä.
 
Luklu, meillä minä poden akuuttia vauvakuumetta ja mies on pikkuisen vielä jarrutellut. Toista on tarkoitus alkaa yrittämään kesään mennessä. Meikä hätähousuna vain olen innoissani "edistysaskeleista" ja onpahan yrityksen aloitusta odotellessa ajankulua kun on edes vähän syytä kuulostella oireita. Jos nyt tulisin raskaaksi niin ei se mikään katastrofi olisi, miehellekkään.
 
  • Tykkää
Reactions: LukLu
Jaahas, se on plussapuhuri taas aavistuksen laantunut... Nyt äkkiä uudet tuulet kehiin, varsinkin kun täälläkin päästään kohta taas "hommiin" :LOL: On muuten harvinaisen pitkäveteistä aikaa nuo kp:t 1-10.. tai sitte oon vaan niin malttamaton.

Alavatsan/menkkaoireilut mulla alko toden teolla vasta esikoisen syntymän jälkeen. Ennen lapsia tuskin edes tunsin oliko menkat vai ei, puhumattakaan mistään oviskivuista... Jotenkin kait hormonitoiminta muuttunut raskauksien myötä..
 
joo hormoonitoiminta ja siis ihan kohdun toiminta! Ja koko kehon toiminta =) Esim. ei ole yks eikä kaks tuttua, ketkä ovat saaneet esikoisen vasta pitkien hoitojen jälkeen ja toinen tupsahtaa ihan tosta noin vaan luomuna =) Joten keho muuttuu raskauden aikana ja jälkeen niin paljon...
 
Wuf
Meillä oli keskeytetty yhdyntä käytössä vajaan vuoden ennen kuin tuo ykkönen alkunsa sai. Yritystä ei siis ehditty aloittamaan kun kävi "vahinko" vaikkakin erittäin mieluinen molemmille :heart:

ON: Viikonloppu meni meillä neidin 4v synttäreiden muodossa. Oli kyllä hulinaa kun seittemän 3-5 vuotiasta touhusi ja riehui :)
Viikon päästä olisi sitten aika ottaa tuo kierukka pois. Hitusen jo jännittää kuinka nopeasti tällä kertaa tärppää, mutta toisaalta kiirettä ei ole kun mulla on vielä opinnot kesken. Vuoden verran olis suunnilleen opintoja jäljellä, mutta kun näyttötutkintona suoritan ni saattaa aikaistua valmistuminen :)
 
Ai kauhee nyt mä niin muistan miksi joskus vuosia sitten alotin pillereiden syönnin!! Voi jösses mitkä menkka kivut!! No tää oltava vaivan ja kestämisen arvosta että joskus saa sen oman nyytin syliin..
 
Mulla kans ollu menkkakivut ja vuoto jotain ihan kamalaa ennen lapsia. Päätäsärkenyt, oksettanut, maha ihan sekasin, alamaha tosi kipee, säteillyt reisiin niin että ei jalat oo pitäneet. Konttaamalla pari ensimmäistä päivää aina mentiin kun vuoto alko. Nythän nuo on rahottuneet. Enää ei oo kun turvotus menkkojen alussa ja pääkipu.
 
Kivuista: Kyllä mullakin on ne menkkakivut pari päivää sitä kipuluokkaa, että tuntuu aivan supistuksilta ja kyllä sitä tavaraakin riittää |O Varmaan menee aikalailla suvuttain hommat, koska mun äidillä on ollut myös aina kamalat kivut. Pahempiakin särkyjä varmasti voi olla, onneksi omani rajoittuu vain tuon kohdun alueelle. Oli kyllä nyt tämän oviksenkin kivut välillä sitä luokkaa, että oikeesti herättelin toiveita menkoista. Poltti koko lantion seutua ja turvotti niin paljon, ettei meinanneet housut mennä kiinni. Ennen en ole kiinnittänyt mihinkään ovulointeihin huomiota, tämä oli varmaan kaikkien menneidenkin edestä :D

Täällä ei mitään uutta, repäisykipuja olen pannut merkille, kun olen aivastellut, samoin yöllä heräsin kerran kun vihlaisi alavatsalla. O-viiva näyttää samaa :)

kääkkis kp 95 dpo 6
 
Kääkkis sullahan alkaa oireet olemaan jo todella lupaavia=)
Täällä alkaa varmaan ovis lähestymään tai ainakin välillä vihloo ja jomottaa alavatsan sivuille ja vähän sellainen menkkakipumainen olo..:O Tuli mieleen on kun munasolu kasvaa niin tuleeko siitä mitään kasvukipuja ennenkuin irtoaa?
Menkkakivut täälläkin ollut joskus sitä luokkaa että taju on kadonnut muutamaan otteeseen mut lasten jälkeen ei ole ollut niin pahoja mutta sitten vastaavasti kuvut kestää useamman päivän:kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Nuo kivut on kyllä tosi yksilöllisiä, mulla ei ole ollut ikinä sellaisia menkkakipuja joihin olisin joutunut lääkettä ottamaan, vain sellainen kurja turvotus alavatsalla. Ovistuntemuksia alkoi olla vasta esikoisen jälkeen. Kuopuksen jälkeen laitatin kierukan niin nopsaan etten oikein tiedä onko muutosta tapahtunut, paitsi että lauantaina mulla oli karmeat alavatsa polttelut ja selkäänkin säteili, otin jopa sitä buranaa. Ehkä mulla olikin ovis vasta lauantaina, se enteilisi kyllä hippasen pidempää kiertoa kuin 28 pv... saas nähdä mitä menkkakipujen kanssa sitten käy.

Tai tietty sitä toivoo ettei tarvitsis tietää, vaan pärähtäis plussa testiin heti :p
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
hei vaan kaikille!:wave:

kakkea sitä tapahtuu ja yllättäen. mahassa tuntunut useana päivänä monenlaisia nippailuja ja ajattelin, että tätihän se siellä kolkuttelee tai sitten raskausoireita...noo, lauantaina aamulla maha oli melko kipeä, päivällä olin aivan hel**tin kipeä ja illalla leikattiin umpisuoli.

raskaustesti tehtiin verestä ja pissasta lauantaina, mutta negoja olivat. mietin ääneen lääkärille, että mahtaako vielä näkyä, mutta oli sitä mieltä, että verestä näkyy heti.
olin kyllä melkoisissa mömmöissä lauantaina ja nyt siis tätiä odotellaan kylään viimeistään tostaina. ja yk8 alkaa ja seksiä pitää vältää 2-3vk. eli taitaa mennä meilläkin sinne 2014 vuoden puolelle vauvan saanti. huoh.

ihana kuitenkin kuulla muiden plussauksista! onnea kaikille plussan saaneille ja tsemppiä muille:D
 
Minut saisi poistaa listalta ja siirtää vaikka taustailijoihin!

Olen nyt huomannut, että tulee vain ihan turhaa stressiä itselle tästä kiertopäivien ja oireiden vahtaamisesta. Siirryn siis taustalle yrittelemään, mutta käyn kyllä täällä kurkkimassa muiden kuulumisia ja ilmoittelen tietysti heti, jos raskaudun! :) Plussatoivotukset jokaiselle tasapuolisesti! :heart:
 
Voi ei pinkkihevonen :( Onneksi pääsit nopeasti leikkaukseen, mutta ikävää että toi sotki nyt " suunnitelmat" :hug:

avantasia: Kyllä mun mielestä se munasolun kasvaminenkin aiheuttaa joillain kirvelyä, ellen nyt väärin muista :)

Vaikeaa pitää jalat maassa, mutta kovasti yritän ( ettei tule sitten pettymystä, jos ei tärpännytkään :) ) Tällä viikolla aloitan testailun, kun niitä Sofeja on 9 tuolla odottamassa :D
 
Täällä ei menkkoja näy,mutta testit vaan negaa. Olen kylläkin tehnyt testit päivä
Pissasta enkä aamusta. Huomenna Aamulla teen testin aamusta jos ei vuoto ala
Yöllä. Tää päänsärky ei myöskään ota loppuakseen, buranaa en ota en uskalla,joten
Tyydyn panadoliin. :)

Mitä mieltä ootte kannattaako enää tehdä testejä, vai odottelenko rauhassa? Nyt 30/29-31 ja viime kierrossa kp 34 oli keskenmeno..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä